תוכן העניינים

הבדלים במעקב אחר אינטראקציות בין אתרים לאפליקציות בגוגל אנליטיקס

עמוד זה הוא חלק 309 מתוך 317 במדריך מדריך גוגל אנליטיקס

במעקב אחר אינטראקציות בין אתרים לאפליקציות בגוגל אנליטיקס 4 (GA4), ניתן למצוא הבדלים משמעותיים לעומת הגרסאות הקודמות של Analytics. הניטור הפך ליותר חכם, חזק ומדויק, מה שמאפשר למשתמשים גישה לנתונים עמוקים יותר שמסייעים בקבלת החלטות מונחת-נתונים.

שינויים מרכזיים ב-GA4

GA4 מביאה עמה שינוי גישה בנוגע למעקב אחר אינטראקציות. במקום להתמקד בצפייה בעמודים בלבד, GA4 מספקת כלים לניטור אינטראקציות מבוססות אירועים ב-Event Tracking, ואותנטיות קבועות יותר לאפליקציות ולאתרים, הכוללים יכולות הערכת נתונים משופרות עם Machine Learning.

יתרונות ה-Event Tracking

עבודה עם קונספט ה-Event Tracking ב-GA4 מציעה חווית ניטור מקיפה לאפליקציות ואתרים בו זמנית. פונקציה זו מאפשרת לנטר אינטראקציות מורכבות יותר, דוגמת פעולות המשתמש, גלילה, קליקים על כפתורים ונראות אלמנטים.


אירועי ניטור ב-GA4 – הדגמה אירועים בסיסיים כמו קליקים וגלילה על המסך

איחוד נתונים בין אתר לאפליקציה

ב-GA4, השילוב בין האתר לאפליקציה הופך פשוט יותר. GA4 מאפשרת איחוד נתונים זה על ידי יצירת נכסים אחידים (Properties), כך שניתן לקבל ניתוח חוצה פלטפורמות בצורה חלקה.

כיצד להגדיר נכס אחיד

שימוש באפשרות זו מאפשרת למשתמשים להגדיר נכסים שיוכלו לאחד מידע גם מאתרים וגם מאפליקציות באותו הדוח. אחת מהיתרונות המרכזיים היא יכולת המעקב אחר הדרך הכוללת של המשתמשים בין הפלטפורמות השונות.


יצירת נכס אחיד ב-GA4 – מסך הגדרות יצירת נכס שמאגד את הנתונים מהאתר ומהאפליקציה

Machine Learning ותחזיות מתקדמות

אחת התוספות המרשימות ביותר ב-GA4 היא השימוש ב-Machine Learning ליצירת תחזיות וביצוע פעולות אוטומטיות. מערכת זו מסוגלת להבין מגמות ולעשות תחזיות על בסיס התנהגות המשתמשים, מסייעת בקמפיינים שיווקיים ואופטימיזציות.

המלצות ותחזיות מבוססות נתונים

המערכת מספקת תובנות מבוססות נתונים אודות טרנדים ותהליכים, ומאפשרת אופטימיזציה של חוויית המשתמש. ניתן לנצל את התחזיות הללו על ידי הכלי לצורך קבלת החלטות מהירות ומשכילות.


תובנות תחזיות מבוססות Machine Learning ב-GA4 – תצוגה של תחזיות עבור התנהגויות משתמש

דו"חות בזמן אמת

ב-GA4, דו"חות בזמן אמת הפכו למשוכללים יותר ומקיפים אינטראקציות מורכבות יותר בין אתרים לאפליקציות ומספקים תצוגה ברורה יותר על פעולות המשתמשים בזמן אמת.

תצוגות נקיות ומותאמות אישית

הדו"חות בזמן אמת ב-GA4 יכולים להיות מותאמים אישית לפי הצרכים וההעדפות של העסק, ולספק תובנות יקרות ערך על התנהגות בזמן אמת בשילוב של נתוני מאתרי אינטרנט ואפליקציות.


דוח בזמן אמת ב-GA4 – תצוגה מותאמת של אינטראקציות בזמן אמת

סיכום

שיפור ניתוח הנתונים והיכולת להבנה מלאה של אינטראקציות בין אתרים ואפליקציות בגוגל אנליטיקס 4 (GA4) יכול להיות הבדל מרכזי כשמדובר בעסקים שמבוססים על פלטפורמות דיגיטליות. אימוץ כלי הניטור החדשים הללו עשוי לאפשר הבנה מעמיקה יותר של התנהגות הלקוחות ופיתוח אסטרטגיות מוצלחות יותר לשיפור הביצועים העסקיים. 27

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו