כדי לפעול כראוי, לירו (Lyro) זקוק לידע; ב-Tidio, ידע זה מאוחסן ומנוהל כמקורות נתונים. כאחראי על ההגדרה של לירו, עליך לספק את כל הנתונים הנדרשים הקשורים למוצרים ו/או לשירותים שלך, כך שלירו יוכל להגיב לשאלות הנכנסות בצורה מתאימה.
ישנן מספר דרכים שונות להוסיף ולנהל מקורות נתונים, אשר נסקור למטה.
במאמר זה, תלמד:
ניהול מקורות הנתונים שלך
כאן, נסקור את הפריסה הכללית של לוח מקורות נתונים ואיך לנהל את הידע של לירו באופן כללי. אם תרצה ללמוד עוד על שתי השיטות העיקריות לניהול הידע של לירו, אתה מוזמן לקפוץ לסעיפים למטה:
אתה יכול לנהל את כל מקורות הנתונים של לירו בחלק הראשי של צ'אט בינה מלאכותית של לירו, במיוחד תחת ידע > מקורות נתונים:
שם, תראה את כל הידע שאספת עבור לירו.
אתה יכול להשתמש בתפריט של שלוש הנקודות בצד ימין כדי למחוק זוג שאלות-תשובות (או אתר) שאינך מעוניין להשתמש בהם יותר עבור לירו.
אתה יכול להוסיף ידע חדש במהירות על ידי לחיצה על כפתור הוסף בפינה הימנית העליונה:
ברגע שתלחץ על הוסף, תראה חלון קופץ שיבקש ממך לבחור אחת מתוך ארבע שיטות זמינות – על ידי מתן כתובות URL של אתרים, הוספת זוגות שאלות-תשובות ידנית, ייבוא קובץ CSV, או ייבוא מכלים חיצוניים:
אם תבחר באופציה כתובת URL של אתר, תוכל להוסיף מספר כתובות של דפי אינטרנט, או את כל האתר שלך (כך שלירו יוכל לסרוק את כל התוכן הרלוונטי אוטומטית). ודא שאתה בוחר באופציה המועדפת עליך: סרוק דפים בעדיפות או סרוק דף בודד. לירו יסרוק את ה-URLs הללו ויוציא את הידע הזמין; תוכל לגלוש (ולשנות!) את כל זה מאוחר יותר כזוגות שאלות-תשובות.
אם תבחר באופציה הוסף ידנית, תתבקש ליצור זוג שאלות-תשובות (Q&A) מאפס – כלומר לנסח את השאלה ואת התשובה בנפרד:
כמובן, תוכל להמשיך להוסיף עוד זוגות Q&A (וגם אתרים או קבצי CSV) לפי הצורך כך שלירו יהיה את כל הנתונים הנדרשים.
כלי החיפוש
אם תרצה לעדכן מידע ספציפי, פשוט חפש את המילה או הביטוי (באמצעות שדה חפש שאלה) – ותוכל למצוא את התוצאות המתאימות. הכלי מחפש גם בשאלות וגם בתשובות, מה שמאפשר לך למצוא את מה שאתה צריך ביעילות.
תוכל לחפש זוגות Q&A לפי המקור שלהם באמצעות מסנן המקור. כברירת מחדל, הוא מוגדר לכל מקור, אך תוכל לבחור בין ארבעה מקורות שונים:
אופציה נוספת זמינה כאן היא מסנן השימוש של לירו; תוכל להחליט להציג רק את זוגות ה-Q&A שמשתמשים בהם לירו כרגע או לא, או פשוט להתעלם מהשימוש הזה (שזו ברירת המחדל):
אתר אינטרנט
כל כתובת URL של אתר שתוסיף תופיע כאן, יחד עם הסטטוס הנוכחי שלה (אם ה-URL עדיין נסרק או לא, או אם נתקלת בבעיה כלשהי).
