החלק של זרימות (Flows) ב-Tidio מאפשר לך להקים תגובות אוטומטיות בתוך הצ'אט שלך. זרימות אלו מיועדות לטפל בשאלות הנפוצות ביותר של המבקרים, והן מקלות על אינטראקציות עם הלקוחות ומגדילות את היעילות הכוללת שלך.
ניווט בין הזרימות שלך
כשהאתה פותח את החלק של זרימות (Flows), תראה את החלק של זרימות שלי (My Flows), שבו רשומות כל הזרימות שהוספת עד כה:
אם תרצה לערוך זרימה קיימת מהחלק של זרימות שלי (My Flows), לחץ על меню שלוש הנקודות שליד הזרימה ובחר עריכה (Edit):
בתוך עורך הזרימות הוויזואלי, תוכל לערוך את הטקסט של הזרימה על ידי לחיצה על הצומת שבחרת ועריכת הטקסט בחלון בצד ימין.
כדי ללמוד עוד על עריכת זרימות ב-Tidio, עיין במאמר שלנו על יצירת זרימה מאפס או עריכת זרימות קיימות.
זרימות מוכנות מראש (תבניות)
מתחת לכרטיסיית זרימות שלי, יש את הכרטיסייה אסטרטגיות (Strategies). בהתבסס על המידע שמסרת במהלך תהליך ההרשמה, זו המקום שבו אנו מציעים לך סדרת זרימות שעובדות יחד כדי לעזור לך להשיג את מטרות העסק שלך. תוכל ללמוד עוד על אסטרטגיות כאן.
יש גם רשימה של תבניות (templates) זמינות, שבהן תוכל לגלוש בין כל הזרימות המוכנות ולהשתמש בהן. התבניות ממוספרות לשלוש קטגוריות: זרימות לידים (Lead Flows), זרימות מכירה (Sales Flows), וזרימות תמיכה (Support Flows).
תוכל לבחור תבנית על ידי לחיצה על כפתור השתמש בתבנית, ולהתאים את ההודעות שנשלחות למבקרים באתר שלך. כדי ללמוד עוד על תבניות זמינות ואיך להשתמש בהן, עיין במאמר שלנו על תבניות זרימה מוגדרות מראש.
זרימות הקשר
חדשים ב-Tidio ולא בטוחים מאיפה להתחיל עם זרימות? אם התבניות הקיימות אינן מתאימות לצרכים שלך, תוכל לגשת לכרטיסיית ברוך הבא לזרימות (Welcome to Flows), הממוקמת בצד השמאלי של חלק הזרימות שלך. במסך זה יש זרימה ייעודית המותאמת לפרויקט Tidio הספציפי שלך, עם המלצות ברורות על הצעדים הבאים שלך.
המפעיל של הזרימות
בתחתית התפריט של לוח הזרימות (Flows), תוכל גם לראות את החלק של מפעיל הזרימות (Flows Launcher) – למידע נוסף על כלי זה והשימושים האפשריים שלו, עיין במאמר זה.
הבנת זרימות ב-Tidio
זרימות ב-Tidio הן כלי עוצמתי שמאפשר לך לייעל את התקשורת עם הלקוחות שלך. באמצעות זרימות, תוכל להגדיר תגובות אוטומטיות לשאלות נפוצות, לספק מידע חשוב ולשפר את חוויית הלקוח.
איך ליצור זרימה חדשה?
כדי ליצור זרימה חדשה, עליך לגשת לחלק של זרימות (Flows) וללחוץ על כפתור יצירת זרימה חדשה (Create New Flow). לאחר מכן, תוכל לבחור בין תבניות מוכנות מראש או להתחיל מזרימה ריקה.
שלבים ליצירת זרימה חדשה:
- בחר את סוג הזרימה שברצונך ליצור.
- הוסף את הצמתים (nodes) שתרצה לכלול בזרימה.
- ערוך את הטקסט של כל צומת.
- שמור את הזרימה ופרסם אותה.
שימושים שונים לזרימות
זרימות יכולות לשמש למגוון רחב של מטרות, כגון:
- תמיכה טכנית ללקוחות.
- איסוף לידים חדשים.
- הדרכה על מוצרים ושירותים.
- שאלות נפוצות (FAQ).
- איסוף משוב מלקוחות.
דוגמאות לזרימות שימושיות
להלן מספר דוגמאות לזרימות שיכולות להיות מועילות:
- זרימת ברוך הבא: זרימה שמברכת את המבקרים באתר ומספקת להם מידע על השירותים שלך.
- זרימת תמיכה: זרימה שמספקת תשובות לשאלות נפוצות ומפנה את הלקוחות לתמיכה טכנית במידת הצורך.
- זרימת מכירה: זרימה שמנחה את הלקוחות בתהליך הקנייה ומספקת להם מידע על מבצעים והנחות.
שיפור הזרימות שלך
כדי לשפר את הזרימות שלך, חשוב לעקוב אחרי הביצועים שלהן. תוכל לבדוק את הסטטיסטיקות של כל זרימה ולראות כמה לקוחות השתמשו בהן, מהן התגובות שהתקבלו, ואילו שיפורים ניתן לבצע.
טיפים לשיפור הזרימות:
- בדוק את הסטטיסטיקות של הזרימות שלך באופן קבוע.
- שאל את הלקוחות שלך על חוויותיהם עם הזרימות.
- עדכן את התוכן של הזרימות בהתאם לשינויים במוצרים או בשירותים שלך.
סיכום
זרימות ב-Tidio הן כלי חיוני לכל עסק שמעוניין לשפר את התקשורת עם לקוחותיו. באמצעות יצירת זרימות מותאמות אישית, תוכל להעניק ללקוחות שלך חוויית שירות טובה יותר, לחסוך זמן ולייעל את תהליכי העבודה שלך.
אם יש לך שאלות נוספות או אם אתה זקוק לעזרה ביצירת זרימות, אל תהסס לפנות לתמיכה של Tidio או לעיין במאמרים נוספים במרכז העזרה שלנו.