תוכן העניינים

9.07 דוגמאות לאירועים מותאמים אישית בגוגל אנליטיקס כמו לחיצות על כפתורים

דוגמאות לאירועים מותאמים אישית בגוגל אנליטיקס כמו לחיצות על כפתורים

עמוד זה הוא חלק 287 מתוך 317 במדריך מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס (Google Analytics או GA4) הוא כלי חיוני למעקב וניתוח תנועה באתרי אינטרנט. גרסה GA4 מציעה פונקציות משופרות ויכולת מעקב מתקדמת אחר אירועים מותאמים אישית. אילו פעולות ניתן לתעד באמצעות זה? בואו נכיר 07 דוגמאות לאירועים מותאמים אישית ונראה כיצד הם תורמים לשיפור חוויית השימוש של הגולשים באתר.

1. לחיצות על כפתורים

עבור אתרים שמבצעים מכירה או פעולות מורכבות אחרות, חשוב לעקוב אחר לחיצות על כפתורי פעולה חשובים (CTA). זה יכול לכלול לחיצות על כפתור "קנה עכשיו", כפתור להורדת קובץ, או כל פעולה אחרת שיכולה להוביל להמרה או אינטראקציה משמעותית.


2. צפייה בסרטונים

אם האתר שלך כולל תוכן וידאו, מעקב אחר תחילת ונעילת צפייה יכול לספק מידע חשוב על עניין המשתמשים בתוכן. באפשרותנו להגדיר אירועים מותאמים אישית שמתעדים זמן צפייה מינימלי, נעילת סרטון ועוד.


3. מילוי טפסים

מעקב אחר שליחת טפסים חיוני לאתרים שמשתמשים בטפסים לאיסוף מידע, כמו הרשמה לניוזלטר או יצירת קשר. על ידי הגדרת אירועים מותאמים אישית עבור ממלאי הטופס, ניתן לדעת אילו טפסים זוכים ליותר תשומת לב והשלמתם.


4. גלילה בדף

מעקב אחרי גלילה בדפים מאפשר לדעת עד כמה הגולשים מעורבים בתוכן הארוך של הדף. אפשר ליצור אירועים שמדדים כמה אחוזים מגולשי האתר מגיעים ל-25%, 50%, 75%, ו-100% מהעמוד.


5. הוספה לעגלת קניות

באתרי מסחר מקוון (E-commerce), מעקב אחר הוספה לעגלת הקניות מעניק תובנות על התנהגות הקנייה של הלקוחות. זה עוזר לזהות אילו מוצרים פופולריים ולהבין תבניות רכישה פוטנציאליות.


6. שיתוף תוכן

אירועים מותאמים אישית שמצליחים לתעד שיתוף תוכן לרשתות החברתיות הן דרך מצוינת לדעת איזה תוכן אהוב ונפוץ בקרב הגולשים. מעקב כזה מסייע להבנת יעילות אסטרטגיות התוכן.


7. יציאה מהאתר

בנוסף למעקב אחר אינטראקציות בפנים האתר, נוכל לתעד גם יציאות מהאתר בלחיצה על קישורים חיצוניים. כך נוכל להבין טוב יותר לאן המשתמשים הולכים לאחר סיום הביקור באתר.


סיכום

שימוש באירועים מותאמים אישית ב-GA4 מאפשר לבעלי אתרים לקבל תובנות מעמיקות על התנהלות המשתמשים בתוך האתר. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת זו, ניתן לשפר את חוויית המשתמשים, למקסם המרות ולהבין את דפוסי הפעולה של מבקרי האתר. השקעת מקור באנליטיקה מדויקת תתרום להצלחת האתר והעסק בהסתכלות ארוכת טווח.

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו