שלום לכם! אנו מציגים לכם דרך חדשה לנהל את התמיכה בלקוחות שלכם. אנו גאים להציג את Lyro – הכלי המהפכני שלנו שמספק תמיכה מותאמת אישית ללקוחות, ממש כמו סוכן שירות אנושי.
היתרונות של Lyro
חסכו כסף על גיוס סוכנים נוספים
תנו ל-Lyro לטפל עד 70% מהשאלות הנפוצות של הלקוחות, מה שיאפשר לסוכנים שלכם להתמודד עם פניות מורכבות יותר. שפרו את זמני התגובה שלכם והגדילו את שביעות הרצון של הלקוחות עם שיחות תמיכה אוטומטיות.
הגדילו את היעילות של צוות התמיכה שלכם
תנו ל-Lyro לזהות ולענות על שאלות לגבי מצב הזמנה, מדיניות משלוחים, זמינות מוצרים ועוד בתוך אלפיות שנייה. זה משחרר את המפעילים שלכם להתמקד בנושאים מורכבים או רווחיים יותר, כך שתוכלו להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר.
דלגו על ההכשרה
העניקו לתמיכת הלקוחות שלכם אוטומציה מיידית. Lyro עושה את ההטמעה לקלה ומסירה את הצורך בהכשרה נרחבת. חוו את הכוח של Lyro עם העזרה שלנו כדי לאפשר שיחות עם לקוחות 24/7. Lyro שמה דגש על בטיחות המותג על ידי שימוש אך ורק בנתונים שאתם מספקים, ומבטיחה תשובות מדויקות ואמינות.
מה זה Lyro?
הפעלה והגדרת Lyro
כדי להגדיר ולהפעיל את Lyro בפרויקט Tidio שלכם, נווטו לפאנל Lyro – תראו קודם כל את עמוד ההקדמה:
לחצו על כפתור הגדרת Lyro AI, ותתבקשו לספק את ה-URLs של דפים ספציפיים (או של כל האתר שלכם, או תת-דומיין), ו-Lyro ישתמש בתוכן הזה כמקורות הנתונים שלו. תוכלו להוסיף שאלות ספציפיות ידנית מאוחר יותר.
אנא השתמשו ברשימה למטה כדי לראות את הפרטים לגבי כרטיסיות ספציפיות בסקשן Lyro AI Chatbot:
מרכז
בחלק העליון של הרשימה, תמצאו גם את כרטיסיית מרכז – היא מציגה את כל המידע הבסיסי על ביצועי Lyro, ומציעה קיצורי דרך להגדרות ספציפיות (למשל, ניהול מקורות נתונים או הגדרות העברה). זה משמש כמרכז פיקוד עבור Lyro, שבו תוכלו לגשת במהירות לנתונים והגדרות החשובים ביותר.
בתוך המרכז, תוכלו גם לעקוב אחרי ציון הידע שלכם; זה מאפשר לכם לראות עד כמה מקורות הנתונים של Lyro מוגדרים באופן כללי. אתם גם מקבלים טיפים מעשיים כיצד לשפר את התוצאות שלכם.
ידע (מקורות נתונים והצעות)
כרטיסיית הידע מורכבת משני מרכיבים: מקורות נתונים והצעות. כאשר אתם מוסיפים ידע ל-Lyro (למשל, לאחר שהועלה תוכן של דף) תראו אותו ברשימת מקורות הנתונים:
כמובן, תראו גם כל זוגות שאלות-תשובות שהוספתם ידנית באותה כרטיסיה. כמובן, תוכלו להוסיף עוד זוגות (או URLs) מאוחר יותר, בכל פעם שצריך. כאשר מקורות הנתונים שלכם מוכנים, זכרו להפעיל את Lyro כך שהיא תהיה זמינה למבקרים באתר שלכם:
רשימת ההצעות היא עזרה נהדרת בשיפור מקורות הנתונים של Lyro, למשל, כאשר חסרה מידע כלשהו.
