ב-Tidio, ניתן להתאים אישית את תוסף הצ'אט של Tidio כדי למשוך את תשומת הלב של מבקרי האתר שלך או כדי להתאים את המראה של התוסף למיתוג שלך.
הגדרות זמינות
אתה יכול להתאים אישית את התוסף שלך על ידי מעבר להגדרות > צ'אט חי > מראה. שם תמצא מספר תתי-קטגוריות שונות שמאפשרות לך לשנות אספקטים שונים של תוסף הצ'אט שלך, כמו צבע, מיקום, טקסטים מסוימים או סקר לפני הצ'אט.
בכל עת, תוכל גם לראות תצוגה מקדימה של התוסף שלך מימין. מתוך תפריט התצוגה מקדימה מימין, תוכל לבחור את מצבו של התוסף שתרצה לראות (למשל, איך נראה סקר לפני הצ'אט, או דוגמה לשיחה בצ'אט חי).
מראה ותחושה
במראה ותחושה תוכל למצוא ולערוך את האספקטים הבסיסיים של תוסף הצ'אט המופיעים באתר שלך. דברים אלו כוללים את צבע הרקע, התמונה לברוכים הבאים, מצב אונליין, מיקום התוסף, הגדרות כפתור וכמובן, הלוגו של המותג שלך.
צבע רקע
מאפשר לך לשנות את צבע הרקע הכללי של תוסף הצ'אט שלך. תוכל לבחור מתוך מספר ערכות צבע זמינות, או לבחור צבע מותאם אישית באמצעות האפשרות בחר את הצבע שלך (שמאפשרת רק צבעים אחידים, ללא גרדיאנטים!).
תמונה לברוכים הבאים
אתה יכול לבחור להציג קולאז' של תמונות פרופיל של המפעילים שלך בחלק העליון של התוסף שלך, או להשתמש בתמונה אחת – כמו הלוגו של החברה שלך.
מצב אונליין
הודעה המוצגת כאשר אתה 'אונליין' בלוח הבקרה של Tidio שלך.
מיקום התוסף
אפשרות לבחור היכן יוצג התוסף; בצד השמאלי או הימני. אם ברצונך לשנות את המיקום בצורה אנכית – עיין במאמר שלנו שמסביר את ההגדרות המתקדמות.
הכפתור
הודעה קצרה המוצגת ליד אייקון הצ'אט, כאשר תוסף הצ'אט סגור. זה יכול להיות שימושי להגברת הנראות או משמש כהגדרה מוטיבציית – אם אינך משתמש בהודעה של תגובה אוטומטית.
אפשר פניות עם צלילים
בכל פעם שמבקרי האתר שלך מקבלים הודעה ממך או מהזרמים שלך, הם ישמעו בדרך כלל התראה. הגדרה זו מאפשרת לך להשבית את הצלילים הללו בתוסף שלך.
לוגו המותג
אפשרות זו מאפשרת לך להעלות את הלוגו שלך לשימוש במקום המיתוג של Tidio. תכונה זו זמינה רק למשתמשי Tidio+.
נראות התוסף
בקטע הבא, תוכל לקבוע את הגדרות הנראות של התוסף שלך.
הכפתור הצג את התוסף מאפשר לך לקבוע אם להציג או להסתיר את תוסף הצ'אט באתר שלך.
האפשרות מכשירים מאפשרת לך לבחור את המכשירים המדויקים שעליהם יופיע תוסף הצ'אט. לדוגמה – אם תחליט להציג את תוסף הצ'אט רק בגרסת המחשב – תוסף ה-Tidio יוסתר מכל המשתמשים הניידים שמבקרים באתר שלך בגרסה הניידת.
הסתיר בדפים ספציפיים מאפשר לך להסתיר את התוסף בדפים מסוימים במחשבים או במכשירים ניידים. כאן תוכל לקרוא עוד על תכונה זו.
כמו כן, תוכל להסתיר את התוסף שלך ממדינות ספציפיות באמצעות האפשרות הסתר או הצג עבור מדינות ספציפיות. יש לשים לב כי מבקרים מהמדינות הללו עדיין יוכלו לגשת לאתר שלך, רק שהתוסף יישאר מוסתר.
האפשרות הצג את הצ'אט כשאתה לא מחובר מאפשרת לך לקבוע אם להציג את התוסף באתר שלך כאשר אתה לא מחובר. ביטול ההגדרה יסתיר את התוסף מהאתר שלך בכל פעם שתשנה את סטטוס שלך לא לא מחובר.
אם תחליט לשמור את התוסף גלוי כשאתה לא מחובר – תוכל להתאים את ההודעה והסטטוס הלא מחוברים שלך שיהיו גלויים למבקרי האתר שלך. זה יעזור לך ליידע אותם, למשל, מתי תוכל להגיב.
