למנויי חבילת Lyro AI Chatbot, אנו מציעים אפשרות ייחודית להעלות ידע ממסדי נתונים קיימים. זה אומר שניתן להשתמש בשיחות שלכם או במאמרי מרכז העזרה כמקורות נתונים עבור Lyro, בפרויקט Tidio שלכם. נכון לעכשיו, זה אפשרי עם מספר פלטפורמות תמיכת לקוחות, המצוינות למטה.
ייבוא ידע מ-Intercom
סוגי נתונים זמינים לייבוא:
- שיחות לקוחות
- מאמרי עזרה
- נתוני משתמשים
נתונים נדרשים:
- מפתח API
- נתוני משתמשים
- מאמרי עזרה
כיצד להשיג את מפתח ה-API
1. כאשר אתם מחוברים לפאנל של Intercom, גשו לדף הבית של הגדרות. משם, בחרו במרכז המפתחים:
2. צרו אפליקציה חדשה (אם עדיין אין לכם אחת) או לחצו על אפליקציה קיימת:
3. העתיקו את מפתח ה-API (המכונה טוקן גישה כאן) באמצעות הכפתור המיועד:
4. שתפו את הנתונים איתנו. ראה איך לשתף נתונים בצורה בטוחה.
ייבוא ידע מ-Gorgias
סוגי נתונים זמינים לייבוא:
- שיחות לקוחות
- מאמרי עזרה
- נתוני משתמשים
נתונים נדרשים:
- מפתח API
- נתוני משתמשים
- מאמרי עזרה
כיצד להשיג את מפתח ה-API ונתונים אחרים
1. כאשר אתם מחוברים ל-Gorgias, גשו לפרופיל שלכם ובחרו באופציית REST API:
או השתמשו בקישור ישיר בדפדפן שלכם (ודאו לשנות אותו עם תת-הדומיין שלכם ב-Gorgias):
https://YOUR-SUBDOMAIN.gorgias.com/app/settings/api
2. העתיקו את כל הנתונים הנדרשים מעמוד ה-REST API:
3. שתפו את הנתונים איתנו. ראה איך לשתף נתונים בצורה בטוחה.
ייבוא ידע מ-Zendesk
סוגי נתונים זמינים לייבוא:
- שיחות לקוחות
- מאמרי עזרה
- נתוני משתמשים
נתונים נדרשים:
- מפתח API
- נתוני משתמשים
- מאמרי עזרה
לתשומת לבכם, מנויי Tidio+ מקבלים בנוסף את האפשרות לייבא מאמרים ציבוריים ממרכז העזרה של Zendesk לתוך Lyro. אפשרות זו זמינה ישירות במקורות הנתונים בתוך הגדרות של Lyro.
למידע נוסף על תכונה זאת, עיינו במדריך הזה.
כיצד להשיג את מפתח ה-API
1. כאשר אתם מחוברים לפאנל של Zendesk, בחרו באופציית מרכז המנהלים:
2. מהתפריט בצד השמאלי, בחרו בZendesk API:
3. לחצו על כפתור התחלה:
4. פתחו את טאבלט הגדרות, הפעלו גישה עם טוקן, ולחצו על כפתור הוסף טוקן API:
5. העתיקו את טוקן ה-API ושמרו אותו בצורה בטוחה (למשל, במנהל הסיסמאות), מכיוון שהוא לא יוצג שוב. לחצו על כפתור שמור כאשר סיימתם:
6. שתפו את הנתונים איתנו. ראה איך לשתף נתונים בצורה בטוחה.
שיתוף נתונים איתנו בצורה בטוחה
כדי לפשט את הדברים (ולשמור על הכל בצורה בטוחה) אנא השתמשו בשירות למטה:
1. בחרו ב-Tidio כנמען (הקלידו "Tidio" בשדה הזמין):
2. הזינו את הנתונים שברצונכם לשתף בתיבת הודעה להצפנה, ולחצו על הצפן.
התוצאה תהיה משהו דומה לזה:
3. העתיקו את כל הטקסט המוצפן ואל תהססו לשתף אותו בצורה בטוחה באמצעות כל ערוץ תקשורת שתרצו (כולל ערוצים ציבוריים!), אם כי מייל הוא הפ Preferred.
שימוש מעניין: Lyro AI Chatbot יכול לשמש לא רק לתמיכה בלקוחות, אלא גם ככלי פנימי להדרכת עובדים חדשים. על ידי העלאת מסמכי הדרכה ומידע פנימי, ניתן ליצור צ'אטבוט שמסייע לעובדים חדשים ללמוד את המערכת והנהלים של החברה בצורה אינטראקטיבית. [/fact_box>היתרונות של שימוש ב-Lyro AI Chatbot
שימוש ב-Lyro AI Chatbot מציע יתרונות רבים לעסקים ולארגונים:
- חיסכון בזמן: צ'אטבוטים יכולים לענות על שאלות נפוצות ולספק מידע מיידי, מה שמפחית את העומס על צוות התמיכה.
- שירות 24/7: צ'אטבוטים יכולים לפעול בכל שעות היממה, מה שמאפשר ללקוחות לקבל תשובות גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות.
- שיפור חווית הלקוח: לקוחות יכולים לקבל תשובות מהירות ומדויקות, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר.
- איסוף נתונים: צ'אטבוטים יכולים לאסוף נתונים על שאלות נפוצות ובעיות, מה שמסייע לשפר את המוצרים והשירותים.
כיצד ליישם את Lyro AI Chatbot בעסק שלך
כדי ליישם את Lyro AI Chatbot בעסק שלך, יש לבצע מספר צעדים:
- הגדרת מטרות: קבעו מהן המטרות שלכם בשימוש בצ'אטבוט. האם אתם רוצים לשפר את שירות הלקוחות? לחסוך זמן? לאסוף נתונים?
- איסוף מידע: אספו את המידע שברצונכם להעלות לצ'אטבוט, כולל שאלות נפוצות, מאמרי עזרה ומסמכים פנימיים.
- הגדרת הצ'אטבוט: השתמשו בממשק של Lyro כדי להגדיר את הצ'אטבוט שלכם, להעלות את המידע ולבצע התאמות.
- בדיקות: בצעו בדיקות על הצ'אטבוט כדי לוודא שהוא פועל כראוי ומספק תשובות מדויקות.
- השקה: השיקו את הצ'אטבוט באתר שלכם או בפלטפורמות אחרות.
סיכום
Lyro AI Chatbot הוא כלי עוצמתי שיכול לשדרג את שירות הלקוחות שלכם ולשפר את חווית הלקוח. על ידי ייבוא ידע ממסדי נתונים קיימים, אתם יכולים להבטיח שהצ'אטבוט שלכם יהיה מצויד במידע הנכון כדי לענות על שאלות הלקוחות בצורה מהירה ומדויקת.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על Lyro AI Chatbot, אל תהססו לפנות אלינו.