מתן פתרונות מיידיים לגולשי האתר שלכם דרך צ'אט חי יכול להגביר את שיעור ההמרות שלכם וכך גם להגדיל את ההכנסות שלכם. מחקרים הראו כי צ'אט חי משפר את שיעור ההמרות בכ-30%.
איך אנחנו מחשבים את שיעור ההמרות?
שיעור ההמרות מבוסס על הכלים העיקריים של Tidio. אלו הם צ'אט חי, Flows, וכלי המיילים.
השקלול יופיע אם (במשך שבעת הימים האחרונים) גולש באתר ביצע רכישה לאחר:
אנחנו לוקחים את האינטראקציה האחרונה מתוך הכלים שציינו לעיל לצורך התוצאה.
בואו נסתכל על דוגמה הזו:
בסטיכיו, הליד ייראה כנוצר דרך הווידג'ט — מכיוון שהאינטראקציה האחרונה עם הלקוח הייתה באמצעות ווידג'ט הצ'אט של Tidio.
אנא שימו לב שה מספר המכירות הכולל מתייחס לסך כל ההזמנות שבוצעו דרך האתר שלכם אחרי אינטראקציה עם כלי Tidio – זה גם יכלול את כל ההזמנות; ששולמו, שלא שולמו, והזמנות שבוטלו.
דוגמה מעשית: אם יש לכם חנות אונליין למוצרי טיפוח, תוכלו להשתמש בצ'אט חי כדי להציע ללקוחות ייעוץ אישי על מוצרים שמתאימים לסוג העור שלהם. זה יכול להוביל להמרות גבוהות יותר כי הלקוחות מרגישים שמקבלים שירות מותאם אישית.