התחלה
מתחת לקטע "התחלה", תוכל לקבוע מסך ברוכים הבאים שמוצג כאשר השיחה בתוסף הצ'אט עדיין לא הוחלפה. לדוגמה, כאשר הזרמים מושבתים, והמבקר עדיין לא שלח הודעה.
בקטע התחלה, תוכל לערוך את סטטוס וכמובן את ההודעה שיכולה לעודד את המבקרים באתר שלך לשלוח לך הודעה. כמו כן, לבחור או להעלות את התמונה שלך כרקע.
תוסף נייד
בקטע תוסף נייד, תוכל לשנות את המיקום של תוסף הצ'אט במכשירים ניידים ואת גודל הכפתור.
סקר לפני הצ'אט
הגדרות הסקר לפני הצ'אט ממוקמות מיד מתחת לקטע התחלה.
זהו טופס שיכול לבקש מהמטרח את שמו, כתובת דוא"ל, מספר טלפון או עמידה בתקנות ה-GDPR; הוא גם נותן אפשרות להירשם לרשימת הדיוור שלך. בנוסף, הסקר מאפשר למבקר לבחור מחלקה (אם יש לך תכונה זו זמינה בפרויקט שלך).
אם מופעל, הסקר לפני הצ'אט מוצג למבקרים כאשר הם מנסים לשלוח את ההודעה הראשונה בצ'אט, והשלמתו היא חובה אז. המידע שנאסף נשמר, כך שתוכל לראות אותו כאשר תצא לשוחח מאוחר יותר; הנתונים גם ייכללו בקטע אנשי קשר של פרויקט Tidio שלך.
עובדה מעניינת: תוסף הצ'אט של Tidio יכול לשמש גם ככלי לאיסוף משוב מלקוחות בזמן אמת. על ידי שילוב שאלות סקר קצרות, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות על חוויית המשתמש ולשפר את השירותים שלהם בהתאם. [/fact_box>הסרגל הצד הוא תוסף סטטי שמוצג בצד ימין של הדף בצורה של ריבוע קטן, עם טקסט נוסף שאת יכול לשנות:
אם אתה מרגיש שהאפשרות לסרגל הצד תעבוד טוב יותר באתר שלך – תוכל להגדיר זאת בהגדרות > צ'אט חי > סרגל צד. תוכל גם לקבוע את המיקום הימני או השמאלי שלו.
היתרונות של תוסף הצ'אט של Tidio
תוסף הצ'אט של Tidio מציע מספר יתרונות משמעותיים לעסקים:
- שיפור חוויית הלקוח: תוסף הצ'אט מאפשר ללקוחות לקבל תשובות מיידיות לשאלותיהם, מה שמוביל לשיפור בחוויית הלקוח.
- הגברת המעורבות: באמצעות צ'אט חי, עסקים יכולים לשמור על מעורבות גבוהה עם לקוחותיהם, מה שמוביל לעלייה במכירות.
- איסוף נתונים: תוסף הצ'אט מאפשר לאסוף נתונים חשובים על לקוחות, מה שיכול לשפר את אסטרטגיות השיווק.
- תמיכה 24/7: תוסף הצ'אט יכול לפעול גם כאשר הצוות אינו זמין, מה שמאפשר ללקוחות לקבל תמיכה בכל עת.
כיצד להתקין את תוסף הצ'אט של Tidio?
התקנת תוסף הצ'אט של Tidio היא פשוטה מאוד. כל מה שעליך לעשות הוא לעקוב אחרי הצעדים הבאים:
- בקר באתר Tidio והירשם לחשבון חדש.
- בחר את התוכנית המתאימה לך.
- התקן את התוסף באתר שלך באמצעות קוד ההתקנה שסופק.
- התאם אישית את התוסף לפי הצרכים שלך.
- התחל להשתמש בתוסף הצ'אט כדי לתקשר עם לקוחותיך.
טיפים לשימוש בתוסף הצ'אט
כדי להפיק את המרב מתוסף הצ'אט של Tidio, הנה כמה טיפים:
- השתמש בהודעות אוטומטיות כדי לברך לקוחות חדשים.
- הגדר סקרים כדי לאסוף משוב מלקוחות.
- עקוב אחרי נתוני השיחות כדי לשפר את השירות.
- השתמש בתמונות ובסרטונים כדי להפוך את השיחות ליותר מעניינות.
סיכום
תוסף הצ'אט של Tidio הוא כלי מצוין לכל עסק שמעוניין לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את המעורבות. עם אפשרויות ההתאמה האישית הרבות והפונקציות המתקדמות, תוסף זה יכול לשדרג את האתר שלך ולהפוך אותו ליותר אינטראקטיבי.