ב-Tidio, יש לנו מערכת של מחלקות שמסייעת לארגן את הצ'אט שלך ויוצרת חוויית לקוח טובה יותר. באמצעות מחלקות, תוכל לחלק את השיחות לפי נושאים או תחומים. כך תוכל להבטיח שכל לקוח יקבל את העזרה הנדרשת לו.
כיצד להגדיר מחלקות:
- כניסה לחשבון שלך ב-Tidio (Tidio).
- גש לקטגוריית 'מחלקות' בלוח הבקרה.
- לחץ על 'הוסף מחלקה' והזן את השם שמתאר את התחום.
- אם תרצה, תוכל גם להוסיף תיאור ומבוט אם יש צורך.
כיצד להשתמש במחלקות:
כשהלקוח פונה אליך, תוכל לבחור באיזו מחלקה (Department) תוקפא השיחה. האם זה נוגע לתמיכה טכנית, מכירה, או כל נושא אחר? זה מבטיח שצוות המענה יכול להתמודד עם השיחות בצורה היעילה ביותר.
טיפ: אם יש לך מחלקה שמקבלת הרבה פניות, שקול להוסיף שאלות נפוצות (FAQ) או מדריכים אוטומטיים שיכולים לעזור ללקוחות לפתור בעיות פשוטות בעצמם. זה יכול לחסוך זמן גם לך וגם ללקוחות!
יתרונות השימוש במחלקות:
- שיפור ניהול השיחות.
- מענה מדויק יותר לצרכי הלקוח.
- חווית לקוח משופרת וייעול תהליכים.
באמצעות מחלקות ב-Tidio, תוכל לשפר את השירות שלך ולהבטיח שכל לקוח מקבל את העזרה הנדרשת בצורה הטובה ביותר.
שימוש מעניין: עסקים קטנים רבים משתמשים במחלקות ב-Tidio כדי להפריד בין שיחות מכירה לשירות לקוחות, מה שמאפשר לצוותים להתמקד בתחומים שלהם ולשפר את היעילות. לדוגמה, מחלקת מכירות יכולה להתמקד בהמרת לידים, בעוד שמחלקת שירות לקוחות מטפלת בבעיות טכניות.