אתה יכול לייעל את העבודה שלך עוד יותר במהירות בעזרת תבניות הזרימה שלנו. תבניות מוכנות לשימוש זמינות להתאמה שלך תחת סעיף הזרימות (Flows).
תבניות זרימה
תבניות זרימה הן הגדרות מוכנות מראש שניתן להוסיף ולהתאים במהירות לצרכים שלך. Tidio מציעה מגוון תבניות מוכנות, מעודכנות לפי מטרות – בתוך סעיף הזרימות הכללי (Flows):
בנוסף, אם אתה חדש ב-Tidio ואינך בטוח מאיפה להתחיל עם הזרימות, והתבניות הנוכחיות אינן מתאימות לצרכים שלך, אתה יכול לגשת ללשונית ברוכים הבאים לזרימות, הנמצאת בצד שמאל של סעיף הזרימות שלך. במסך זה תמצא זרימה ייעודית המותאמת לפרויקט Tidio הספציפי שלך, עם המלצות ברורות לגבי הצעדים הבאים שלך.
ניווט בתבניות
אתה יכול לראות את כל התבניות הזמינות כאשר אתה גולש ברשימה ספציפית. תוכל להשתמש באפשרות חיפוש אם אתה יודע מה אתה מחפש; תוכל גם להגביל את התצוגה שלך באמצעות תתי קטגוריות, מסננים ואפשרויות מיון בחלק העליון:
למשל, אתה יכול לבחור את ערוץ התקשורת שבו התבנית אמורה לפעול (צ'אט חי, מייסנג'ר, אינסטגרם, וואטסאפ):
בחר אחד מתתי הקטגוריות ומצא בקלות שימושים מתאימים, עם עיצובים מקצועיים יותר וחסרי גיל.
… או מיין את התבניות לפי רלוונטיות, פופולריות, המלצה, תאריך הוספה או שם:
הוספת תבנית
כדי להוסיף ולפעול עם תבנית, עליך תחילה להחליט איזו תבנית אתה אוהב. מצא תבנית באחת הרשימות, לדוג' ברשימת זרימות תמיכה:
כל התבניות הרלוונטיות יופיעו שם בטופס של קוביות. העבר את העכבר מעל תבנית נבחרת כדי לראות מידע נוסף – ולחץ על כפתור הלמידה הכחול למד עוד:
תראה חלון חדש שבו תוכל לבחון את הזרימה (כפי שהיא תופיע בווידג'ט הצ'אט שלך) על ידי לחיצה על כפתור נסה את זה, או להתאים אישית (ולאחר מכן להפעיל אותה) על ידי לחיצה על כפתור השתמש בתבנית הכחול.
כאשר תבחר בהשתמש בתבנית, תראה כמה אפשרויות בסיסיות כדי לשנות את התבנית לפי העדפתך, לדוג' על ידי התאמת ההודעות החשובות ביותר לזרימה:
אתה יכול גם להיכנס למצב התאמה אישית מתקדמת על ידי לחיצה על האפשרות עריכה מתקדמת בתחתית; כך תועבר לעורך הזרימה, שבו תוכל לשנות כל פרט מדויק של הזרימה החדשה שלך.
לחץ על כל אחד מהקשרים שאתה רואה על מפות העריכה, ושנה את הטקסטים לפי העדפתך:
זכור ללחוץ על הפעל כשסיימת כדי לוודא שהשינויים נשמרים והזרימה החדשה שלך מופעלת.
בדיקת זרימות שהוספת
כדי לבדוק את הזרימה שכבר הוספת – עבור לסעיף זרימות ופתח את רשימת הזרימות שלי. לחץ על תפריט שלושת הנקודות בצד ימין ובחר באפשרות נסה את זה (שיביא לך לשם גם מהעורך):
תראה חלון חדש שייפתח עם תצוגה מקדימה של הווידג'ט שלך ושל הזרימה (שתימסר מיד). מבקרי האתר שלך יראו את הווידג'ט ואת הזרימה באותו אופן כללי, כך שזהו כלי מצוין לנסות את הזרימה החדשה שלך לפני שתעשה אותה זמינה באתר שלך.
באמצעות תבניות הזרימה, אתה יכול להאיץ את תהליך העבודה שלך ביעילות רבה יותר. ההתאמה האישית של תבניות אלו כך שיתאימו לצרכים העסקיים שלך מאפשרת לך לספק חוויות לקוח מותאמות אישית ומרתקות. נצל את אפשרות הבדיקה כדי לוודא אינטגרציה חלקה ולייעל את ביצועי הזרימה שלך.
