צ'אט חי מאפשר לכם לתקשר עם הלקוחות שלכם בזמן אמת, וההפך. במאמר הזה, נבהיר את היתרונות המרכזיים של תמיכת צ'אט חי ואיך להשתמש אפליקציית Tidio בצורה יעילה עם כמה דוגמאות!

יתרונות של אפליקציית צ'אט

חיסכון בהוצאות

צ'אט חי מפחית את ההוצאות של העסק שלך. בניגוד לאחרים, אנחנו ממוקדים בעסקים קטנים ובינוניים – כלומר, אין צורך להשקיע כסף בהרחבת שירות הלקוחות שלך או בהעסקת צוות תמיכה ייעודי. כל מה שאתה צריך זה את אפליקציית הצ'אט שלנו, אותה תוכל לנהל בעצמך! עם תוכנית בסיס חינם לנצח, אין צורך להשקיע כסף כדי להשתמש בשירות הצ'אט החי של Tidio. למידע על תכונותינו ותוכניות בתשלום, בדוק את דף המחירים שלנו.

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

שיפור חוויית התמיכה

כאשר לקוח שלכם יש לו שאלה או נתקל בבעיה, עליכם להיות שם עבורו כדי שהליך הקנייה יהיה מהיר וקל ככל האפשר. היו זמינים 24/7 ותראו את המכירות עולות! הלקוחות שלכם יתפעלו מחוויית הצ'אט ויבחרו אותה באדיקות על פני המתנה שעות על הקו או המתנה לתגובה למייל.

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

איסוף לידים

תוכל לראות פרטים רבים כמו מיקום הלקוח, כתובת IP, מערכת הפעלה, מכשיר, דפדפן ו-URL של האתר שבו הם צופים כעת. כל זה כדי לתת לך מושג מה הם מחפשים עוד לפני שהתחלת לדבר איתם!

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

למידע נוסף, עיין במאמר שלנו איסוף לידים.

פיתוח והרחבה

קבל פידבק על המוצרים שלך לפיתוח והרחבה! שום דבר לא עוזר יותר מללמוד את ההעדפות של הלקוחות שלך. האם אנשים מבקשים דברים שאין לך במלאי? שקול להציע אותם. קיבלת כמה בקשות לדגם או צבע מסוים של חולצה? אולי הגיע הזמן להתחיל להציע אותו!

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

הגדלת מכירות

זכור שכל מבקר באתר שלך הוא קונה פוטנציאלי! פנייה למבקרים שלך באמצעות צ'אט חי יכולה בקלות להפוך אותם ללקוחות. היו שם עבור המבקרים שלכם. מעורבו אותם באופן יזום כדי לפתור את הספקות והדאגות שלהם, תקשרו איתם; תנו להם להרגיש שיש אדם אמיתי שיכול לעזור להם לבחור את המוצר הנכון ולסייע להם בתהליך כולו. עכשיו אתה יכול להראות את כישורי המכירה שלך – הצע מוצר טוב יותר או אביזר שתואם את הבחירה של הלקוח ונצלו את ההזדמנות למכור יותר ולהגדיל את הרווח שלך.

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

אפליקציה לנייד

קבל אפליקציה לנייד כדי להיות זמינים תמיד ולעולם לא לפספס מכירה פוטנציאלית! תוכל לענות על צ'אטים נכנסים בדרכים. לא משנה אם אתה בפארק, ברכבת התחתית או אוכל צהריים – קח את הטלפון שלך וסגור מכירות! (אבל אל תשלח הודעות בזמן נהיגה!)

אתה יכול להוריד את האפליקציות הניידות ישירות מלוח הצ'אט במדור הגדרות > מד desktops ו-mobile או מהחנויות השונות:

אנדרואיד
אייפון

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

אינטגרציה של מייל, מסנג'ר ואינסטגרם

עכשיו אתה יכול להיות קרוב יותר ללקוחות שלך וליצור קשר חזק יותר איתם. נהל את כל התקשורת שלך במקום אחד – ענה על צ'אטים, הגיב להודעות בפייסבוק ואינסטגרם ודוא"ל… כל זה מלוח הצ'אט של Tidio!