מגרש משחקים
ברגע ש-Lyro מוכנה, תוכלו לגשת לכרטיסיית מגרש משחקים, שבה תוכלו לבדוק את הידע של Lyro בסביבה ניסיונית – על ידי הקלדת השאלות שלכם או על ידי בחירת כמה מהשאלות לדוגמה המופיעות בצד ימין:
משימות
בכרטיסיית משימות, תוכלו ליצור זרימות סטטיות בתוך Lyro – דומות לזרימות רגילות, שנוצרות בעורך הזרימות. משימות מאפשרות לכם ליצור תשובות מותאמות אישית לשאלות או ביטויים ספציפיים, ו-Lyro תשתמש בתשובות הללו במקום במקורות הנתונים שלה, מבלי להפסיק את השיחה כולה.
אנא ראו מאמר נפרד זה למידע נוסף על השימוש במשימות.
הגדרות
בכרטיסיית הגדרות, תוכלו לראות ארבע כרטיסיות נוספות: כללי, אישיות, והעברת שיחה. אנא שימו לב שכל האפשרויות הללו מוסברות בפירוט נוסף בהמשך המאמר הזה.
בכרטיסיית כללי, תוכלו:
בכרטיסיית אישיות, תוכלו:
בכרטיסיית העברת שיחה, תוכלו להחליט על התנהגות של Lyro במצבים של העברה. ישנן אפשרויות נפרדות לשעות המקוונות והלא מקוונות שלכם.
אנליטיקה
תוכלו גם לראות את כרטיסיית אנליטיקה, שבה תוכלו לבדוק את ביצועי Lyro (לאחר שהיא קיבלה הזדמנות לענות על כמה שאלות). מידע נוסף על כלי זה זמין במאמר זה.
הגדרת התנהגות ההעברה של Lyro
אתם יכולים להחליט מה Lyro תעשה אם מבקר יבקש לדבר עם מפעיל חי, או אם Lyro אינה יכולה לענות על השאלה של המבקר. בכרטיסיית הגדרות > העברת שיחה של Lyro, תוכלו לראות שתי הגדרות העברה: אחת כאשר אתם מקוונים, ואחת לשעות הלא מקוונות שלכם:
האפשרות ברירת המחדל לשני המקרים היא העבר שיחה למפעיל. אם אינכם רוצים ש-Lyro תעביר מבקר לתיבת השיחה החיה שלכם במצב מסוים, ודאו שאתם בוחרים באפשרות המועדפת עליכם. אתם יכולים להחליט אם Lyro צריכה לשמור על השיחה או ליצור כרטיס:
העברה בשעות מקוונות
אם Lyro מורשית להעביר שיחות למפעילים חיים במהלך שעות מקוונות, Lyro תציע את האפשרות לדבר עם אדם:
ברגע שהמבקר לוחץ על זה, Lyro תעביר את כל השיחה לתיבת שיחות הרגילה:
אם Lyro אמורה לשמור על כל השיחות בזמן שאתם מקוונים, אז היא תשאל את המבקר לנסח מחדש את השאלה שלו, או פשוט תסביר שאין לה את הידע הנדרש.
אם Lyro אמורה ליצור כרטיס, אז ייווצר כרטיס חדש – ו-Lyro תודיע למבקר שמישהו מהצוות יגיב בדוא"ל מאוחר יותר. כמובן, אם המבקר לא סיפק כתובת דוא"ל עד כה, Lyro תבקש את הכתובת:
הכרטיס שנוצר חדש יימצא בתיקיית לא מוקצה בתיבת כרטיסים של הפרויקט שלכם. יופיע כי הכרטיס נוצר על ידי Lyro, והכרטיס עצמו יכלול תמלול של השיחה לעיון מהיר.
העברה בשעות לא מקוונות
אם אתם לא מקוונים, Lyro מתנהגת בצורה מעט שונה. אם Lyro מורשית להעביר את השיחה, היא תודיע קודם למבקר שאין אף אחד זמין:
השיחה תהיה נראית בתיקיית לא מוקצה, יחד עם שיחות אחרות הממתינות לתגובה ממפעיל חי:
אם Lyro אמורה לשמור על שיחות במהלך הזמן הלא מקוון שלכם, אז היא פשוט תסביר שאין אף אחד זמין, ותבקש מהמבקר לנסח מחדש את השאלה שלו:
אם Lyro אמורה ליצור כרטיס, היא תתנהג באותו אופן כמו במהלך שעות מקוונות – היא תאסוף את כתובת הדוא"ל של המבקר, תודיע להם שכרטיס נוצר, ומישהו יגיב בדוא"ל בהקדם האפשרי:
עריכת הודעות ההעברה המוגדרות מראש של Lyro
יש לכם את הגמישות לשנות כמה הודעות מוגדרות מראש כדי להתאים את הקול של המותג שלכם או את הצרכים של הלקוחות. בכרטיסיית הגדרות > אישיות, תראו את אפשרויות התרגום בתחתית:
כיבוי אימוג'ים עבור Lyro
אתם יכולים גם לוודא ש-Lyro לא משתמשת באף אימוג'י במהלך השיחות – זה עשוי להיות מתאים יותר לעסק שלכם.
בכרטיסיית הגדרות > אישיות, ראו את הסקשן התאמת תשובות והפעילו את המתג שימוש באימוג'ים כדי לכבות (או להפעיל) את האפשרות:
שינוי טון הדיבור של Lyro
Lyro עוזרת לכם להציע תמיכה שמתאימה למותג שלכם ולצרכים של הלקוחות שלכם. אתם יכולים לבחור טון נייטרלי, ידידותי, או פורמלי, מה שמאפשר לכם להתחבר ללקוחות שלכם בדרך שמתאימה ביותר להעדפות שלכם.
כדי להגדיר זאת, פשוט גשו לסקשן הגדרות וחפשו את כרטיסיית אישיות. מתחת למתג שימוש באימוג'ים, תמצאו את תפריט הנפתח טון דיבור שבו תוכלו לבצע את הבחירה שלכם:
הפעלת תמיכה בשפות מרובות עבור Lyro
ברירת המחדל של Lyro היא באנגלית – אך אחת עשרה שפות נוספות נתמכות כיום! אנא ראו מאמר זה למידע נוסף.
בחירת ערוצי התקשורת של Lyro
כאשר אתם מפעילים את Lyro, היא תמיד פועלת בערוץ צ'אט חי – מה שאומר ש-Lyro יכולה להגיב לכל הודעות הצ'אט החיות שאתם מקבלים דרך הווידג'ט של Tidio באתר שלכם. עם זאת, אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים ש-Lyro תעבוד גם על ערוצים אחרים: Messenger, Instagram, או WhatsApp.
אתם יכולים לראות את האפשרויות הללו תחת הסקשן ערוצים בכרטיסיית הגדרות של Lyro:
אם לא שילבתם את פרויקט Tidio שלכם עם אף אחת מהפלטפורמות הזמינות, המתגים יהיו לא פעילים, ותקבלו את האפשרות לשלב.
שינוי הודעת "Lyro מקלידה"
בכל פעם שמבקר משוחח עם Lyro, הוא יראה הודעה כאשר הבוט מכין תשובה:
אם תרצו להציג משהו מעט שונה, תוכלו לאתר את ההודעה הזו בחבילת השפה שלכם ולשנות אותה. כדי לעשות זאת, גשו להגדרות > תרגומים:
מצא את המשפט ברירת המחדל "Lyro מקלידה", ושנה אותו כפי שתרצה. אנא שימו לב שההודעה הזו תמיד צריכה להתחיל ב"Lyro", כך שאין אפשרות לשנות את החלק הזה של המשפט:
כל השינויים שתבצעו בהגדרות התרגומים נשמרים אוטומטית, כך שתוכלו פשוט לעזוב את הסקשן הזה והשינוי שלכם כבר יהיה פעיל.
