ב-Tidio, יש לך אפשרות לבקש העתקות שיחה לכל אחת מהשיחות שלך. תכונה זו מאפשרת לך להציג תצוגה מקדימה של ההעתקה, לשלוח אותה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך או לייצא אותה בפורמט CSV.
תצוגה מקדימה של ההעתקה שלך
כדי לצפות בהעתקת השיחה, כנס ללוח תיבת הדואר שלך ופתח שיחת צ'אט. תראה את פרטי המבקר בצד ימין של פאנל השיחה. לחץ על התפריט של שלושה הנקודות ובחר את אפשרות תצוגת ההעתקה.
תצוגה מקדימה של העתקת השיחה תוצג. תוכל גם לייצא ישירות מהחלון הקופץ (לקובץ CSV) או להעתיק את הטקסט ללוח המחיקה שלך:
שליחת העתקות לכתובת דואר אלקטרוני ידנית
כדי לשלוח את העתקת השיחה לכתובת דואר אלקטרוני שנבחרה, פתח שיחת צ'אט וראה את פרטי המבקר בצד ימין של פאנל השיחה. לחץ על התפריט של שלושה הנקודות ובחר את האפשרות שלח העתקה.
כעת תראה חלון שמבקש ממך לציין את כתובת הדואר האלקטרוני אליה תישלח ההעתקה. כברירת מחדל, תראה שם את דוא"ל חשבון Tidio שלך. תוכל לשנות את הדואר האלקטרוני לכל דואר שתרצה לשלוח אליו את השיחה, לדוגמה את כתובת הדואר האלקטרוני של המבקר שלך.
לחץ על כפתור שלח הכחול, וההעתקה שלך תישלח.
מתחת, תוכל לראות תצוגה מקדימה של ההעתקה שנשלחה לכתובת הדואר האלקטרוני:
שליחת העתקות אוטומטית
תכונת שליחת ההעתקות האוטומטיות ב-Tidio מאפשרת לך להגדיר שליחה אוטומטית של העתקות לכתובת דואר אלקטרוני מסוימת לאחר כל שיחה. זהו כלי מצוין לשמירה על תיעוד השיחות שלך ולניתוחן מאוחר יותר.
כדי להפעיל את האפשרות הזו, עליך לגשת להגדרות החשבון שלך ולבחור באפשרות שליחת העתקות אוטומטיות. תוכל להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שאליה תרצה לשלוח את ההעתקות, ולבחור אם לשלוח את ההעתקות לכל שיחה או רק לשיחות מסוימות.
ייצוא העתקה לקובצי CSV
כדי לייצא את העתקת השיחה לפורמט CSV, פתח שיחת צ'אט וראה את פרטי המבקר בצד ימין של פאנל השיחה. לחץ על התפריט של שלושה הנקודות ובחר את האפשרות ייצא העתקה ל-CSV.
ברגע שהקובץ שלך יורד, תוכל לראות את העתקת השיחה בצורתה הבאה:
יתרונות השימוש בהעתקות שיחה
שימוש בהעתקות שיחה מציע מספר יתרונות חשובים:
- תיעוד: שמירה על תיעוד של כל השיחות עם הלקוחות.
- ניתוח: אפשרות לנתח את השיחות וללמוד מהן.
- שיפור השירות: זיהוי בעיות נפוצות ושיפור השירות על סמך משוב מהשיחות.
- הדרכה: שימוש בשיחות לדוגמה בהדרכת עובדים חדשים.
כיצד לנתח את העתקות השיחה
ניתוח העתקות השיחה יכול להתבצע בכמה דרכים:
- זיהוי בעיות: חפש בעיות נפוצות שהלקוחות מתמודדים איתן.
- שיפור התקשורת: נתח את התקשורת שלך עם הלקוחות והבין היכן ניתן לשפר.
- הבנת צרכי הלקוחות: למד מהלקוחות שלך רוצים ומהם הצרכים שלהם.
- הדרכת עובדים: השתמש בשיחות לדוגמה כדי להדריך עובדים חדשים.
סיכום
תכונת ההעתקות ב-Tidio היא כלי חשוב לכל עסק שמעוניין לשפר את השירות שלו ולשמור על תיעוד של השיחות עם הלקוחות. באמצעות תכונה זו, תוכל לנתח את השיחות, לשלוח העתקות לכתובת דואר אלקטרוני, ולייצא את השיחות לפורמט CSV לצורך ניתוח נוסף.
אם אתה מנהל צוות תמיכה או עסק עם לקוחות רבים, כדאי לנצל את הכלים הללו כדי לשפר את השירות שלך ולספק חוויית לקוח טובה יותר.
המלצות נוספות
כדי להפיק את המרב מהשיחות שלך עם הלקוחות, הנה כמה המלצות נוספות:
- השתמש בשיחות כדי לזהות מגמות: ניתוח שיחות יכול לעזור לך לזהות מגמות בשאלות או בעיות שהלקוחות מעלים.
- שפר את המענה לשאלות נפוצות: אם אתה רואה ששאלות מסוימות חוזרות על עצמן, שקול לעדכן את המידע באתר שלך או להוסיף תשובות לשאלות נפוצות.
- הדריך את הצוות שלך: השתמש בשיחות לדוגמה כדי להדריך את הצוות שלך על איך להתמודד עם לקוחות בצורה הטובה ביותר.
- שמור על קשר עם הלקוחות: לאחר שיחה, שלח מייל תודה ללקוח והצע לו עזרה נוספת אם הוא זקוק לכך.
באמצעות הכלים והטכניקות הללו, תוכל לשפר את חוויית הלקוח שלך ולבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך.