Brand24 עבור סוכנויות

שתפו, חבל שתישארו עם כל הידע הזה לבד

Facebook
WhatsApp
Email

עקבו אחרי המוניטין של הלקוח שלכם

עם ניתוח הרגשות שלנו, תוכלו לזהות במהירות איזכורים שליליים על הלקוח שלכם. גילוי של התראות אפשריות ברגע שהן מופיעות באינטרנט יאפשר לכם להגיב אליהן במהירות, ולהקטין את הסיכון האפשרי לפגיעה במוניטין המותג.

מוניטין הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של כל עסק. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מידע על חברה, הם נוטים להסתמך על ביקורות, המלצות ודירוגים. לכן, חשוב לעקוב אחרי המוניטין של הלקוח שלכם ולוודא שהוא נשאר חיובי.

כדי לנהל את המוניטין, יש לבצע את הצעדים הבאים:

  • הגדרת התראות על איזכורים שליליים.
  • תגובה מהירה לאיזכורים שליליים.
  • שיפור השירותים והמוצרים המוצעים.
  • קידום תוכן חיובי על המותג.

שתפו דוחות תובנה חשובים

נצלו את הדוחות היפים, הניתנים להתאמה אישית ובאוטומציה שלנו. יצירת דוחות PDF עם כל ה-KPIs החשובים, האיזכורים החשובים והמשפיעים. מאחר והם דוחות ברמת white-label, תוכלו להתאים אותם עם הלוגו האישי שלכם.

דוחות אלו יכולים לכלול נתונים כמו:

  1. מספר האיזכורים החיוביים והשליליים.
  2. תובנות על רגשות הלקוחות.
  3. השפעת קמפיינים שיווקיים על המוניטין.
  4. ניתוח תחרותי מול מתחרים.

עקבו אחרי מסעות פרסום

מדדו את התוצאות של מסעות השיווק ויחסי הציבור שלכם. עקבו אחרי ההישג, מספר האיזכורים והשינויים במוניטין המותג. עקבו ונתחו תחרויות וקמפיינים המבוססים על האשטאגים. גלו את המשפיעים המובילים ומדדו את ההישג במדיה החברתית. עקבו אחרי התפשטות מסע הפרסום או הודעה לעיתונות. למדו מי משתף מידע על מותג הלקוח שלכם.

כדי לעקוב אחרי מסעות פרסום בצורה אפקטיבית, יש לבצע את הצעדים הבאים:

  • הגדרת מטרות ברורות לכל קמפיין.
  • שימוש בכלים לניתוח נתונים בזמן אמת.
  • איסוף משוב מהלקוחות.
  • התאמת התוצאות עם המטרות שהוגדרו.

מצאו משפיעים בתעשייה

עם Brand24, תוכלו למצוא משפיעים שיכולים לקדם את העסק של הלקוח שלכם או שכבר מקדמים אותו. תוכלו למדוד את השפעת התוכן שהם יוצרים.

משפיעים יכולים להיות כלי חשוב לקידום המותג שלכם. הם יכולים לעזור בהגברת המודעות למותג, להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים ולשפר את המוניטין. כדי למצוא משפיעים, יש לבצע את הצעדים הבאים:

  1. חקר שוק כדי לזהות משפיעים פוטנציאליים.
  2. ניתוח תוכן שהמשפיעים מפרסמים.
  3. יצירת קשר עם המשפיעים והצעת שיתופי פעולה.
  4. מדידת ההשפעה של שיתופי הפעולה.

קבלו לידים עסקיים חדשים

פנו לאנשים וחברות שמחפשים את השירותים שאתם מספקים. עם הגדרת הפרויקט הנכונה עבור social selling project, תוכלו למצוא איזכורים כאלה:

לידים עסקיים הם חיוניים להצלחה של כל עסק. כדי להשיג לידים חדשים, יש לבצע את הצעדים הבאים:

  • שימוש בכלים לניתוח נתונים כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים.
  • פנייה ישירה ללקוחות פוטנציאליים.
  • הצעת תוכן בעל ערך ללקוחות.
  • שימוש ברשתות חברתיות כדי להגיע ללקוחות חדשים.

אנו מקווים שמאמר זה היה מועיל עבורכם! אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם זקוקים לעזרה, אל תהססו ליצור קשר. תוכלו לפנות אלינו דרך המייל בכתובת help@brand24.com או לשלוח לנו הודעה באמצעות תיבת הצ'אט בפינה הימנית-תחתונה של לוחכם.

הבנת המוניטין הדיגיטלי

המוניטין הדיגיטלי של חברה הוא התמונה שהיא משדרת באינטרנט. זה כולל את כל התגובות, הביקורות וההמלצות שנכתבות על החברה ברשתות החברתיות, אתרים, פורומים ובלוגים. מוניטין חיובי יכול להוביל להצלחה עסקית, בעוד שמוניטין שלילי יכול לגרום לנזקים חמורים.

כיצד נבנה מוניטין דיגיטלי?

המוניטין הדיגיטלי נבנה על ידי:

  • שירות לקוחות מצוין.
  • תוכן איכותי ומועיל.
  • שקיפות ותגובה מהירה לביקורות.
  • שיתופי פעולה עם משפיעים.

החשיבות של ניהול מוניטין

ניהול מוניטין הוא תהליך מתמשך שדורש תשומת לב. יש לעקוב אחרי מה שנאמר על החברה ולפעול בהתאם. ניהול מוניטין טוב יכול לשפר את התדמית של החברה ולמשוך לקוחות חדשים.

טיפים לניהול מוניטין
  1. הגדרת מדדים להצלחה.
  2. שימוש בכלים לניהול מוניטין.
  3. הגברת המעורבות עם הלקוחות.
  4. קידום תוכן חיובי.

Source link

שתפו

preloader