הוספת זרימות מותאמות אישית (משימות)
בכרטיסיית משימות של הגדרות Lyro, תוכלו ליצור זרימות סטטיות עבור Lyro – דומות לזרימות רגילות, שנוצרות בעורך הזרימות. משימות מאפשרות לכם ליצור תשובות מותאמות אישית לשאלות או ביטויים ספציפיים, ו-Lyro תשתמש בתשובות הללו במקום במקורות הנתונים שלה, מבלי להפסיק את השיחה כולה.
אנא ראו מאמר זה למידע נוסף על השימוש במשימות.
בדיקת ביצועי Lyro (אנליטיקה)
בכרטיסיית אנליטיקה של הגדרות Lyro, תוכלו לגשת לסטטיסטיקות מפורטות לגבי ביצועי Lyro הכלליים. אנא ראו מאמר זה למידע נוסף.
שאלות נפוצות (FAQ)
האם אני יכול להשתמש ב-Lyro בחינם?
כן! אתם יכולים לבדוק את Lyro עד 50 שיחות בחינם. עם זאת, אם תרצו להשתמש ב-Lyro ביותר מ-50 שיחות, תצטרכו לשדרג לתוכנית Tidio+ עם תוספת של תכונת Lyro.
מה ההבדל בין הזרימות הרגילות של Tidio ל-Lyro?
זרימות רגילות מתבססות על מסלולי שיחה מעוצבים מראש, בעוד ש-Lyro משתמשת בבינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית כדי להבין שאלות ולנהל שיחות דמויות אנוש עם לקוחות. Lyro יכולה לשאול את הלקוחות שאלות נוספות כדי לספק פרטים נוספים ולוודא שהלקוחות מרוצים.
האם אתם משתמשים ב-ChatGPT כדי להפעיל את Lyro?
לא, אנחנו לא. אנחנו משתמשים ב-Claude (Anthropic AI). אנחנו משתמשים ב-Claude כדי להפעיל את Lyro כי מודל השפה הגדול הזה (LLM) הותאם כדי להיות מועיל, כנה וללא נזק – מה שהופך אותו ל-LLM האמין ביותר בשוק.
איך מחושבת מכסת (גבול) השימוש של Lyro?
שימוש אחד ב-Lyro הוא בעצם פעם אחת ש-Lyro מופעלת לכל מבקר ייחודי. Lyro יכולה לשמש מספר פעמים על ידי מבקר ייחודי אחד באתר, ועדיין תיחשב כשימוש אחד כנגד הגבול החודשי שלכם ב-Lyro. שימוש זה חל גם על משימות של Lyro.
אתם יכולים ללמוד עוד על מכסת השימוש של Lyro במאמר זה.
אם אתם מנויים לתוכנית Lyro, הגבול שלכם מתחדש בכל חודש ביום שבו Lyro הופעלה עבור החשבון שלכם. לדוגמה, כאשר Lyro הופעלה עבורכם ב-14 ביוני – המכסה שלכם תתחדש באופן רציף ב-14 בכל חודש. עם זאת, אם אינכם מנויים לחבילת Lyro – הגבול אינו מתחדש, והוא שווה לשיחות עם 50 מבקרים ייחודיים.
האם Lyro בטוחה עבור הנתונים שלי?
כן. אנחנו משתמשים ב-Claude (Anthropic AI) כדי להפעיל את Lyro. Claude הוא ה-LLM הבטוח ביותר בשוק כרגע. הוא משתמש בפרקטיקות הטובות ביותר בתעשייה לטיפול ושימור נתונים.
האם אני יכול לשנות את השם של Lyro?
אפשר לשנות את השם "Lyro" למשהו אחר, אך רק אם אתם מנויים על Tidio+.
איך אני יכול להתחיל עם Tidio AI היום?
Tidio מציעה מספר תכונות AI נוספות מעבר ל-Lyro. בדקו את המאמרים האחרים שלנו כדי ללמוד עוד: