זרם ה-FAQ יכול לענות על השאלות הנפוצות ביותר שיש למבקרים שלך. המבקרים באתר שלך ילחצו על השאלה, והזרם יספק את התשובות הנדרשות.
אתה יכול להוסיף את זרם ה-FAQ לאוטומציה שלך עם הטריגר של הביקור הראשון באתר, או ליצור אותו בנפרד עם טריגר אחר, תלוי מתי אתה רוצה שהמבקרים שלך יראו את השאלות.
תבנית זרם FAQ מוכנה לשימוש
תבנית זרם ה-FAQ שלנו מוכנה לשימוש זמינה לכל הלקוחות שלנו. אתה יכול למצוא את תבנית ה-FAQ בלוח Flows תחת קטגוריית תבניות שיפור התקשורת בחשבון Tidio שלך. תלוי בתעשייה שבה אתה פועל, זה יסומן כ זרם FAQ לחנויות מקוונות, מסעדות, וכדומה.
צור זרם FAQ משלך
כדי ליצור את זרם ה-FAQ מהתחלה, כנס לקטגוריית Flows (סמל הזרם בתפריט בצד השמאלי) ובחר באפשרות Create from scratch.
בחר את הטריגר
ברגע שתיכנס לעורך הזרם, תתבקש לבחור טריגר. הטריגר הוא נקודה שמתחילה את מסלול הזרם – הוא קובע באלו מצבים הזרם יתחיל.
אנו ממליצים להשתמש בטריגר ביקור ראשון באתר כדי להציג את הזרם לכל אדם חדש שמבקר באתר שלך מיד. עם זאת, ייתכן שתרצה להשתמש במדויק בטריגר לחיצה על סמל הצ'אט, אם אתה מעדיף שהזרם יבוצע כאשר מבקר פותח את ווידג'ט הצ'אט שלך.
הוסף שאלות
לאחר שבחרת את הטריגר – הוסף את הפעולה Decision (quick replies) כדי להציג את השאלות שתרצה להתייחס אליהן. כאשר תבחר וגרור את הנקודה מהרשימה אל הרשת לעריכה, היא תתחבר באופן אוטומטי לטריגר שלך.
כעת, ערוך את תוכן הנקודה Decision (quick replies) בתוך חלון העריכה בצד ימין. אתה יכול להוסיף את השאלות הנפוצות ביותר שתרצה לענות עליהן בקטע Add quick reply.
הוסף תשובות
סגור את הנקודה Decision (quick replies), את חלון העריכה, ומרשימת הפעולות, גרור את מספר הנקודות Send a chat message שיש לך שאלות אל רשת העריכה. כאשר תסיים, גרור חץ לכל נקודה, כפי שמוצג ב-gif למטה.
ברגע שכל אחת מהנקודות Send a chat message קיבלה שאלה שהוקצתה לה, תוכל להתחיל לכתוב את התשובות לשאלות בתוך כל אחת מהנקודות הללו. אלו הן התשובות שהזרם ייתן בכל פעם שמבקר יבחר בשאלה מסוימת מהרשימה.
מאוחר יותר, תוכל גם להשתמש במדד העזרה שלנו כדי למדוד האם מבקרי האתר שלך מצאו את התשובות מועילות.
עכשיו, כאשר הזרם מוכן, תוכל לשמור ולהפעיל את הזרם באתר שלך בפינה הימנית העליונה של לוח העריכה.
שיטות עבודה מומלצות לזרם FAQ
כדי להבטיח שהזרם שלך יהיה מועיל ויעיל, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לשקול:
- שאלות נפוצות: ודא שהשאלות שאתה כולל בזרם הן שאלות נפוצות באמת. זה יכול לכלול שאלות על משלוחים, החזרות, תמיכה טכנית ועוד.
- תשובות ברורות: התשובות שלך צריכות להיות ברורות ותמציתיות. הימנע משפה טכנית מדי או מסובכת.
- עדכון תכנים: הקפד לעדכן את השאלות והתשובות באופן קבוע, במיוחד אם יש שינויים במדיניות או במוצרים שלך.
- שימוש בשפה ידידותית: השתדל להשתמש בשפה ידידותית ונעימה, כך שהמבקרים ירגישו בנוח לשאול שאלות.
- הנחיות נוספות: אם יש צורך, הוסף קישורים למאמרים או לדפי עזרה נוספים שיכולים לסייע למבקרים.
מדידת הצלחה
לאחר שהזרם שלך פעיל, חשוב למדוד את הצלחתו. תוכל להשתמש בכלים אנליטיים כדי לעקוב אחרי:
- מספר השאלות שנשאלו: כמה פעמים המבקרים בחרו בשאלות מתוך הזרם שלך?
- שיעור ההמרה: האם יש קשר בין השאלות שנשאלו לבין המרות באתר שלך?
- משוב מהמשתמשים: האם המבקרים מצאו את התשובות מועילות? תוכל לשאול אותם בסוף הזרם.
סיכום
זרם ה-FAQ הוא כלי מצוין לשיפור חוויית המשתמש באתר שלך. על ידי מתן תשובות לשאלות נפוצות, תוכל לחסוך זמן ולשפר את שביעות הרצון של המבקרים. הקפד לעקוב אחרי שיטות העבודה המומלצות ולמדוד את הצלחת הזרם שלך כדי להבטיח שהוא מספק את הערך המקסימלי.