תוכן העניינים

6.14 כיצד לעקוב אחר אחוזי הצלחה של יעדים באתר באמצעות גוגל אנליטיקס

כיצד לעקוב אחר אחוזי הצלחה של יעדים באתר באמצעות גוגל אנליטיקס

עמוד זה הוא חלק 166 מתוך 317 במדריך מדריך גוגל אנליטיקס

Google Analytics 4 הוא הכלי המתקדם והעדכני ביותר מבית גוגל לניהול ומעקב אחר נתוני האתר שלך. בשונה מהגרסאות הקודמות, GA4 מציע שפע של אפשרויות חדשות, כולל מעקב מתקדם יותר אחרי יעדים ואירועים, ניתוח מובנה בעזרת אינטליגנציה מלאכותית, ופלטפורמה שמוכנה לעתיד עם ראייה לעולם ללא עוגיות. במאמר זה נתמקד בכיצד לעקוב אחר אחוזי ההצלחה של יעדים באתר באמצעות GA4.

הגדרת יעדים ב-Google Analytics 4

הצעד הראשון והמהותי ביותר בניטור אחוזי ההצלחה באתר הוא הגדרת יעדים (Goals). ב-GA4 הסיפור שונה מעט ופה הם נקראים "אירועים" (Events). בעזרת האפליקציה הזו, ניתן להגדיר אירועים מותאמים אישית המייצגים את היעדים הספציפיים שלך. זה יכול להיות כל דבר, החל מפנייה לטופס יצירת קשר ועד לרכישה אונליין.

לאחר שהגדרת את האירועים המותאמים אישית שלך, אפשר להתחיל לעקוב אחריהם. כדאי להגדיר את האירועים כך שיהיו מדויקים ומתאימים בדיוק למטרות העסק שלך. ב-GA4 יש את האפשרות לבדוק את ביצועי האירועים בעזרת דוחות מובנים, ולראות כיצד הם משפיעים על יעדי האתר שלך.

GA4 מציעים מנוע דוחות חזק וגמיש ביותר. כדי לעקוב אחר האחוזים וההצלחה של יעדים האתר שלך, תחילה עליך להיכנס לדוחות ולאתר את הקטגוריות הרלוונטיות. בעזרת הדוחות אפשר למשל לבדוק אילו עמודים מובילים להכי הרבה המרות, מאילו אמצעים מגיעים הכי הרבה משתמשים, ועוד מגוון רחב של נתונים שעוזרים לקבל החלטות מושכלות.

אחת התכונות החדשות ביותר ב-GA4 היא ה-Explorations. הכלי הזה מאפשר לך ליצור ניתוחים מותאמים אישית ומעמיקים בדרך שאינה אפשרית בכלים הבסיסיים. כאן תוכל לסנן, לחפש, ולזהות דפוסים על בסיס האירועים והנתונים שהגדרת.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעקוב אחרי האחוזים של הצלחות היא באמצעות הגדרת המרות (Conversions) והגדרת התראות מותאמות אישית. כך אתה מעדכן את בעל העסק או האתר על כל ביצוע של יעד חשוב בזמן אמת.

המעקב אחר אחוזי הצלחה באמצעות GA4 מספק אינספור יתרונות:

  • מאפשר לך לראות את המסלול שהמשתמשים עוברים ונותן לך תובנות מתקדמות.
  • דוחות מותאמים אישית שנותנים מבט עמוק על הנתונים.
  • שימוש באינטליגנציה מלאכותית לזיהוי דפוסים חבויים.
  • התראות מותאמות אישית לשיפור התגובה בזמן אמת.

סיכום

השימוש ב-Google Analytics 4 למעקב אחרי אחוזי הצלחה של יעדים באתר הוא צעד חכם ומקצועי שמבחין עסקים מצליחים מאחרים. בעזרת ההבנה הטכנית והניהולית של הכלי ניתן לשפר את הביצועים ולהשיג את היעדים העסקיים שלך בצורה יותר יעילה ומדויקת. הישאר תמיד עם אצבע על הדופק ואל תפסיק לחפש דרכים לשפר את ההמרות באתר שלך.

14

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו