מהי לשונית המשפיעים
לשונית המשפיעים מזהה משתמשי מדיה חברתית שמשפיעים משמעותית על השיח סביב המותג או התעשייה שלכם.
לשונית זו מאפשרת לכם להבין מי הם האנשים שמובילים את השיח, מה הם הנושאים החמים ומהי ההשפעה של כל אחד מהם על הקהל. זהו כלי חשוב לכל מי שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלו.
באמצעות ניתוח מעמיק של נתוני המדיה החברתית, תוכלו לזהות את המשפיעים המרכזיים בתחום שלכם ולבנות אסטרטגיות שיווק ממוקדות יותר.
איך זה פועל
היא עוקבת ומנתחת את פעילות המדיה החברתית של המשפיעים האלה, ומספקת תובנות על ההשפעה והמעורבות שלהם כדי לעזור לכם לפנות לאנשים בעלי השפעה גבוהה.
באמצעות אלגוריתמים מתקדמים, המערכת מנתחת את התוכן שהמשפיעים מפרסמים, את התגובות שהם מקבלים ואת האינטראקציות עם העוקבים שלהם. כך ניתן להבין את הכוח האמיתי של כל משפיע.
כמו כן, המערכת מספקת נתונים על כמות העוקבים של כל משפיע, שיעור המעורבות שלהם, והאם הם מדברים על המותג שלכם או על נושאים קשורים.
למה זה חשוב
לשונית זו עוזרת לכם למקד את מאמצי השיווק על המשפיעים שיכולים להגביר את המסר שלכם, להעסיק את הקהל היעד שלכם ולהפוך לשגרירי המותג שלכם.
באמצעות זיהוי המשפיעים הנכונים, תוכלו להבטיח שהמסרים שלכם יגיעו לאנשים הנכונים, ובכך להגדיל את הסיכוי להצלחה של הקמפיינים השיווקיים שלכם.
מבט כללי על לשונית המשפיעים
מדדים
המדדים שחשובים להבנת ההשפעה של המשפיעים כוללים:
-
ציון נוכחות עוזר למדוד את הנוכחות המקוונת (הפופולריות) של מותג או נושא מסוים בזמן נתון. מדד זה יכול לעזור למדוד ולהשוות בין מודעות המותג. זה יכול גם לעזור להעריך מאמצי שיווק ויחסי ציבור ולספק דרך למדוד נוכחות/פופולריות מקוונת.
-
כפתור אתר ו-"מעבר אל" שמפנה לאתר שבו המילה שלכם מוזכרת.
-
אזכורים מציגים כמה פעמים משפיע מסוים דיבר על נושא שמעניין אתכם או בניסוח אחר – המילה שלכם בפרויקט.
-
היקף עוזר לכם להעריך כמה פופולרי מקור מסוים וכמה עוצמתי אזכור שלכם יכול להיות.
-
חלק הקול נותן לכם תובנה על איזה חלק מהשיחה הכוללת נוצר על ידי המשתמש/הפרופיל במדיה החברתית/דף המעריצים שנבחר. זוהי חישוב המבוסס על מספרי השפעה האלש מאתים כKPI נפרדים.
-
השפעה מחושבת על בסיס היקף, פופולריות, פעילות והתרשמות משוערת שיש למקור מסוים של אזכורים.
-
ציון המשפיע ייתן לכם תובנה איזה מקור או מחבר יש לו את ההשפעה הגדולה ביותר במדיה החברתית או באינטרנט – ככל שהמספר גבוה יותר, כך מקור מסוים פופולרי יותר.
הערה! ניתן למיין את כל הנתונים על פי כל אחת מהעמודות שנ"ל. לחצו על שם העמודה.
אפשרויות
ניתן לבצע פעולות נוספות – לבחור לבקר באתר או לחסום מחבר אם זיהיתם אותו כספאם.
בחירת האופציה השנייה תחסום את המחבר בפרויקט שלכם, תמנע איסוף של אזכורים חדשים מאותו מחבר ואף תסיר את כל האזכורים שנאספו כבר.
מסננים
ניתן לסנן את הרשימה גם על פי תאריך, מספר אזכורים, היקף, חלק הקול, היקף משוער או ציון משפיע כדי למצוא במהירות את המחברים הכי רלוונטיים.
באמצעות המסננים, תוכלו להתמקד במשפיעים שמדברים על נושאים ספציפיים או שיש להם השפעה גבוהה במיוחד על הקהל שלכם.
כמו כן, ניתן לשמור את המסננים המועדפים עליכם כדי להקל על השימוש במערכת בעתיד.
אנחנו מקווים שמצאתם את המאמר הזה מועיל! אם יש לכם שאלות נוספות או צריכים עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו. ניתן לשלוח לנו מייל ל-[email protected] או לשלוח הודעה דרך תיבת הצ'אט בפינה הימנית התחתונה של לוח הבקרה שלכם.
ברצוננו להודות לכם על הזמן שהקדשתם לקרוא את המאמר. אנו מקווים שהמידע שסיפקנו היה ברור ומועיל. אם יש לכם רעיונות לשיפורים או נושאים נוספים שתרצו שנכסה, נשמח לשמוע מכם.
כמו כן, אנו ממליצים לעקוב אחרי הבלוג שלנו כדי להתעדכן בכל החידושים והעדכונים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית.
תודה על התמיכה שלכם, ונשמח לעזור בכל שאלה או בעיה שתתעורר.