אנא קפוץ לחלק זה של המאמר כדי ללמוד את הפרטים על הוספה וניהול של כתובות URL של אתרים.
נוסף ידנית
תווית זו משמשת כאשר אתה יוצר זוג Q&A ישירות מהכרטיסייה הזו, או משיחה שבה לירו לא הצליח לענות. בשני המקרים, אתה בעצם יוצר את ה-Q&A מאפס.
אנא ראה חלק זה של המאמר כדי ללמוד על הוספת זוגות Q&A ידנית.
תיבת דואר נכנס
תווית זו משמשת כאשר אתה מוסיף זוג Q&A שלירו חילץ אוטומטית משיחה חיה שנפתרה.
אנא ראה חלק זה של המאמר לפרטים נוספים על תכונה זו.
מבוסס תעשייה
תווית זו משמשת כאשר אתה מוסיף זוג Q&A שהוצע על ידי לירו, בהתבסס על סוג התעשייה שבחרת במהלך הגדרת הפרויקט הראשונית שלך.
אנא ראה חלק זה של המאמר כדי ללמוד עוד על כלי ההצעות.
שני המסננים האחרונים מאפשרים לך לחפש זוגות Q&A שמשתמשים בהם עבור לירו או קופילוט (Copilot) כמו גם למיין אותם מהחדש ביותר או הישן ביותר קודם.
סקירת התגובות של לירו
תוכל למצוא את השיחות הנוכחיות שלך עם לירו ברשימה המיועדת לירו, הזמינה מתחת לרשימת המפעילים בצד שמאל בתיבת הדואר הנכנס שלך:
בתוך שיחה, בכל פעם שלירו מגיב בהתאם לידע שלו, תוכל להשתמש בכפתור סקור מקורות:
זה מאפשר לך לראות את מקור הנתונים המדויק שלירו השתמש בו כדי לספק את התגובה הספציפית הזו. אם המקור היה דף אינטרנט שהעלית, תוכל לראות את כתובת ה-URL המדויקת (ואפילו למחוק אותה, אם תרצה):
אם המקור היה אחד מזוגות השאלות-תשובות שהוספת לרשימת ה-Q&A, תראה את הפרטים של אותו זוג ספציפי – בנוסף לאופציות עריכה ומחיקה:
ניצול הצעות לירו
כלי מאוד שימושי שכדאי לבדוק הוא לוח הצעות – הוא יכול לעזור לך ליצור זוגות Q&A חדשים במהירות. אם ישנן הצעות זמינות, תראה התראה כתומה בתפריט הראשי – עם מספר ההצעות המוצג ישירות על אייקון לירו עצמו:
תשימו לב לשתי כרטיסיות נפרדות שם: שאלות לא נענות ומבוסס תעשייה, שניהם מכוסים למטה.
שאלות לא נענות
כרטיסיית שאלות לא נענות מציגה כל שאלה שלירו לא הצליח לענות עליה בהצלחה כאשר שוחח עם מבקרים. רשימה זו מאפשרת לך לטפל בכל שאלה כזו בנפרד, ולהוסיף תשובה מתאימה שלירו יוכל להשתמש בה בעתיד.
כדי להשתמש בהצעה מרשימה זו, לחץ על כפתור הוסף תשובה ליד הצעה שאתה אוהב:
תוכל גם להתעלם מההצעה אם היא לא רלוונטית, מה שמאפשר לך להסיר אותה לחלוטין.
אם תשתמש בהוסף תשובה, עם זאת, תוכל לשנות את ההצעה ולראות פרטים נוספים – כמו תאריך יצירה וקישור לשיחה הספציפית של לירו ממנה הגיעה ההצעה:
ברגע שהוספת, ה-Q&A החדש יופיע תחת הכרטיסייה מקורות נתונים (ויאותקן כנוסף ידנית), זמין לשימוש על ידי לירו אם אותה שאלה תישאל שוב בעתיד.