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

קדימה, בנה את בסיס הלקוחות שלך: קבל את פרטיהם של הלקוחות כמו מייל ומספר טלפון כדי להודיע להם על הצעות מיוחדות ואירועים! שלח להם דוא"ל מהיר והתחל שיחה ארוכת טווח. תוכל אפילו לקבל את הפרטים הללו לפני שהמבקר שלך מתחיל לצ'אט! למידע נוסף על תכונת סקר לפני צ'אט.

איך ליצור חשבון ולהיכנס ל-Tidio בקלות

מסרים אוטומטיים – תהליכים

עזור לעסק שלך לגדול גם מבלי להתעסק עם הלקוחות בעצמך – הקם מסרים אוטומטיים ותהליכים שמופעלים על ידי פעולות ספציפיות. התהליכים שפיתחנו יכולים לנהל שיחות פשוטות בשמך ללא מעורבות ישירה מצידך. כך תוכל להעניק שירות לקוחות טוב ומהיר יותר! כמה זה מגניב? התחיל עם   תהליכים.

עובדה מעניינת: צ'אט חי יכול לשמש גם ככלי לאיסוף משוב מיידי מהלקוחות. לדוגמה, לאחר סיום שיחה, ניתן לשלוח ללקוח סקר קצר כדי להעריך את שביעות רצונו מהשירות שקיבל. זה מאפשר לעסק לשפר את השירותים שלו בזמן אמת!
טיפ: כשאתה משתמש בצ'אט חי, נסה לשלב שאלות פתוחות כדי לעודד את הלקוחות לשתף יותר מידע. לדוגמה, "מה הכי חשוב לך במוצר הזה?" יכול לפתוח שיחה מועילה שתוביל למכירה מוצלחת!

יתרונות נוספים של צ'אט חי

בנוסף ליתרונות שהוזכרו לעיל, ישנם יתרונות נוספים שיכולים לשפר את חוויית הלקוח ואת הצלחת העסק שלך:

  • שיפור נאמנות הלקוחות: לקוחות שמקבלים שירות טוב יותר נוטים לחזור לרכוש שוב. צ'אט חי מספק חוויית לקוח טובה יותר, מה שמוביל לנאמנות גבוהה יותר.
  • הפחתת נטישת לקוחות: כאשר לקוחות יכולים לקבל תשובות מיידיות לשאלותיהם, הם פחות נוטים לעזוב את האתר שלך מבלי לבצע רכישה.
  • שיפור המוניטין של המותג: שירות לקוחות מצוין יכול לשפר את המוניטין של המותג שלך, מה שמוביל ליותר לקוחות חדשים.
  • יכולת ניתוח נתונים: צ'אט חי מאפשר לך לאסוף נתונים על לקוחותיך, מה שיכול לעזור לך להבין את הצרכים וההעדפות שלהם.

שיטות עבודה מומלצות לתמיכת צ'אט

כדי להפיק את המרב מצ'אט חי, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לשקול:

  1. הגדר זמני תגובה: ודא שהלקוחות יודעים מהו זמן התגובה הממוצע שלך.
  2. השתמש בשפה ידידותית: תקשורת ידידותית יכולה לשפר את חוויית הלקוח.
  3. הכשרה של צוות התמיכה: ודא שהצוות שלך מיומן ומוכן להתמודד עם שאלות שונות.
  4. עקוב אחרי שיחות: ניתוח שיחות יכול לעזור לך לשפר את השירות שלך.
  5. הצע פתרונות מהירים: אם יש בעיות נפוצות, ודא שיש לך תשובות מוכנות מראש.

סיכום

צ'אט חי הוא כלי חיוני לכל עסק שמעוניין לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את המכירות. עם Tidio, אתה יכול לנהל את הצ'אט שלך בקלות וביעילות, וליהנות מכל היתרונות שהוזכרו במאמר זה. אל תהסס להתחיל להשתמש בצ'אט חי היום ולראות את השפעתו על העסק שלך!