ערוך מחקר מילות מפתח

שלט חיפוש מילות מפתח

ערוך מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח תמונה 1

מחקר מילות מפתח הוא חלק בסיסי מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. מחקר מקיף של מילות מפתח מסייע לך לבנות אסטרטגיות יעילות לשיפור התוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר במגוון רחב של מונחים, ובסופו של דבר להביא יותר תנועת אורגנית רלוונטית לאתר שלך. Semrush מציעה לך מספר דרכים לאסוף את מילות המפתח הטובות ביותר.

במהלך זה, נראה לך כיצד לבצע מחקר בסיסי של מילות מפתח כך שתוכל לאתגר את האתר שלך עבור המילים והביטויים שיביאו תנועה לאתר שלך.

כדי להקל על מציאת מילות המפתח הטובות ביותר עבור המותג שלך, ערכנו מחקר במרץ 2022 שהראה שנפח החיפוש של Semrush היה המדויק ביותר בין המתחרים המוכרים בתעשייה.

1. זהה את המתחרים החזקים ביותר שלך בחיפושים

אם אתה כבר יודע מי המתחרים העיקריים שלך בתחום, תוכל להשוות את פרופילי מילות המפתח שלהם ולקבל רעיונות למילות מפתח חדשות לדרוג עבורן בחיפוש אורגני. אנו ממליצים לבחור דומיין מתחרה עם יותר תנועה אורגנית, ציון סמכות ומספר גבוה יותר של מילות מפתח כך שתהיה לך יותר נתונים לעבוד איתם.

הדרך הטובה ביותר להשוות מהירות היא להשתמש בדיווח השוואת דומיינים (Compare domains) בכלי Domain Overview. דוח זה יכול לתת לנו מבט על המיקום שלנו בין דומיינים של מתחרים אחרים.

כלי סקירה כללית של הדומיין עם הדומיין הדוגמה latimes.com. חץ אדום מצביע על לשונית השוואת דומיינים.

בדוגמה שלנו, ניקח את nytimes.com – יש לו יותר תנועה אורגנית, יותר מילות מפתח וציון סמכות טוב יותר.

טיפ: אם אינך בטוח מי המתחרים שלך, בדוק את לשונית Organic Research competitors.

כלי מחקר אורגני עם הדומיין הדוגמה latimes.com. חץ אדום מצביע על לשונית המתחרים.

ברגע שהגעת למתחרים העיקריים שלך, עבור לדוח מיקומי מחקר אורגני (Organic Research Positions) כדי לחפש מילות מפתח שאתה רוצה להתחרות עליהן בחיפוש אורגני.

תוכל למיין את רשימת מילות המפתח לפי נפח (כדי לראות קודם את מילות המפתח עם הנפח הגבוה) ולשימוש במסננים כדי להסיר את כל מילות המפתח הממותגות ומילות המפתח הקשות מדי להתמודדות (בהתבסס על מדד KD שלנו).

כלי מחקר אורגני עם הדומיין הדוגמה latimes.com. מסננים מתקדמים מופעלים כדי להוציא סוג מילות מפתח מותג.

בדוק את המדריך למחקר אורגני למידע נוסף על דוח המיקומים.

בנוסף, תוכל לעבור לכלי Keyword Gap. בעזרת כלי זה, תוכל להשוות את פרופיל מילות המפתח שלך עם פרופיל מילות המפתח של המתחרים שלך ולראות מיקומים שונים עבור מילות מפתח משותפות. השתמש בWeak לחיפוש מילות מפתח שבהן יש לך דירוג, אבל הוא נמוך מזה של המתחרים שלך או Untapped למילות מפתח שבהן אין לך דירוג.

כלי Keyword Gap עם ריבוע אדום המדגיש את המסננים בטבלת מילות המפתח.

למד עוד על תכונת Keyword Gap במדריך הזה.

אנו ממליצים להתרכז ב-5-10 מילות מפתח בהתחלה. זה קשה לאופטימיזציה טובה של האתר שלך עבור אלפי מילות מפתח במקביל.

הוסף את מילות המפתח שאתה הולך לעבוד עליהם לרשימת בוני אסטרטגיית מילות המפתח (Keyword Strategy Builder). תוכל לעשות זאת גם בכלי מחקר אורגני וגם בכלי Keyword Gap עם כפתור Add to keyword list.

כלי מחקר אורגני. החץ האדום הראשון מצביע על תיבת הסימון שנבחרה בצד שמאל של מילת המפתח. החץ האדום השני מצביע על כפתור 'add to keyword list' בחלק העליון של הטבלה.

מקום נוסף מצוין למצוא רעיונות לאופטימיזציית מילות מפתח הוא פרופיל מילות המפתח שלך.

הכנס את האתר שלך למחקר אורגני והשמש את מסנן המיקומים כדי לראות את מילות המפתח שהדומיין שלך מדורג במיקום השני (ממקום 11 עד 20). הדף השני הוא הכי מעניין, כיוון שיש בו מילות מפתח שהדומיין שלך מדורג בהן די טוב, והגעה ל-top 10 עם מילות מפתח אלה יכולה להיות זכייה מהירה.

כלי מחקר אורגני. בתוך הלשונית מיקומים חץ אדום מצביע על מסנן המיקומים שבו נבחר המיקום 11-20.

מיין וסנן את הרשימה, ובחר עוד 5-10 מילות מפתח לשלוח לבונה אסטרטגיית מילות המפתח. אלה יכולות להיות הקבוצה השנייה של מילות המפתח שתאופטימיז את הדפים שלך עבורן.

אנו ממליצים לנתח את המילים שדף האינטרנט שלך דירג בעבר אך כבר לא או מילות מפתח שבהן המיקומים שלך צנחו לאחרונה.

כדי למצוא את המילים הללו, עבור ללשונית שינויי המיצוב של המחקר האורגני. סנן את הרשימה כך שתצפה רק במילות המפתח שהדרוג שלהן ירד או שאבדו. מיין את הטבלה לראות את מילות המפתח שהביאו את רוב התנועה לדפים שלך. בחר 5-10 מילות מפתח כאן ושלח אותן לבונה אסטרטגיית מילות המפתח.

כלי מחקר אורגני. חץ אדום מצביע על לשונית שינויי המיצוב עם ריבוע אדום המדגיש את מסנן שינויי המיצוב עם אפשרויות ירידה ואי־אובדן.

עכשיו, יש לך שלוש קבוצות של מילות מפתח שאתה יכול לעבוד איתן ברשימת בונה אסטרטגיית מילות המפתח.

ב-Building Keyword Strategy, תוכל לעבור על רשימת מילות המפתח שלך, לעדכן את המדדים ולהוסיף תגיות (למשל, מילות מפתח של מתחרים, top 20, אבודות/ירדו) כך שתדע איזה סוג של עבודה ואופטימיזציה אתה זקוק לכל קבוצה.

הכפתור להוספת תגיות נלחץ והתג 'top 20' נוסף למילות המפתח שנבחרו.

בדוק את המדריך לבניית אסטרטגיית מילים.

ברגע שאתה מרוצה מהרשימה שלך, הגיע הזמן להוסיף את מילות המפתח הללו לקמפיין מעקב המיקומים שלך.

חץ אדום מצביע על כפתור מעקב המיקומים בחלק העליון של טבלת המילים.

מעקב מיקומים מאפשר לך לפקח על הדירוג שלך בתוצאות החיפוש עבור מילות המפתח המיועדות שלך. הכלי יראה אילו דפים כבר מדורגים עבור מילות המפתח מהרשימה שלך.

טבלת סקירת הדירוג. חץ אדום מצביע על מילת המפתח וחץ נוסף מצביע על ה-URL של מילת המפתח.

דוח הדפים במעקב המיקומים נותן לך את הרשימה המלאה של ה-URLs בדומיין שעוקב אחרי לפחות מילת מפתח אחת בקמפיין שלך.

על ידי פתיחת התפריט הנפתח “כמות המילים”, תוכל לזהות את מילות המפתח המקשרות עם כל עמוד נחיתה.

דוח דפים. חץ אדום מצביע על לשונית הדפים בחלק העליון של העמוד. חץ שני מצביע על חצובה ליד ה-URL בטבלה.

שימוש במיון עולה/יורד בטבלת הדפים יכול לזהות את הדפים החלשים ביותר שלך שזקוקים לשיפור. מיין את הרשימה כדי לבחור את הדפים עם התנועה המוערכת הנמוכה ביותר ומיקום הממוצע. תעדף את הדפים עם נפח כולל גבוה אבל מיקום ממוצע נמוך.

המסננים מעל הטבלה מאפשרים לך לצמצם את הרשימה כדי לקבץ את הדפים לפי תגיות, כוונת חיפוש, נפח, מילת מפתח ו-CPC. הלשונית חדשה מציגה את הדפים שלך שהחלו לדרג עבור מילות המפתח בקמפיין שלך. הלשונית האבודה מאפשרת לעקוב בקלות אחר הדפים שצנחו מחיפוש של גוגל.

