קטגוריות

סקירה כללית על כרטיסיית ה-Mentions

Facebook
WhatsApp
Email

עדיין משתמשים בתצוגה הישנה של לשונית ה-Mentions? למה לא לעבור לתצוגה החדשה? למדו איך לעשות את השינוי כאן.

מהי לשונית ה-Mentions

לשונית ה-Mentions ב-Brand24 היא המקום שבו תראו את כל האיזכורים המקוונים של המותג, המוצר או מילות המפתח שאתם עוקבים אחריהן. זהו מקום מרכזי כדי לראות מה אנשים אומרים עליכם ברשת.

איך זה עובד

Brand24 סורקת את האינטרנט, כולל רשתות חברתיות, בלוגים, אתרי חדשות ופורומים. היא אוספת כל אזכור של מילות המפתח שאתם עוקבים אחריהם ומציגה אותם בלשונית ה-Mentions. תוכלו לסנן, למיין ולהגיב לאזכורים ישירות מהלשונית הזו.

למה זה חשוב

זה עוזר לכם להישאר בראש מעמד המותג שלכם באינטרנט (או השוק והמתחרים). תוכלו לראות במהירות מה אנשים אומרים, להתמודד עם כל בעיה ולהתחבר עם הקהל שלכם. זהו כלי חזק לניהול ושיפור תדמית המותג שלכם.


סקירת לשונית ה-Mentions

שורת החיפוש

תוכלו להשתמש בשורת החיפוש כדי לחפש אזכורים על ידי הוספת מילות מפתח ספציפיות. לשימוש בסינון מתקדם יותר, השתמשו ביכולות החיפוש הבוליאני שלנו.


תרשימים

תרשים ה-Mentions & Reach מראה את מספר האזכורים והטווח שלהם לאורך זמן. פסגות הקו הכחול מציינות מתי המותג שלכם הוזכר הכי הרבה. הקו הירוק מראה כמה אנשים פוטנציאלית ראו את האזכורים.

נקודות הקריאה בתרשים מייצגות את גלאי האנמליות המלאכותי, מסמנות התפרצויות בלתי רגילות שיכולות לדרוש תשומת לב. זה עוזר לזהות מיד מגמות או בעיות חשובות.

תרשים התחושות מראה כיצד אנשים מרגישים כלפי המותג שלכם לאורך זמן. הוא מתעד גם אזכורים חיוביים וגם אזכורים שליליים. תרשים זה עוזר להבין את מצב הרוח הכללי בנוגע למותג שלכם, דבר שמאפשר לכם לזהות במהירות כל שינוי בתחושות כלפיכם.


אזכורים

כל אזכור שנמצא על ידי Brand24 מכיל:

  • זמן ותאריך הפרסום בפינה הימנית עליונה.

  • כותרת האזכור, שתוביל אתכם למקור האזכור.

  • מספר העוקבים של מחבר המדיה החברתית או מספר הביקורים החודשי לאתרים.

  • התחושה של האזכור שניתן לשנות ידנית (חיובית, נייטרלית או שלילית).

  • כפתור עבור ביקור שייקח אתכם ישירות למקור האזכור.

  • כפתור תגיות שיאפשר לכם לתייג את האזכור עם תגית קיימת או חדשה.

  • כפתור מחיקה שיאפשר לכם למחוק אזכורים לא רלוונטיים, לחסום אזכורי מחברי מדיה חברתית לא רלוונטיים או לסמן אותם כספאם.

  • כפתור הוספה לדוח PDF שיאפשר לכם להוסיף עד 100 אזכורים יחידיים לדוח PDF שלכם.

  • תיבת סימון, הנועדה לשימוש בביצוע פעולות בקבוצות.

כל אזכור שלחצתם עליו כדי לבקר במקורו, יכיל את סימן העין בפינה השמאלית העליונה:


אפשרויות מיון

Brand24 מאפשרת למיין אזכורים בשתי דרכים:

  1. אזכורים אחרונים תחילה: מתאים למשתמשים רגילים שרוצים לראות את האזכורים החדשים ביותר בראש ולנהל אותם אחד אחד.

  2. אזכורים פופולריים תחילה: מושלם למי שרוצה לראות מגוון של מקורות אך להעדיף אזכורים עם הכי הרבה אינטראקציות או את הציונים הגבוהים ביותר לפי השפעה.

תצוגה זו כוללת מקורות גם מרשתות חברתיות וגם לא מרשתות חברתיות:

  • אזכורים ברשתות חברתיות: ממוינים לפי אינטראקציות, ובשימוש בציוני השפעה כאשר אין אינטראקציות. ציון ההשפעה מבוסס על מספר העוקבים של המחבר.

  • אזכורים לא ברשתות חברתיות: ממוינים לפי ציון השפעה, המחושב באמצעות מספר הביקורים החודשיים באתר.


מסננים

בצד הימני של לוח האזכורים, תוכלו לראות את המסננים שתוכלו להחיל על האזכורים כדי שהם יעמדו בקריטריונים שלכם. הסברים על כל מסנן ניתן למצוא במאמר הזה.


פעולות בקבוצות

כאשר אתם מסמנים תיבה ליד אזכור, מופיעה סרגל פעולות בקבוצות. ניתן לבחור באופן ידני אזכורים ספציפיים או לבחור את כל האזכורים בדף לביצוע פעולות בקבוצות.

הנה מה שתוכלו לעשות:

  • שינוי התחושה

  • תייגו את האזכורים הנבחרים

  • מחקו אותם

  • הוסיפו אותם לדוח PDF

בעצם, את כל החלטה שתעשו על אזכור יחיד ניתן לבצע על מספר אזכורים בבת אחת.


אנו מקווים שמצאתם את המאמר הזה מועיל! אם יש לכם שאלות נוספות בבקשה אל תהססו לפנות אלינו. אתם יכולים לשלוח מייל ל-[email protected] או לשלוח הודעה דרך תיבת הצ'אט בפינה הימנית תחתונה של הדשבורד שלכם.

הבנת חשיבות ניהול המוניטין

ניהול המוניטין של המותג שלכם הוא לא רק על תגובה לאזכורים שליליים, אלא גם על חיזוק הנוכחות החיובית שלכם ברשת. כאשר אתם עוקבים אחרי מה שאנשים אומרים עליכם, אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות לשפר את התדמית שלכם.

כיצד לשפר את המוניטין שלכם

  • הגיבו במהירות לאזכורים שליליים.
  • שתפו תוכן חיובי על המותג שלכם.
  • השתמשו באסטרטגיות SEO כדי לשפר את הנראות של התוכן החיובי.
  • בנו קשרים עם לקוחות ועם קהלים רלוונטיים.

הכנת תוכן איכותי

תוכן איכותי הוא המפתח לשיפור המוניטין שלכם. השקיעו בכתיבת מאמרים, בלוגים, ופוסטים ברשתות החברתיות שמדגישים את היתרונות של המותג שלכם.

שימוש בכלים לניתוח נתונים

כלים כמו Brand24 יכולים לעזור לכם לנתח את הנתונים שנאספים על המותג שלכם. זה מאפשר לכם להבין את התחושות של הלקוחות ולפעול בהתאם.

סיכום

ניהול המוניטין שלכם הוא תהליך מתמשך שדורש תשומת לב. באמצעות שימוש בלשונית ה-Mentions ב-Brand24, אתם יכולים להיות מעודכנים על מה שאנשים אומרים עליכם ולפעול בהתאם. אל תשכחו לנצל את הכלים והאסטרטגיות שיכולים לעזור לכם לשפר את התדמית שלכם ברשת.

Source link

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו

preloader