תחיל לאסוף לידים כדי להגדיל את הסיכויים שלך להמיר חלק מהם ללקוחות משלמים. הקשרים שנאספו נותנים לך הזדמנות מצוינת לשתף מבצעים, חדשות או תוכן רלוונטי אחר שתרצה לשתף עם המבקרים שלך.

איסוף נתונים באמצעות סקר לפני הצ'אט

הסקר לפני הצ'אט הוא סקר קצר שמבקרים ממלאים לפני שהם מתחילים צ'אט. בסקר, תוכל לאסוף את שמות המבקרים, כתובות, מספרי טלפון, הסכמה ל-GDPR, לבקש מהם אישור לניוזלטר, ולאפשר להם לבחור מחלקה (אם בפרויקט שלך יש את האפשרות הזו). תוכל לבקש את כל המידע הזה או לבחור מה הנתונים שהעסק שלך עשוי להזדקק להם.

start collecting leads 2024-04-05 at 15.33.10.png

אם הסקר מופעל, הסקר לפני הצ'אט יוצג למבקרים כאשר הם מנסים לשלוח את הודעת הצ'אט הראשונה שלהם, ויש להשלים אותו לפני ההמשך. המידע שנאסף נשמר, כך שתוכל לראות אותו כאשר תשוחח בהמשך; הנתונים יופיעו גם בקטגוריית אנשי קשר של פרויקט ה-Tidio שלך.

Screenshot 2024-09-10 at 10.24.38.png

הגדרות הסקר נמצאות ממש מתחת לקטגוריית Mobile Widget בהגדרות > צ'אט חי > מראה:

Screenshot 2024-09-09 at 15.28.37.png

הפעל את הסקר על ידי הפעלת המתג הצג. עכשיו, הוסף את השדות שביקשו את המידע שאתה צריך. תוכל לבחור שדות נוספים באמצעות התפריט הנפתח ולחוץ על הוסף.

start collecting leads 2024-04-05 at 15.33.21.png

שדה כתובת הדוא"ל גם נותן למבקר אפשרות לתת את הסכמתו לקבל ניוזלטרים ממך – אתה רק צריך לסמן את התיבה עם שאל את המבקר שלך אם הוא מסכים לקבל ניוזלטרים כדי להפעיל זאת.

אם אתה צריך לשנות או לתרגם את הטקסט הרשמה לניוזלטר, תוכל לעשות זאת בקטגוריה רבת שפות שנמצאת מיד מתחת לסקר לפני הצ'אט. תצטרך ללחוץ על הכפתור נהל וערוך תרגומים כדי לגשת לעורך הטקסט.

Screenshot 2024-09-09 at 15.30.38.png

בחר את הלשונית עם השפה שלך ומצא את הטקסט שתרצה לערוך. תוכל להשתמש ב-CTRL+F בדפדפן שלך ולהקליד את הביטוי שאתה צריך למצוא. לאחר מכן, הכנס את הטקסט שבחרת בשדה הטקסט כדי לתרגם אותו.

טיפ: כשאתה מגדיר את הסקר לפני הצ'אט, נסה לשמור על השאלות קצרות וברורות. לדוגמה, במקום "מהי כתובת הדוא"ל שלך?" אפשר פשוט לשאול "דוא"ל?" זה יכול להקל על המבקרים למלא את הסקר במהירות.

עכשיו, שהסקר לפני הצ'אט שלך מוכן, תוכל לאסוף את הלידים ולהתחיל לגדול בעסק שלך!

איסוף לידים דרך זרימות

ערוץ מצוין נוסף ב-Tidio לאיסוף לידים הוא זרימות. לזרימות יש יתרונות רבים: הן פועלות באופן עצמאי ברקע, ניגשות למבקרים בדיוק כשאתה רוצה, ושואלות את המבקרים כל נתון שתרצה – הכל תוך חיסכון בזמן יקר שלך!

