מה זה AVE?
AVE (המקבילה הכספית לפרסום) מודד את הערך של חשיפה תקשורתית על ידי השוואה לעלות של פרסום שווה ערך. השיטה מסייעת להבין כמה שווה המדיה שנוצרה בתנאים כספיים. AVE נותן תמונה מהירה על השפעת חריגות התקשורת, ועושה זאת מועיל עבור הצגת ערך כספי ללקוחות או לבעלי עניין של מאמצי יחסי ציבור.
לתשומת לב: מדד AVE מספק הערכה, כלומר אין ערך "נכון" סופי.
איפה למצוא AVE?
AVE מוצג בטבלת המספרים בלשונית Analysis, לשונית Comparison, ובחלק "סיכום מספרי" של דוחות PDF.
זה אומר שתוכלו:
-
לנתח את AVE לפרויקט שלכם
-
להשוות את AVE שלכם לזה של המתחרים שלכם
-
לדווח על תוצאות אלו
איך מחושב AVE?
שיטות החישוב של AVE יכולות להשתנות, מה שעשוי לגרום להבדלים בין כלים שונים. ב-Brand24, AVE מחושב בהתבסס על מספר גורמים קריטיים בטווח תאריכים נבחר.
הנה כמה מהגורמים החשובים ביותר:
-
היקף המקור: גודל הפלטפורמה שבה מוזכר הפריט
-
סוג ההזכרה: האם זה פוסט ראשי, כניסה לפורום, או רשימת מוצרים.
-
סנטימנט: אזכורים חיוביים מוערכים יותר מאשר נייטרליים.
חישוב AVE לוקח בחשבון את כל המסננים שאתם מיישמים בכרטיסיית Analysis או בדוחות PDF.
אנו מקווים שמצאתם את המאמר מועיל! אם יש לכם שאלות נוספות או אם אתם זקוקים לעזרה, אל תהססו לפנות אלינו. תוכלו לשלוח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] או לשלוח הודעה דרך תיבת הצ'אט בפינה התחתונה-ימנית של הלוח שלכם.