תוכן העניינים

9.00 פרק 9 - שמירה וייצוא וידאו - מה נלמד בפרק הזה

פרק 9 – שמירה וייצוא וידאו – מה נלמד בפרק הזה

עמוד זה הוא חלק 221 מתוך 317 במדריך מדריך גוגל אנליטיקס

מבוא

שלום ילדים! היום אנחנו הולכים ללמוד על איך לשמור ולייצא קטעי וידאו. בפרק הזה, נגלה איך לסיים את הפרויקט שלנו ולהתכונן לשתף אותו עם החברים והמשפחה. זהו שלב חשוב בפרויקט שלכם, אז בואו נתחיל ללמוד!

מהי שמירת וידאו?

כמו שאתם כבר יודעים, כשמכינים סרט או קליפ, אנחנו צריכים לשמור את העבודה שלנו. זה כמו כשמסיימים לצייר ציור ורוצים לשמור אותו באלבום. שמירת וידאו פשוט מאפשרת להגן על העבודה שלנו כדי שנוכל להמשיך בה מאוחר יותר.

מה זה ייצוא וידאו?

ייצוא וידאו זה בעצם שמירה בצורה מיוחדת כך שנוכל לשתף אותו. למשל, כאשר אנחנו רוצים להציג לחברים שלנו ביוטיוב או לשלוח למשפחה בוואטסאפ סרטון שהכנו. ייצוא מאפשר לשמור את הסרטון בפורמט שמכשירים ותוכנות שונות יכולים לפתוח בקלות.

איך שומרים וידאו?

כדי לשמור וידאו, עלינו לבחור את האפשרות "שמור" בתוכנה שאיתה אנחנו עובדים. בדרך כלל תמצאו את האפשרות הזו בתפריט ה-"קובץ". תנו שם לקובץ שלכם ותבחרו היכן במחשב ברצונכם לשמור אותו.

איך מייצאים וידאו?

כאשר סיימתם לערוך את הוידאו, הגיע הזמן לייצא אותו. כדי לייצא, פתחו את תפריט ה-"קובץ" ובחרו ב-"ייצוא". כדאי לבחור את הפורמט MP4 שהוא הפורמט הנפוץ ביותר ומתאים כמעט לכל מכשיר.

הבדלים בין פורמטים שונים

ישנם פורמטים שונים לוידאו כמו AVI, MOV, WMV ועוד. כל פורמט מתאים לסוג שונה של מכשירים או איכות. פורמט MP4 הוא הפורמט המומלץ לרוב השימושים כי הוא מוצג באיכות טובה ומתאים לרוב המכשירים.

למה חשוב לייצא בפורמט הנכון?

אם נגלה שהסרטון שלנו לא מוצג היטב במכשיר אחר, יכול להיות שבחרנו בפורמט הלא נכון. לכן, חשוב לוודא שאתם מייצאים בפורמט הנכון כדי למנוע בעיות כאלה.

סיכום

בפרק הזה שלמדנו איך לשמור ולייצא קטעי וידאו בקלות. אנחנו יודעים עכשיו ששמירה מאפשרת לנו להגן על העבודה שלנו, וייצוא מאפשר לנו לשתף את הסרטונים עם כל מי שנרצה. זכרו לשמור ולייצא בכל פעם שאתם מסיימים פרויקט וידאו, ותוכלו לשתף את היצירות שלכם בגאווה!

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו