2.02 הגדרת אימות דו-שלבי (2FA) להגנה על חשבונך ב-eToro.com

הגדרת אימות דו-שלבי (2FA) להגנה על חשבונך ב-eToro.com

עמוד זה הוא חלק 8 מתוך 9 במדריך מדריך לבורסת הקריפטו eToro

העולם הדיגיטלי בו אנו חיים מחייב אותנו לפעול בכל האמצעים כדי לשמור על חשבונותינו האישיים והפיננסיים בצורה בטוחה. אחת הדרכים היעילות ביותר להגנה על חשבונך היא באמצעות הפעלת אימות דו-שלבי (2FA). במדריך זה נסביר כיצד ניתן להגדיר 2FA ב-eToro, פלטפורמת המסחר החברתית.

מהו אימות דו-שלבי?

אימות דו-שלבי הוא אמצעי אבטחה שמוסיף שכבת הגנה נוספת מעבר לסיסמה. לאחר הזנת הסיסמה הרגילה שלך, 2FA מחייב אותך להכניס קוד נוסף שנשלח בדרך כלל לטלפון הנייד שלך כדי לוודא שאתה הוא זה שנכנס לחשבון.

למה חשוב להפעיל אימות דו-שלבי ב-eToro?

כמו כל פלטפורמה פיננסית אחרת, eToro מחזיקה במידע אישי ונתונים רגישים על המשתמשים שלה. על ידי הפעלת אימות דו-שלבי, אתה מוסיף שכבת הגנה נוספת שעשויה להפריע להאקרים לגנוב את הנתונים שלך או לפגוע בחשבון שלך.

הגדרת 2FA בחשבון eToro שלך

הגדרת אימות דו-שלבי בחשבון eToro שלך היא תהליך פשוט, ואין צורך בידע טכני מתקדם כדי לבצע אותו. כך תוכל להגדיר 2FA:

שלב 1: התחבר לחשבון eToro שלך

כדי להתחיל, תצטרך להתחבר לחשבון eToro שלך באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך. כאשר אתה ניגש לפלטפורמה, ודאי שאתה מתחבר לכתובת האתר הרשמית של eToro.

שלב 2: גש להגדרות הפרופיל שלך

אחרי שנכנסת לחשבונך, גש לסמל הפרופיל שלך בפינה הימנית עליונה של המסך ולחץ עליו. בתפריט שיופיע בחר באפשרות "הגדרות".

שלב 3: הפעלת אימות דו-שלבי

בתוך חלון ההגדרות, חפש את האפשרות "אבטחה" ("Security") ולחץ עליה. לאחר מכן לחץ על "אימות דו-שלבי" והפעל את האפשרות.

שלב 4: אימות באמצעות אפליקציה ייעודית

לרוב, תידרש להוריד אפליקציית אימות כמו Google Authenticator או Authy. זהו שלב חשוב שמספק את הקוד הזמני שלך בעת הכניסה לחשבון.

שלב 5: סריקת קוד QR ואימות מספר הטלפון

באמצעות האפליקציה שהורדת, סרוק את קוד ה-QR שמופיע על המסך. לאחר סריקת הקוד, תקבל קוד אותו תצטרך להכניס באתר להשלמת ההגדרה. ייתכן ותידרש לבצע גם אימות למספר הטלפון שלך.

שלב 6: אימות הקוד ואימות השינוי

הזן את הקוד שקיבלת מהאפליקציה ובדוק שההגדרה הופעלה בהצלחה על ידי התחברות מחדש לחשבון eToro שלך. ודא שהקוד נשלח לטלפון הנייד שלך ונדרש להזין אותו כדי להשלים את הכניסה.

לסיכום

אימות דו-שלבי הוא כלי חשוב שמסייע בהגנה על חשבונך ב-eToro מכל סוגי התקיפות הפוטנציאליות. מלבד השימוש בסיסמה חזקה, 2FA מבטיח שכאשר מישהו מנסה לגשת לחשבונך, הוא לא יצליח ללא הקוד הזמני שנשלח אליך. אנו ממליצים בחום לכל המשתמשים ב-eToro ולכל מי שמשתמש בפלטפורמות דיגיטליות להפעיל אימות דו-שלבי ולהגן על המידע האישי שלהם.

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו