הקמת צ'אטבורט חכם לעסק שלך עלולה להיראות מאיימת, אך עם Lyro ב-Tidio, מדובר בתהליך מהיר ויעיל. במשך 10 דקות בלבד, תוכל לקבל צ'אטבורט פועל לחלוטין שיכול לעזור ללקוחות שלך! במדריך הזה נסביר לך את הצעדים כדי להפעיל את ה-Lyro AI באתר שלך.
בכל אחד מארבעת הצעדים, נספק גם קישורים למאמרים נוספים שמסבירים כל נושא בפירוט רב יותר.
במאמר הזה תלמד:
שלב 1: התקנת Lyro
השלב הראשון לשילוב הצ'אטבורט Lyro הוא להכין אותו לעבודה. כדי לעשות זאת, יש להוסיף מקורות נתונים שה-Lyro ישתמש בהם כבסיס ידע.
הוסף את כתובות האתר שלך כמקור נתונים
העתק את כתובת האתר הרלוונטית שלך והדבק אותה בהגדרות מקור הנתונים של Lyro. ה-AI ילמד את תוכן הדף שלך, מבין את ההקשר כדי לענות על שאלות המבקרים בצורה מדויקת.
העלה ידע נוסף
כדי לקבל תשובות מקיפות יותר, העלה בסיסי ידע פנימיים בצורה של זוגות שאלות-תשובות. זה עוזר ל-Lyro לספק תשובות מדויקות ורלוונטיות יותר.
תוכל לראות פרטים נוספים על הוספה וניהול של מקורות נתונים ל-Lyro במדריך הזה.
שלב 2: בדוק ושפר את Lyro
לפני שאתה מפעיל את הצ'אט, בדוק את ההגדרות שלך ב-Lyro כדי לוודא שהן פועלות כפי שמצופה – ושפר היכן שנדרש.
השתמש ב-Playground
Tidio מציע סביבה לבדיקות שבה תוכל לבדוק את התגובות של Lyro. בכרטיסיית Playground, שאל שאלות שלקוחות עשויים לשלוח ועבור על התשובות של Lyro.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריך הזה.
שפר את התגובות
אם תמצא מידע שלא רלוונטי, חסר או לא מדויק, תוכל לערוך, למחוק או להוסיף תגובות.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריך הזה.
הגדר את הגדרות השיחה
החלט מתי Lyro צריך לקחת על עצמו שיחות – אם הוא צריך להיות תמיד הקו הראשון של קשר או רק להיכנס כשמפעילי אנוש לא זמינים; איך הוא צריך להתנהג בדיוק במהלך העברת שיחה; ובאילו ערוצים Lyro צריך להיות פעיל באופן כללי.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריכים אלו: הפעלה מקוונת ומקוון / העברה / ערוצים.
שלב 3: הפעל את Lyro
כשהשגת תוצאות מספקות מה-Lyro ומההגדרות הכלליות שלו, הגיע הזמן להפעיל אותו!
הפעל את Lyro
וודא ש-Lyro פעיל ומוכן לטפל בשאלות חיות מהמבקרים באתר שלך. תוכל לנהל את זה דרך כרטיסיית Configure.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריך הזה.
ניטור שיחות
גם לאחר שה-Lyro פועל, הקפד לעקוב אחרי השיחות שהוא מנהל. תוכל להצטרף אם יש צורך או לתת ל-Lyro לנהל את השיחות בעצמו. ניתוח ביצועי ה-Lyro הוא חיוני אם אתה רוצה לספק תשובות איכותיות בטווח הארוך.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריך הזה.
שלב 4: קח את זה שלב קדימה
צ'אטבורט ה-Lyro AI לא עונה רק על שאלות – הוא יכול גם לבצע משימות ספציפיות ומותאמות. תוכל להשתמש בכלי הזה כדי לגרום ל-Lyro לבצע פעולות ספציפיות בתגובה להודעות מסוימות מלקוחות.
צור לוח זמנים או יוצר לידים
אם העסק שלך כולל קביעת פגישות (למשל, סיורים בנכסים), תוכל להקים לוח זמנים. זה מאפשר ל-Lyro לאסוף מידע על לקוחות ישירות דרך הצ'אט, ולעזור לך לקבוע פגישות או שיחות. תוכל גם להשתמש בזה כגenerator לידים בסיסית.
תוכל לראות פרטים נוספים במדריך הזה.
הגדרות מתקדמות
חקר את בונה הזרימות של Tidio כדי ליצור משימות מותאמות עבור Lyro לפי הצרכים של העסק שלך. זה יכול לכלול תגובות מותאמות, שאלות נפוצות, מעקבים אוטומטיים ועוד. כדאי גם לנצח על הגדרות מפורטות של Lyro.
אתה מוזמן לגלוש במאמרים הזמינים שלנו על Lyro כאן.
סיכום
הקמת Lyro ב-Tidio היא דרך מהירה ויעילה לאוטומט את האינטראקציות עם הלקוחות באתר שלך (ובערוצים נוספים). עם מספר צעדים פשוטים, תוכל לקבל צ'אטבורט חכם ותגובה שעובד עבורך, מספק תמיכה ואפילו מייצר לידים או קובע פגישות.
אם אתה רוצה לבדוק את Lyro, נצל את הניסיון החינמי של Tidio, אשר כולל 50 שיחות Lyro ללא עלות. עבור הגדרות מתקדמות או סיוע, אל תהסס לפנות לתמיכה של Tidio בכל עת.
הקדמה
צ'אטבורטים הפכו לחלק בלתי נפרד מהשירותים הדיגיטליים של עסקים רבים. הם מספקים תמיכה מיידית ללקוחות, עונים על שאלות נפוצות ומסייעים בשיפור חווית הלקוח. עם Lyro ב-Tidio, תוכל להקים צ'אטבורט חכם בקלות ובמהירות.
מהו צ'אטבורט?
צ'אטבורט הוא תוכנה המיועדת לתקשר עם משתמשים באמצעות שיחות טקסט. הוא יכול לענות על שאלות, לספק מידע ולעזור בביצוע משימות שונות. צ'אטבורטים יכולים להיות מבוססים על כללים פשוטים או על טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית.
למה כדאי להשתמש בצ'אטבורט?
- זמינות 24/7: צ'אטבורטים יכולים לספק תמיכה בכל שעות היממה, מה שמאפשר ללקוחות לקבל תשובות מתי שהם זקוקים להן.
- חיסכון בזמן: צ'אטבורטים יכולים לטפל בשאלות נפוצות, מה שמפנה את הזמן של צוות התמיכה להתמקד בבעיות מורכבות יותר.
- שיפור חווית הלקוח: לקוחות מעריכים תגובות מהירות, וצ'אטבורטים יכולים לספק את זה.
- איסוף נתונים: צ'אטבורטים יכולים לאסוף מידע על לקוחות, מה שיכול לעזור בשיפור השירותים המוצעים.
היתרונות של Lyro ב-Tidio
Lyro מציע מספר יתרונות בולטים:
- קלות השימוש: הממשק של Tidio ידידותי למשתמש, מה שמקל על ההגדרה והניהול של הצ'אטבורט.
- התאמה אישית: תוכל להתאים את התגובות של Lyro לצרכים הספציפיים של העסק שלך.
- תמיכה בשפות שונות: Lyro תומך בשפות רבות, מה שמאפשר לך לשרת לקוחות מגזרים שונים.
- ניתוח נתונים: Tidio מספק כלים לניתוח ביצועי הצ'אטבורט, כך שתוכל להבין מה עובד ומה לא.
סיכום
הקמת Lyro ב-Tidio היא דרך מהירה ויעילה לאוטומט את האינטראקציות עם הלקוחות באתר שלך (ובערוצים נוספים). עם מספר צעדים פשוטים, תוכל לקבל צ'אטבורט חכם ותגובה שעובד עבורך, מספק תמיכה ואפילו מייצר לידים או קובע פגישות.
אם אתה רוצה לבדוק את Lyro, נצל את הניסיון החינמי של Tidio, אשר כולל 50 שיחות Lyro ללא עלות. עבור הגדרות מתקדמות או סיוע, אל תהסס לפנות לתמיכה של Tidio בכל עת.