הלוח הבקרה הוא הדבר הראשון שאתה רואה כאשר אתה נכנס למערכת, ויש לכך סיבה טובה. הוא משמש כמרכז פיקוד, שבו תוכל לגשת במהירות להיבטים החשובים ביותר של הפרויקט הנוכחי שלך – לנווט אל תחומים מרכזיים, לעקוב אחרי הקצאות שלך ולבדוק סטטיסטיקות של ביצועים. כל זה מאפשר לך לשלוט במצב של פרויקט Tidio שלך ובאיך שהוא מסייע לעסק שלך. אתה גם מקבל המלצות לשיפורים נוספים, כמו גם את חדשות Tidio האחרונות ומאמרים שכדאי לקרוא.
אתה יכול לגשת ללוח הבקרה מהחלק העליון-שמאלי של פאנל Tidio שלך:
במאמר זה, תלמד:
לוח הבקרה – סקירה כללית
לוח הבקרה מעוצב כך שתוכל למצוא הכל במקום אחד, עם עיצוב נקי ופשוט. תמצא את הפעולות מהירות בחלק העליון; את סטטיסטיקות ביצועים השונות (ותובנות) בחלק התחתון; את סטטוס הפרויקט והקצאות הנוכחיות בצד ימין; ואת חדשות בתחתית.
פעולות מהירות
נמצאות בחלק העליון של לוח הבקרה, הפעולות המהירות מאפשרות לך לנווט אל תחומים מרכזיים – כך תוכל לשמור על עדיפות עם מינימום דפדוף.
כאן תוכל לראות את השיחות וכרטיסים שלא הוקצו, לראות את המבקרים החיים באתר שלך, לענות על שאלות שלא נענו של Lyro, ואפילו ליצור זרימות חדשות במהירות – הכל מתוך חלק אחד:
ביצועים (ותובנות חכמות)
נמצאת ישר מתחת לפעולות המהירות (והרובד העיקרי של לוח הבקרה), מחלקת הביצועים נותנת לך מידע שימושי ומעשי על היבטים שונים של הפרויקט שלך. בחלק העליון, תוכל לראות גם תובנות חכמות המותאמות לפרויקט שלך (למשל, המלצות על פעולות נוספות שאתה יכול לנקוט כדי לשפר את ביצועיך).
מתחת לתובנות תוכל לראות את הסטטיסטיקות הכלליות של הפרויקט שלך, מוצגות בהתאם לטווח התאריכים שבחרת בחלק העליון-ימני. הסטטיסטיקות הספציפיות מוצגות בצורת גרפים, כל אחת בלשונית שלה. הגרפים הזמינים הם:
אינטראקציות של מבקרים
גרף זה מציג את כל האינטראקציות של הפרויקט שלך בין הווידג'ט שלך לבין המבקרים עד כה:
שיעור התשובות של צ'אט-בוט Lyro AI
גרף זה מציג את שיעור התשובות שה-Lyro הצליח לתת לשאלות המבקרים שלך; הוא מציג את אחוז התשובות הכללי (כמה שאלות הצליח Lyro לענות מתוך סך השאלות שנשאלו), כמו גם את המספרים הספציפיים של שאלות שנענו ושנשארו ללא תשובה:
הלידים שהושגו
גרף זה מראה את מספר הלידים שאספת עם הזמן, מה שנגמר בשימור פרטי קשר ברשימת הלקוחות שלך (נמצאת בתוך הקטגוריה של לקוחות). תוכל לראות את הלידים שאוספו דרך שיחות חיים (זה כולל את סקר לפני השיחה, ערוצי מדיה חברתית, וכרטיסים) ואלה שאוספו על ידי ה זרימות שלך:
מכירות מסייעות (רק ל-Shopify)
לשונית זו זמינה רק אם פרויקט Tidio שלך משולב עם חנות Shopify. היא מציגה את מספר המכירות המיוחסות ל-Tidio עם הזמן, וסכום הכסף הקשור לאותן מכירות – מוצג בנפרד עבור מכירות מסייעות בצ'אט ומכירות מסייעות בזרימה:
סטטוס הפרויקט ושימוש בקצאות
חלק זה של לוח הבקרה נמצא בצד ימין, בעמודה. הוא מורכב משני חלקים: סטטוס הפרויקט ושימוש נוכחי. הם יעזרו לך לעקוב אחרי המצב הנוכחי של ההתקנה, השילוב ושימוש כללי בפרויקט.
