ב-Tidio, פעולה היא רכיב בזרימת השיחה שמנחה את הזרימה לבצע משימה ספציפית, ומאפשרת לך ליצור שיחה אינטראקטיבית ואוטומטית. גלה כיצד לעשות שימוש אפקטיבי בפעולות וחקור את מגוון הפעולות הרחב.

כיצד להשתמש בפעולות

כל זרימה ב-Tidio מתחילה בהתחלה (trigger), המצביעה מתי הזרימה צריכה להתחיל, ובפעולה (action), המגדירה מה הזרימה צריכה לעשות. עם יותר מ-20 פעולות שונות לבחירה, תוכל להתאים את הזרימה שלך לצרכים הספציפיים של העסק שלך.

פעולות זמינות

תוכל לבנות את הזרימה שלך עם הפעולות הבאות:

תראה את כל הפעולות בחלון העריכה בצד ימין בעריכת הזרימה.

שלח הודעת צ'אט

השלח הודעת צ'אט (Send a chat message) מאפשרת לזרימה לשלוח הודעה פשוטה למבקר באתר שלך. ההודעה יכולה לכלול טקסט או תמונות. תוכל גם לכלול רכיב מידע על הקשר, כמו שם המבקר, כדי לברך אותו בצורה מותאמת אישית יותר.

Screen_Shot_2022-04-21_at_13.46.14.png

כמו כן, ישנה אפשרות להגדיר עיכוב עבור כל פעולה שתבוא לאחר מכן. תוכל להשתמש בכך כדי לאפשר למבקר שלך יותר זמן לקרוא את הודעת הזרימה, מבלי להתפס להודעות שמגיעות אחר כך. שים לב: אפשרות זו מאפשרת מקסימום עיכוב של 15 שניות; אם אתה צריך יותר, אל תהסס להוסיף פעולה של עיכוב (Delay) בנפרד.

Screenshot 2024-02-27 at 13.53.25.png

שאל שאלה

השאל שאלה (Ask a question) מאפשרת לך לשאול את המבקר שלך שאלה. תוכל ליצור נתיבים שונים לזרימות לכל תשובה מוצלחת או לא מוצלחת, בהתבסס על התשובות.

Screen_Shot_2022-04-21_at_13.50.26.png

החלטה (תשובות מהירות)

החלטה (תשובות מהירות) שואלת את המבקר לבחור אפשרות מוגדרת מראש, ומאפשרת לך לבנות, לדוגמה, זרימה של שאלות ותשובות שתענה על שאלה שנבחרה. הרכיב יאפשר לך ליצור רשימה של אפשרויות נבחרות (תשובות מהירות), שמחוברות לרכיבים המתאימים. תוכל לשנות את הסדר של הכפתורים בכל רגע, על ידי שימוש באופציית 'הזז' ליד כל כפתור.

רכיב ההחלטה תומך עד אחת עשרה תשובות!

החלטה (כפתורים)

החלטה (כפתורים) מעניקה לך אפשרות לשאול את המבקר לבחור בין אפשרויות המוצגות (כפתורים). תוכל לשנות את הסדר של הכפתורים בכל רגע, על ידי שימוש באופציית 'הזז' ליד כל כפתור. בנוסף, בפעולה החלטה (כפתורים), תוכל להוסיף קישורים לחצנים שלה.

Screen_Shot_2022-04-21_at_13.56.27.png

תוכל להוסיף עד 3 כפתורים בלבד ברכיב זה; שקול להשתמש בהחלטה (תשובות מהירות) הנזכרת למעלה אם אתה צריך יותר אפשרויות.

החלטה (הודעות כרטיסים)

ההחלטה (הודעות כרטיסים) מאפשרת לך להציג למבקר כרטיסים עם מידע נוסף או אפשרויות שונות. זהו כלי מצוין להציג מוצרים, שירותים או מידע נוסף בצורה ויזואלית ומושכת.

באמצעות רכיב זה, תוכל להציג כרטיסים עם תמונות, כותרות ותיאורים, ולחבר כל כרטיס לפעולה נוספת או לקישור חיצוני.

דוגמה לשימוש בכרטיסים

נניח שאתה מפעיל חנות מקוונת. תוכל להשתמש בהודעות כרטיסים כדי להציג את המוצרים הפופולריים ביותר שלך, עם תמונה של כל מוצר, תיאור קצר וכפתור "קנה עכשיו" שמוביל לעמוד המוצר.

יתרונות השימוש בכרטיסים
  • מושך את תשומת הלב של המבקר.
  • מאפשר הצגה ברורה של מידע.
  • מקל על המבקר לקבל החלטות.
  • מגביר את המעורבות של המשתמשים.

שילוב של רכיבי כרטיסים בזרימה שלך יכול לשדרג את חוויית המשתמש ולשפר את הסיכוי להמרות.

שימוש מעניין ב-Tidio הוא יצירת חוויות מותאמות אישית ללקוחות על ידי שילוב של פעולות כמו "שאל שאלה" ו"החלטה (כפתורים)". לדוגמה, ניתן ליצור סקר אינטראקטיבי שמוביל את הלקוח למוצרים או שירותים שמתאימים להעדפותיו.

טיפ: כשאתה משתמש בפעולה "שאל שאלה", נסה לשלב שאלות שמובילות לתשובות קצרות וברורות. לדוגמה, "האם אתה מעוניין במידע נוסף על המוצר?" עם תשובות "כן" או "לא". זה עוזר לשמור על זרימה חלקה וממוקדת.

שימושים מתקדמים

כשהשגת את הבסיס של פעולות ב-Tidio, תוכל להתחיל לחקור שימושים מתקדמים יותר. לדוגמה, תוכל לשלב פעולות עם אוטומציה כדי ליצור חוויות מותאמות אישית יותר.

התאמה אישית

באמצעות פעולות כמו "שאל שאלה" ו"החלטה (תשובות מהירות)", תוכל לאסוף מידע על המבקרים שלך ולהתאים את השיחה בהתאם. לדוגמה, אם מבקר בחר באופציה מסוימת, תוכל לשלוח לו הודעה מותאמת אישית שמבוססת על הבחירה שלו.

אנליטיקה

כדי להבין את ההשפעה של הפעולות שלך, חשוב לעקוב אחרי הביצועים. Tidio מציע כלים אנליטיים שיכולים לעזור לך להבין אילו פעולות פועלות בצורה הטובה ביותר ואילו יש לשפר.

כיצד לנתח את הביצועים

  1. גש ללוח הבקרה של Tidio.
  2. בחר בקטגוריית "אנליטיקה".
  3. בדוק את הנתונים על שיעורי ההמרה, זמן השיחה, ותשובות המבקרים.
  4. בצע שינויים בהתאם למידע שנאסף.

שיטות עבודה מומלצות

כדי להפיק את המרב מהפעולות שלך ב-Tidio, הנה כמה שיטות עבודה מומלצות:

  • שמור על הודעות קצרות וברורות.
  • השתמש בשפה ידידותית ומזמינה.
  • הצע אפשרויות מגוונות כדי להניע את המעורבות.
  • עקוב אחרי הביצועים שלך והתאם את השיחות בהתאם.

סיכום

פעולות ב-Tidio הן כלי עוצמתי שיכול לשדרג את חוויית הלקוח שלך. על ידי שימוש נכון בפעולות, תוכל ליצור שיחות אינטראקטיביות, מותאמות אישית ומועילות יותר. אל תהסס לחקור את כל האפשרויות שמציע Tidio ולבנות זרימות שיחה שיתאימו לצרכים שלך.

Source link