תוכל לבנות זרימה שתשאל את המבקרים להירשם לניוזלטר שלך ולבקש מהם את כתובת הדוא"ל שלהם. איך לעשות זאת?

ברשימת הזרימות שלי בקטגוריית זרימות שלך, אתר את כפתור צור מאפס בפינה הימנית העליונה ובחר טריגר לפי בחירתך.

הוסף את הפעולה שנקראת שאל שאלה. תוכל לכתוב את השאלה למבקר המבקשת את כתובת הדוא"ל שלו בנקודה זו.

זכור לבחור באימות ל דוא"ל כדי שכתובת הדוא"ל תישמר ברשימת הקשרים שלך. הנקודה החשובה הבאה להוסיף תהיה הרשמה לדיוור, שתסמן אוטומטית את הקשר החדש שלך כמנוי.

start collecting leads 2024-03-12 at 14.04.49.png

הזרימה יכולה להסתיים בנקודת שלח הודעה שבה תוכל להודות למנוי החדש שלך על כך ששיתף אותך בפרטי הקשר שלו. כמובן, תמיד תוכל להוסיף נקודות נוספות, לדוגמה, יותר שאלות המבקשות סוגים שונים של פרטים או יותר הודעות.

כך, הזרימות יכולות לאסוף מגוון של מידע עבורך תוך חיסכון בזמן שלך.

איסוף לידים דרך שיחות צ'אט

אם אתה כבר בשיחה עם המבקר שלך, תוכל לבקש את כתובת הדוא"ל שלו ואישור לדיוור במהלך הצ'אט.

אם הם מספקים לך את פרטי הקשר שלהם, תוכל להוסיף אותם לחלון השיחה. השתמש באופציות הזמינות בצד ימין שלך. זה המקום שבו תוכל גם לסמן את הקשר כמנוי.

הכל נגמר, המבקר שלך נשמר כקשר ומנוי!

שימוש מעניין: ניתן להשתמש בזרימות לא רק לאיסוף לידים אלא גם לשירות לקוחות אוטומטי. לדוגמה, ניתן להגדיר זרימה שתענה על שאלות נפוצות של לקוחות, מה שיכול לחסוך זמן ולשפר את חוויית הלקוח.

חשיבות איסוף הלידים

איסוף לידים הוא תהליך קרדינלי בכל עסק. הוא מאפשר לך לבנות בסיס לקוחות פוטנציאליים, לנהל קשרים עם לקוחות קיימים ולשפר את שיעור ההמרה שלך. כאשר יש לך לידים איכותיים, אתה יכול לפנות אליהם עם הצעות מותאמות אישית, מה שמגביר את הסיכוי שהם יהפכו ללקוחות משלמים.

אסטרטגיות לאיסוף לידים אפקטיבי

  • שימוש בכלים דיגיטליים: נצל את הכלים הדיגיטליים הקיימים כדי לאסוף לידים, כמו סקרים, טפסים מקוונים וצ'אט בוטים.
  • הצעות מיוחדות: הצע מבצעים או הנחות למי שמספק את פרטיו האישיים.
  • תוכן איכותי: ספק תוכן איכותי שימשוך את תשומת הלב של המבקרים ויעודד אותם להשאיר את פרטיהם.
  • שיווק ברשתות חברתיות: השתמש ברשתות החברתיות כדי להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך לידים חדשים.
מדידת הצלחה באיסוף לידים

כדי למדוד את הצלחתך באיסוף לידים, חשוב לעקוב אחרי מספר מדדים:

  1. שיעור ההמרה: כמה לידים הפכו ללקוחות משלמים.
  2. איכות הלידים: האם הלידים שהתקבלו הם רלוונטיים לעסק שלך?
  3. עלות לרכישת ליד: כמה עלה לך להשיג כל ליד?
  4. שביעות רצון הלקוחות: האם הלקוחות מרוצים מהשירותים שלך?

באמצעות מדדים אלו תוכל לשפר את אסטרטגיות איסוף הלידים שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר בעתיד.