מבוסס תעשייה
הכרטיסייה השנייה בלוח ההצעות מכילה את רשימת מבוסס תעשייה – שם תוכל לראות 25 זוגות Q&A שהוצעו אוטומטית, מוכנים ומותאמים לעסק שלך (בהתבסס על סוג התעשייה שנבחר במהלך הגדרת הפרויקט הראשונית שלך):
כדי להשתמש באחת מההצעות מרשימה זו, לחץ על שלוש הנקודות בצד ימין, והשתמש באופציה ערוך:
זה מאפשר לך להוסיף במהירות זוגות Q&A מוכנים לשימוש למקור הנתונים של לירו, ולשנות אותם אם צריך (מה שאנחנו ממליצים בחום, מכיוון שהתשובות צריכות להתאים לעסק הספציפי שלך!).
ברגע שתוסיף כל אחת מההצעות הזמינות, הן יופיעו בכרטיסיית מקורות נתונים, מסומנות בתווית מבוסס תעשייה וזמינות לניהול בכל עת.
הוספת ידע מדפי אינטרנט ספציפיים
אם תלחץ על כפתור הוסף בחלק מקורות נתונים ותבחר כתובת URL של אתר, תוכל להרחיב את מקור הנתונים של לירו עם דפי אינטרנט ספציפיים – או אפילו אתרים שלמים בבת אחת!
בחלון שיפתח, תראה כמה טיפים רלוונטיים, ותוכל לבחור את האופציה המועדפת עליך: סרוק דפים בעדיפות (מאפשר לך לספק רק כתובת עליונה אחת, כך שלירו יוכל לסרוק את כל הדפים הכלולים תחתיה) או סרוק דף בודד (מאפשר לך לרשום כתובות URL ספציפיות, אחת אחת).
ברגע שכתובת URL נטענה ומוכנה לשימוש בלירו, תראה אותה ברשימת מקורות נתונים. על ידי לחיצה על כל אחת מה-URLs שהוספת, תוכל לראות פרטים נוספים – את כל זוגות השאלות-תשובות האישיים שלירו יצר אוטומטית מדף אינטרנט זה:
בתוך תצוגה מפורטת זו, תוכל ללחוץ על כל אחד מה-Q&A וללשנות אותם לפי הצורך שלך. כאשר אתה עורך Q&A מסוים, תראה את כל המידע הרלוונטי (מלבד השאלה והתשובה), כולל את זמן העדכון האחרון ואת כתובת ה-URL שהסריקה לירו.
זכור שאתה יכול להשבית Q&A בודדים מכל רשימה או מקופילוט, מבלי למחוק אותם לצמיתות! כדי להשבית Q&A משימוש ספציפי, השבת את המתג הכחול ליד שימוש על ידי.
הוספת זוגות שאלות-תשובות ידנית
שיטה נוספת להרחבת מקור הנתונים של לירו היא הוספת זוגות שאלות-תשובות אישיים ידנית, אחד אחד. בכל פעם שאתה משתמש באופציה זו (באמצעות כפתור הוסף בחלק מקורות נתונים, ובחירת הוסף ידנית), תצטרך לנסח שאלה ותשובה מתאימה בעצמך:
כמובן, תוכל לערוך (או למחוק) כל אחד מהזוגות, על ידי גישה לתפריט האפשרויות עבור כל זוג בנפרד – בצד ימין. על ידי שימוש באופציה ערוך, תראה את השאלה והתשובה שוב, זמינות להתאמה אישית. תוכל גם להשבית את ה-Q&A הנתון מבלי למחוק אותו לחלוטין – פשוט השבת את המתג הכחול ליד לירו AI:
הוספת ידע על ידי ייבוא קבצים
ניתן להרחיב את מקור הנתונים של לירו על ידי ייבוא קובץ CSV ל-Tidio. תוכל פשוט לגרור ולשחרר קובץ המכיל שני עמודים, אחד עבור השאלות ואחר עבור התשובות הקשורות – או שתוכל לגלוש לקובץ במחשב שלך:
הוספת ידע ישירות משאלות לא נענות
עוד דרך שימושית לעדכן את הידע של לירו היא הוספתו ישירות משיחות חיות. בכל פעם שלירו לא יודע את התשובה לשאלה, יש לך את האופציה לתקן זאת מבלי לגשת להגדרות של לירו. אם תמצא מצב שבו לירו לא הצליח להגיב, תשים לב לכפתור צור תשובה:
לחץ על כפתור זה כדי להעלות חלון חדש; זה יאפשר לך ליצור זוג שאלה-תשובה חדש למקור הנתונים של לירו. שדה שאלה יתמלא מראש עם הודעת המבקר (שעם היא הייתה בעיה), אם כי תוכל לשנות אותה בכל דרך שתצטרך. שדה תשובה זמין עבורך להשלים עם תשובה מתאימה שלירו יוכל ללמוד:
לחץ על כפתור צור Q&A הכחול כדי לשמור את התגובה החדשה שלך, ולחזור לשיחה מיד.