טבלת דפים. התאריך בעמודת המיקום הממוצע נלחץ. התאריך בעמודת הנפח הכולל נלחץ גם כן.

בשלב הבא, אתה חייב שיהיה לך זוגות של מילות מפתח ודפים. תוכל לייצא את הזוגות בדוח הדפים כקובץ .csv ואז להעלות אותם ל-On Page SEO Checker בשלב הבא.

דוח דפים. חץ אדום מצביע על כפתור הייצוא בחלק העליון של העמוד. האפשרויות הן: Excel, CSV, CSV מעודן, Google Sheets, ייצוא מתוזמן.

אם למילת מפתח אין עמוד מדורג במעקב המיקומים, החלט איזה עמוד באתר שלך יכול להיות התאם רלוונטי למונח או צור תוכן חדש כדי לייעד את מילות המפתח שאין לך עבורן דירוג.

עיין במדריך הזה כדי ללמוד עוד על הגדרת מעקב המיקומים ודוחות.

עכשיו שיש לך זוגות של דפים ומילות מפתח, מה אתה יכול לעשות כדי לאופטימיז את הדפים הללו ולהגביר את התנועה שלך?

הוסף את רשימת מילות המפתח וה-URLs שלך ל-On Page SEO Checker כדי לקבל רשימה מלאה ומובנית של דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הדירוג של דפי האתר שלך.

השתמש בלשונית הקובץ כדי להעלות את רשימת ה-.csv שהכנסת בשלב הקודם. כדי ללמוד עוד על בחירת מילות מפתח ודפים ב-On Page SEO Checker, עיין במדריך ההגדרות הזה.

הגדרות On Page SEO Checker - שלב 1 דפים ומילות מפתח יעד. לשונית הקובץ נבחרה.

המלצות ה-On Page SEO Checker מבוססות על דומיינים שכבר מדורגים בעשרת המובילים עבור מילות מפתח בקמפיין שלך.

לחץ על כפתור הרעיונות תחת הלשונית רעיונות לאופטימיזציה כדי לסקור את כל הצעות האופטימיזציה. תקבל רעיונות שונים על סמך תוכן, תכונות SERP, קישורים נכנסים וכדומה.

אופטימיזציה של On Page SEO Checker רעיונות. חץ אדום מצביע על לשונית רעיונות לאופטימיזציה וחץ נוסף מצביע על כפתור הרעיונות.On Page SEO Checker עם רעיונות בקטגוריות הבאות: אסטרטגיה, תכונות SERP, תוכן.On Page SEO Checker עם רעיונות בקטגוריות הבאות: סמנטיקה, קישורים נכנסים.

חזור על ניתוח זה עבור כל זוג של מילות מפתח ודפים, תוך התמקדות ב-10-20 מילות המפתח החשובות ביותר שבחרת קודם.

בדוק את המדריך של On Page SEO Checker.

בעת ביצוע הקמפיין שלך, תוכל להשתמש במעקב המיקומים כדי לראות כיצד המאמצים שלך מתורגמים לשינויים בדירוג. תוכל לסמן כל שיפור שאתה מיישם כחלק מאסטרטגיית ה-SEO שלך על ידי הוספת הערות לקמפיין המעקב שלך. צור הערה בכל פעם ששינית, אופטימיזת, או יישמת משהו חדש על העמוד שלך.

טבלת סקירה כללית של מעקב המיקומים. חץ אדום מצביע על כפתור ניהול הערות בצד הימני של גרף הנראות. האפשרויות כוללות: עדכוני גוגל (אורגניים), ההערות שלי, Semrush, כתיבת הערה, הצג הכל, הסתר.

תפריט כתיבת הערות בעורף המעקב. תיבות טקסט עבור כותרת, תאריך, תיאור, הוספת URL חיצוני, כלי, פרויקט.

קח את הזמן לבחור מילות מפתח, לאופטימיז את הדפים שלך, לעקוב אחרי שינויים וליצור את סיפור הצלחה שלך!

במהלך זה, ראינו רק חלק קטן מהפונקציות של מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה הזמינות ב-Semrush. חקור את הזרימות האחרות שלנו כדי למצוא את כל מה שאתה צריך בעבודת השיווק הדיגיטלי שלך.

Source link

שתפו