כמו עם כלים חיוניים ב-Tidio, אתה יכול לגשת למידע מפורט על ביצועי Lyro. זה יכול לעזור לך להבין טוב יותר כיצד המבקרים שלך משתמשים ב-Lyro, ואילו שיפורים אפשר לעשות בהגדרות שלך.

גישה ל-Lyro Analytics

בתוך הקטגוריה של Lyro בלוח הבקרה של Tidio, תמצא את הכרטיסייה Analytics:

lyro analytics 2024-04-09 at 14.18.10.png

זהו סוג של קיצור – לחיצה עליו תעביר אותך ישירות לחלק הכללי של Analytics ב-Tidio, ולכרטיסיית Lyro AI Chatbot בתוכו. כמובן, תוכל לגשת לזה גם ידנית:

Screenshot 2024-10-10 at 13.39.20.png

שם, תוכל לראות כיצד Lyro פעל ב-30 הימים האחרונים. יש שלושה נתוני ביצועים זמינים לגבי שיחות שבהן טיפל Lyro:

המטריקה נענו מתייחסת לכל השאלות ש-Lyro ענה עליהן כראוי, בהתאם לשאלות הנפוצות (FAQ) הזמינות. המטריקה לא נענו מתייחסת לשאלות ש-Lyro לא הצליח להשיב עליהן, בגלל חוסר ידע או שהשאלה לא הייתה ברורה. לבסוף, המטריקה הועבר למפעיל מתייחסת לכל פעם שמבקר ביקש לדבר עם מפעיל חי.

Screenshot 2023-08-25 at 14.41.36.png

בנוסף למספרים הגולמיים (ולאחוזים המתאימים) המופיעים בראש, חלק ה-Analytics כולל גרף. זה מאפשר מבט זריז על ביצועי Lyro, שבו תוכל להשוות את המטריקות נענו ו-לא נענו בצורה ויזואלית. עם זאת, הגרף לא כולל כרגע את המטריקה הועבר למפעיל, והמידע זמין רק באחוזים.

תוכל להחזיק את סמן העכבר מעל נקודה מסוימת בגרף כדי לראות בצורה נוחה יותר את המספר והתאריך הקשורים:

Screenshot 2023-08-25 at 14.54.49.png

שימוש מעניין ב-Lyro הוא היכולת שלו לשמש כעוזר אישי וירטואלי לעסקים קטנים. הוא יכול לטפל בשאלות נפוצות, לנהל תורים, ואפילו לספק תמיכה טכנית בסיסית, מה שמפנה זמן יקר לבעלי עסקים להתמקד בניהול העסק.
טיפ: אם אתה רואה הרבה שאלות שלא נענו, נסה לעדכן את מאגר השאלות הנפוצות שלך. זה יכול לשפר את אחוזי המענה של Lyro בצורה משמעותית!

גישה ל-Hub שלך

יש יותר לחקור ב-Hub שלך מעבר לכרטיסיית Analytics. בנוסף לכל המטריקות המפורטות שאתה מוצא שם, ה-Hub שלך מציע גם סיכום אחוזים של אנליטיקות חיוניות במבט חטוף, כמו גם את הקטגוריה של Knowledge, שבה תוכל לעקוב אחרי ניקוד הידע שלך, לבדוק את תנאי ההגדרה הנוכחיים שלך, ולקבל טיפים פרקטיים לשיפור התוצאות שלך.

החישוב מבוסס על היחס בין הודעות לא נענות לכל ההודעות ש-Lyro ענה עליהן. ככל שהיחס גבוה יותר, התוצאה פחות טובה כי זה אומר שיש הרבה שאלות שלא נענו לעומת כל ההודעות של Lyro.

שיפור ביצועי Lyro

אם תרצה לדעת יותר על דרכים לשפר את ביצועי Lyro, אנא עיין במאמר זה עבור מדריך מקיף!

הבנת נתוני הביצועים

כדי לשפר את ביצועי Lyro, חשוב להבין את הנתונים שמסופקים לך. ניתוח הנתונים יכול להצביע על בעיות ספציפיות שדורשות תשומת לב. לדוגמה, אם אתה רואה שיש הרבה שאלות שלא נענו, זה עשוי להצביע על כך שהמאגר שלך לא מעודכן או שהשאלות לא מנוסחות בצורה ברורה.

שיפור מאגר השאלות הנפוצות

אחת הדרכים היעילות לשפר את ביצועי Lyro היא לעדכן את מאגר השאלות הנפוצות שלך. ודא שהשאלות הנפוצות מכסות את כל הנושאים החשובים ללקוחות שלך. תוכל גם להוסיף תשובות לשאלות חדשות שמופיעות לעיתים קרובות.

  • בצע סקר לקוחות כדי להבין אילו שאלות נפוצות יש להם.
  • עדכן את התשובות כך שיהיו ברורות ומדויקות.
  • השתמש בשפה פשוטה כדי להקל על ההבנה.
שימוש בנתוני אנליטיקה

נתוני האנליטיקה יכולים לסייע לך להבין את התנהגות המשתמשים. ניתוח הנתונים יכול להצביע על מגמות, כמו שעות השיא שבהן יש יותר שאלות, או נושאים נפוצים שמעסיקים את הלקוחות שלך.

  1. עקוב אחרי השעות שבהן יש הכי הרבה פעילות.
  2. זהה נושאים נפוצים ושפר את התשובות שלך בהתאם.
  3. בדוק את אחוזי ההצלחה של Lyro בשעות שונות.

שיפור חוויית המשתמש

חוויית המשתמש היא מרכיב קרדינלי בהצלחה של Lyro. ודא שהשיחות עם Lyro הן אינטואיטיביות ונעימות. תוכל לשפר את חוויית המשתמש על ידי:

  • שימוש בשפה ידידותית ומזמינה.
  • הוספת אפשרויות ניווט ברורות.
  • הקפיצה על שאלות נפוצות כדי להנחות את המשתמשים.

הכשרת Lyro

כדי לשפר את הביצועים של Lyro, חשוב להמשיך להכשיר אותו. תוכל להוסיף דוגמאות לשיחות ולשאלות כדי לשפר את הידע שלו. ככל ש-Lyro יידע יותר, כך הוא יוכל לספק תשובות טובות יותר.

מעקב אחרי שיפורים

לאחר שביצעת שיפורים, חשוב לעקוב אחרי הביצועים של Lyro כדי לראות אם השיפורים אכן משפיעים. השתמש בנתוני האנליטיקה כדי לבדוק אם יש שיפור באחוזי המענה או בהפניות למפעילים.

באופן כללי, שיפור ביצועי Lyro הוא תהליך מתמשך שדורש תשומת לב ותחזוקה. על ידי ניתוח הנתונים, עדכון מאגר השאלות הנפוצות, ושיפור חוויית המשתמש, תוכל להבטיח ש-Lyro ימשיך לשרת את הלקוחות שלך בצורה הטובה ביותר.