טיפ: כשאתה בוחר תבנית זרימה, נסה לחשוב על תרחיש ספציפי בעסק שלך שבו היא תוכל לשפר את התקשורת עם הלקוחות. לדוגמה, אם יש לך חנות מקוונת, תבנית שמסייעת במענה לשאלות על משלוחים יכולה לחסוך לך זמן רב!משאבים נוספים
כדי להפיק את המרב מתבניות הזרימה שלך, כדאי להכיר כמה משאבים נוספים שיכולים לעזור לך:
- מדריכים וידאו: ישנם מדריכים וידאו רבים המדריכים אותך כיצד להשתמש בתבניות הזרימה בצורה הטובה ביותר.
- קהילת משתמשים: הצטרף לקהילת המשתמשים של Tidio כדי לשתף רעיונות, טיפים ושיטות עבודה מומלצות.
- תמיכה טכנית: אם אתה נתקל בבעיות, צוות התמיכה של Tidio זמין לעזור לך.
שיטות עבודה מומלצות
כדי להבטיח שהתבניות שלך יהיו אפקטיביות, הנה כמה שיטות עבודה מומלצות:
- התאמה אישית: תמיד התאם את התבניות לצרכים הספציפיים שלך.
- בדיקות: בצע בדיקות על הזרימות שלך כדי לוודא שהן פועלות כראוי.
- שיפור מתמיד: אסוף משוב מהלקוחות שלך ושפר את הזרימות שלך בהתבסס על המידע הזה.
סיכום
תבניות הזרימה של Tidio מציעות פתרון מצוין לייעול התקשורת עם הלקוחות שלך. על ידי שימוש בתבניות מוכנות מראש, אתה יכול לחסוך זמן ולשפר את חוויית הלקוח שלך. אל תשכח לבדוק את התבניות השונות ולבחור את אלו שמתאימות ביותר לצרכים שלך.
מחשבות סופיות
ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם האפשרויות שלך לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלך. תבניות הזרימה הן כלי עוצמתי שיכול לשדרג את העסק שלך ולהפוך את התקשורת ליעילה יותר. נצל את הכלים והמשאבים הזמינים לך כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה.
תכונות מתקדמות
בנוסף לתבניות הזרימה הבסיסיות, Tidio מציעה גם תכונות מתקדמות שיכולות לשדרג את חוויית השימוש שלך:
- אוטומציה חכמה: תבניות הזרימה יכולות להיות מותאמות לאוטומציה חכמה, כך שהן יגיבו בצורה אוטומטית לשאלות נפוצות של לקוחות.
- ניתוח נתונים: תוכל לעקוב אחרי ביצועי הזרימות שלך בעזרת ניתוח נתונים, ולראות אילו זרימות פועלות בצורה הטובה ביותר.
- אינטגרציה עם כלים נוספים: Tidio מאפשרת אינטגרציה עם כלים נוספים כמו CRM, דוא"ל ושירותי שיווק, כך שתוכל לייעל את כל תהליך התקשורת שלך.
שיפור חוויית המשתמש
שיפור חוויית המשתמש הוא אחד המטרות המרכזיות של תבניות הזרימה. על ידי התאמה אישית של התבניות, תוכל להבטיח שהלקוחות שלך יקבלו את המידע שהם צריכים במהירות וביעילות. הנה כמה טיפים לשיפור חוויית המשתמש:
- שפה ברורה: השתמש בשפה פשוטה וברורה כדי שהלקוחות יבינו את המסרים שלך.
- הנחיות ברורות: ספק הנחיות ברורות לגבי מה לעשות בכל שלב של הזרימה.
- תשובות מהירות: ודא שהזרימות שלך מספקות תשובות מהירות לשאלות נפוצות.
פיתוחים עתידיים
Tidio מתכננת להוסיף תכונות חדשות ושיפורים לתבניות הזרימה בעתיד. זה כולל:
- תבניות נוספות: הוספת תבניות חדשות שיתאימו לצרכים שונים של עסקים.
- שיפורים באוטומציה: פיתוח אוטומציה חכמה יותר שתשפר את חוויית הלקוח.
- תמיכה בשפות נוספות: הרחבת התמיכה בשפות נוספות כדי לשרת לקוחות מגזרים שונים.
מילים אחרונות
תבניות הזרימה של Tidio הן כלי עוצמתי שיכול לשדרג את התקשורת שלך עם הלקוחות. על ידי שימוש בתבניות מוכנות מראש, אתה יכול לחסוך זמן ולשפר את חוויית הלקוח שלך. אל תשכח לבדוק את התבניות השונות ולבחור את אלו שמתאימות ביותר לצרכים שלך.