תעודת מקצוע בשיווק במדיה חברתית מטעם Meta

416,592 כבר מאות רשומים
סדרת 6 קורסים

רמת מתחילים

ניסיון מומלץ

לוח זמנים גמיש
5 חודשים, 10 שעות בשבוע
למדו בקצב שלכם

מה תלמדו

  • צרו נוכחות אינטרנטית, בנו קהל עוקבים ותנהלו את חשבונות המדיה החברתית שלכם

  • פיתוח פוסטים אפקטיביים במדיה החברתית ויצירת נוכחות מותג חזקה במדיה החברתית

  • צור קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם באמצעות Meta Ads Manager שמביאים תוצאות עסקיות

  • למידה להעריך ולפרש את תוצאות הפוסטים שלכם במדיה החברתית וקמפיינים פרסומיים

התכוננו לקריירה בשיווק במדיה חברתית

  • קבלו הכשרה ברמה מקצועית מ-Meta
  • הראו את המומחיות שלכם בפרויקטים מוכנים לתיק עבודות
  • זכו לתעודה שהמעסיקים מכירים בה מטעם Meta
  • היו זכאים למשרות מבוקשות: מנהל מדיה חברתית, מומחה מדיה חברתית, רכז מדיה חברתית

תעודת מקצוע – סדרה של 6 קורסים

מבוא לשיווק במדיה חברתית

קורס 119 שעות4.8 (13,760 דירוגים)

מה תלמדו

  • להבין את המרחב של שיווק מסורתי, דיגיטלי ומדיה חברתית

  • להבין את הפלטפורמות המרכזיות במדיה החברתית, כיצד הן פועלות ומה תפקידן בשיווק

  • ליצור מטרות SMART, לזהות KPI, ולגדיר את קהל היעד ומסלול הלקוח שלהם

  • לבחור את הפלטפורמות הנכונות במדיה החברתית וללמוד כיצד ליצור מדיניות במדיה החברתית

כישורים שתפתחו

קטגוריה: תקשורת

קטגוריה: שיווק במדיה חברתית

קטגוריה: פרסום ב-Meta

קטגוריה: אסטרטגיית שיווק

קטגוריה: מנהל מודעות

ניהול מדיה חברתית

קורס 217 שעות4.9 (5,074 דירוגים)

מה תלמדו

  • כיצד ליצור ולנהל נוכחות מדיה חברתית

  • כיצד ליצור מותג, טון וקול לנוכחות במדיה חברתית

  • כיצד לנהל לוח זמנים לתוכן במדיה החברתית

  • כיצד להעריך את ביצועי התוכן על מדיה חברתית וכיצד לשפר את ביצועיו

כישורים שתפתחו

קטגוריה: שיווק במדיה חברתית

קטגוריה: אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית

קטגוריה: שיווק

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

יסודות הפרסום במדיה חברתית

קורס 311 שעות4.8 (2,323 דירוגים)

מה תלמדו

  • כיצד להעריך על אילו פלטפורמות להפעיל מסעות פרסום במדיה החברתית ומה הופך את המודעות ליעילות

  • כיצד ליצור ויז'ואל וקופי מושכים ויעילים עבור מודעות במדיה החברתית

  • לבנות מודעה ישירות מעמוד העסק שלכם בפייסבוק ומהחשבון העסקי שלכם באינסטגרם

  • לכתוב תקציר יצירתי וליצור מודעה במדיה החברתית

כישורים שתפתחו

קטגוריה: שיווק במדיה חברתית

קטגוריה: ניהול מותג

קטגוריה: ניהול קמפיין

קטגוריה: ניהול פרסום

פרסום עם Meta

קורס 413 שעות4.8 (2,444 דירוגים)

מה תלמדו

  • מבנה הקמפיין ב-Meta Ads Manager

  • לבנות מודעה שתואמת את המטרות השיווקיות שלכם ולמקד אותה לקהל היעד שלכם

  • להגדיר תקציב, מיקום ולוח זמנים למודעות שלכם ב-Meta Ads Manager

כישורים שתפתחו

קטגוריה: שיווק במדיה חברתית

קטגוריה: פיתוח תוכן שיווקי

קטגוריה: ניהול תוכן

קטגוריה: פיתוח תוכן

קטגוריה: שיווק תוכן

מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים במדיה החברתית

קורס 510 שעות
preloader