בדיוק כמו המאמר הזה, להתרחב עם הקהל שלכם באמצעות Brand24 זה מהיר וקל.
הגדרת פרויקט מעקב
(אם אתם כבר עוקבים אחרי המותג, אתם יכולים לדלג על החלק הזה)
קודם כל, בואו נוודא שאתם מוכנים עם פרויקט 'מעקב מותג'. אם עדיין לא עשיתם זאת, גשו לאשף יצירת פרויקט, הכניסו את שם החברה שלכם ולחצו על 'הבא' (החלק הקשה כבר מאחוריכם).
במהירות האור, תראו אזכורים לעסק שלכם מכל רחבי האינטרנט בטעינה על לוח השליטה שלכם:
להתארגן עם הקהל שלכם
זה החלק שאתם עוברים אליו
מה הלאה?
זה פשוט כמו ללחוץ על 'השתלב' על האזכורים שלכם ולהתחבר ישירות לשיחה עם הקהל שלכם.
מאחר ש-Brand24 אוספת ממגוון מקורות ציבוריים, תראו אזכורים מבלוגים, פורומים ואתרים שלא ידעתם על קיומם, מה שיאפשר לכם ללמוד יותר על מקומות שבהם הלקוחות/קהילות שלכם מדברים על המותג שלכם.
הסיבה האמיתית שאתם כאן
למה להתריב?
-
מענה ללקוחות שומר אותם מרוצים.
מותגים שמגיבים לאזכורים באינטרנט, נוטים לשמור על יותר מ-51% מהלקוחות החוזרים. -
הלקוחות הפוטנציאליים שלכם צופים.
8 מתוך 10 אנשים מודיעים שהם מחפשים בגוגל על חברה לפני הקנייה הראשונה מהם. אי הספקת תמיכה ללקוחות הנוכחיים עלולה לגרום לאובדן פוטנציאלי רווחים בעתיד. -
אנשים סומכים על אנשים
עם 84% מהצרכנים שהם מבקשים המלצות מחברים וזרים על פני ערוצי שיווק אחרים, חשוב להבטיח שאתם מגיבים ללקוחות שלכם לפני שהם מספירים את הדברים 'לא מקוונים'.
עם Brand24, תוכלו לא רק להגן על שמו הטוב של המותג שלכם באינטרנט אלא גם להניע מכירות על ידי מענה לקהל שלכם.
מכיוון שמוכבס 97% מהאזכורים של מותגים באינטרנט הם 'לא מתויגים', זה חיוני להיות מנוהג במרחב הזה עם כלי ניטור מדיה (*הממ* כמו Brand24 ) שיוכל לקלוט את כל השיחה.
אנו מקווים שהמאמר הזה היה שימושי עבורכם! אם יש לכם שאלות נוספות או צורך בעזרה, אל תהססו לפנות אלינו בדוא"ל ל-help@brand24.com או לשלוח לנו הודעה באמצעות תיבת הצ'אט בצד הימני התחתון של לוח השליטה שלכם.
הבנת הקהל שלכם
כדי להצליח בשיווק, חשוב להבין את הקהל שלכם. זה כולל את הצרכים, הרצונות והבעיות שלהם. עליכם לדעת מה מניע את הקהל שלכם ומה הם מחפשים. זה יכול להיעשות באמצעות סקרים, ראיונות או ניתוח נתונים.
שיטות להבנת הקהל
- סקרים מקוונים
- ראיונות עם לקוחות
- ניתוח נתונים ממקורות שונים
שימוש ב-Brand24 לניתוח נתונים
Brand24 מציעה כלים לניתוח נתונים שיכולים לעזור לכם להבין את הקהל שלכם טוב יותר. באמצעות הכלים הללו, תוכלו לגלות מה אנשים אומרים על המותג שלכם, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים.
יתרונות השימוש ב-Brand24
- יכולת לעקוב אחרי אזכורים של המותג שלכם ברשת.
- ניתוח רגשות של לקוחות.
- יכולת לזהות מגמות בשוק.
הגברת המעורבות עם הקהל
אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המעורבות עם הקהל שלכם היא על ידי מתן תוכן איכותי. תוכן זה יכול להיות פוסטים בבלוג, סרטונים, פודקאסטים ועוד. עליכם לוודא שהתוכן שלכם רלוונטי ומעניין לקהל שלכם.
סוגי תוכן מומלצים
- מאמרים מקצועיים
- סרטוני הסברה
- פודקאסטים עם מומחים בתחום
סיכום
לסיכום, השימוש ב-Brand24 יכול לשפר את הקשר שלכם עם הקהל שלכם. על ידי הבנת הצרכים והרצונות של הקהל, תוכלו ליצור תוכן איכותי ולהגביר את המעורבות. אל תהססו לפנות אלינו אם יש לכם שאלות נוספות.