סטטוס הפרויקט
כאן תוכל לראות מידע בסיסי על ההתקנה, תיבת דואר וחיבורים של דומיין מותאם אישית, כמו גם כל שילוב ערוצים שעשוי להיות לך (Messenger של פייסבוק, אינסטגרם, WhatsApp). לא רק שתוכל לעקוב אחרי הסטטוסים, אלא גם תקבל את האפשרות להתחבר לשילובים הקיימים או לתקן בעיות אפשריות.
שימוש נוכחי
כאן תוכל לראות את הקצאות הפרויקט הנוכחיות שלך:
אם אתה מתקרב לכל מגבלה, תתקבל התראה גם כאן. תוכל גם להחליט לשדרג את החבילות שלך דרך הקישורים הזמינים בחלק זה.
חדשות
לבסוף, בחלק התחתון ביותר של לוח הבקרה, תוכל לראות את החדשות – זה מציג את החדשות האחרונות לגבי שחרורים של Tidio, הצעות מיוחדות, או מאמרים (וכתבות בלוג) שכדאי לבדוק.
הבנת לוח הבקרה
לוח הבקרה של Tidio הוא כלי עוצמתי שמרכז את כל המידע החשוב במקום אחד. הוא מאפשר למשתמשים לעקוב אחרי ביצועי הצ'אט, לנהל את השיחות עם הלקוחות ולבצע אופטימיזציה של חוויית הלקוח. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו כל אינטראקציה עם לקוח יכולה להשפיע על הצלחת העסק, לוח הבקרה מספק את הכלים הנדרשים כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר.
כיצד להשתמש בלוח הבקרה ביעילות
כדי להפיק את המרב מלוח הבקרה, יש כמה טיפים שיכולים לעזור:
- הגדר מטרות ברורות: לפני שאתה מתחיל להשתמש בלוח הבקרה, חשוב להגדיר מטרות ברורות. מה אתה רוצה להשיג? האם אתה רוצה לשפר את שיעור התשובות של הצ'אט? או אולי להגדיל את מספר הלידים?
- עקוב אחרי הסטטיסטיקות: השתמש בגרפים ובסטטיסטיקות כדי לעקוב אחרי הביצועים שלך. זה יכול לעזור לך להבין מה עובד ומה לא.
- בצע אופטימיזציה: השתמש בתובנות החכמות שמספק לוח הבקרה כדי לבצע אופטימיזציה של השיחות שלך. אם יש שאלות נפוצות שלא נענות, שקול להוסיף תשובות לשאלות אלו.
- שמור על קשר עם הלקוחות: השתמש בלוח הבקרה כדי לעקוב אחרי השיחות עם הלקוחות ולוודא שאתה עונה על כל השאלות שלהם בזמן.
- עדכן את הידע שלך: קרא את החדשות והמאמרים המוצגים בלוח הבקרה כדי להישאר מעודכן על שינויים ושיפורים במערכת.
סיכום
לוח הבקרה של Tidio הוא כלי חיוני לכל עסק שמעוניין לשפר את חוויית הלקוח שלו. עם עיצוב אינטואיטיבי ופונקציות רבות, הוא מאפשר למשתמשים לנהל את השיחות עם הלקוחות בצורה יעילה, לעקוב אחרי הביצועים ולבצע אופטימיזציה של השירות. אם אתה רוצה להצליח בעסק שלך, חשוב להכיר את לוח הבקרה ולנצל את כל הכלים שהוא מציע.