אנא זכור שאתה יכול למצוא את השיחות הנוכחיות שלך עם לירו ברשימה המיועדת לירו, הזמינה מתחת לרשימת המפעילים בצד שמאל בתיבת הדואר הנכנס שלך:
איסוף ידע אוטומטי
תכונה מאוד שימושית של לירו היא היכולת לאסוף נתונים אוטומטית משיחות חיות שאתה (או המפעילים האחרים שלך) קיימת.
בכל פעם שמפעיל מסיים שיחה חיה באמצעות האופציה פתר, לירו סורק אותה עבור כל ידע שימושי. כל נתון כזה ייחלץ על ידי לירו ויופיע בכרטיסיית Q&A שלך, מסומן בתווית תיבת דואר נכנס:
כל זוג Q&A שהוחלץ יופיע כמושבת כברירת מחדל (מה שאתה יכול לדעת על ידי תווית לירו AI הבלתי פעילה בצד ימין), מה שמאפשר לך לסקור את כולם בנפרד. בדרך זו, תוכל לוודא שהמידע שהוחלץ נכון ומתאים לעסק שלך.
ברגע שתלחץ על זוג Q&A כדי לסקור אותו, תוכל לשנות את השאלה והתשובה – וללהפעיל אותו על ידי הפעלת המתג לירו AI:
ברגע שתפעיל את ה-Q&A שאתה אוהב, הם יתחילו להיות בשימוש על ידי לירו בשיחות עתידיות.
כמובן, אנו ממליצים לך לבדוק באופן תקופתי את כרטיסיית ה-Q&A שלך כדי לעקוב אחר כל ידע חדש שנוצר אוטומטית, כך שתוכל לסקור ולהפעיל אותו!
ייבוא מאמרי Zendesk, ועוד (רק Tidio+)
ישנה גם אופציה ייחודית להעלות ידע ממרכז העזרה של Zendesk קיים, כך שתוכל להשתמש במאמרי Zendesk שלך כמקור נתונים בפרויקט Tidio שלך. תוכל לראות אופציה זו כאשר תלחץ על כפתור הוסף בתוך חלק מקורות נתונים שלך:
אנא שים לב שאופציה זו זמינה רק למנויי Tidio+, ולכן היא אפורה ברוב המקרים.
ברגע שתלחץ, תוכל לייבא את התוכן של מאמרים ציבוריים שלך על ידי מתן כתובת ה-URL של מרכז העזרה של Zendesk שלך:
ישנן גם שיטות לייבוא כרטיסי Zendesk שלך ל-Tidio, כמו גם נתונים מGorgias וIntercom. זה יכול להתבצע ישירות בעזרת הצוות שלנו, ודורש מנוי פעיל לצ'אט בינה מלאכותית של לירו.
אנא ראה מאמר זה לפרטים נוספים על שיטות אלו.