אסטרטגיה ממוקדת לקוח וטכנולוגיה. גלה כיצד ניהול נתונים יעיל יכול להפוך את חווית הלקוח לייחודית, להגביר את המעורבות עם המותג וליצור הכנסות עבור החברה.
אסטרטגיה ממוקדת לקוח וטכנולוגיה. גלה כיצד ניהול נתונים יעיל יכול להפוך את חווית הלקוח לייחודית, להגביר את המעורבות עם המותג וליצור הכנסות עבור החברה.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
שואפת להמחיש כיצד השימוש בטכנולוגיה התפתח במהלך השנים בחוויית הצרכן. הסמארטפונים, הרשתות החברתיות והאינטרנט הפכו להיות מהירים ונגישים יותר מתמיד, מה שמאפשר לכל אחד להתחבר וליצור נתונים בזמן אמת. עם הכמות הגדולה הזו של מידע שנצרך, חברות נדרשות להתאים את עצמן לדרישות השוק החדשות, ולהציג טכנולוגיות של ביג דאטה ובינה מלאכותית, שמתאימות לכל משתמש ויוצרות חוויה ייחודית שמחזקת את המעורבות עם המותג ומביאה להכנסות עבור החברה.
תוכנית הקורסים המיוחדים אינה דורשת פיתוח פרויקט יישומי. הפעילויות ההערכות מתבצעות במהלך כל קורס. כל קורס כולל ארבע הערכות בסוף כל מודול, בסך הכל 16 הערכות במהלך כל תוכנית הקורסים המיוחדים.
ברוכים הבאים לקורס CRM, נתונים והעתיד הממוקד בלקוח. במהלך הקורס, תלמדו כיצד השינוי הדיגיטלי והצמיחה בטכניקות ניתוח הנתונים ואינטליגנציה מלאכותית שינו לחלוטין את הקשר בין עסקים לצרכנים. מתן שירות מצוין והבטחת שביעות רצון הלקוחות הם רק כמה מהמרכיבים הבסיסיים שחשובים לארגון כדי להישאר תחרותי בעולם גלובלי. הקורס עוסק באסטרטגיה ממוקדת בלקוח וכיצד הטכנולוגיות מסייעות בשינוי זה.
בסוף הקורס, תוכלו להבין את החשיבות של ניתוח ואירגון הנתונים לניהול אפקטיבי של הלקוחות.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ומבחני הערכה. בסוף כל מודול, ישנה הערכה לחיזוק הידע.
אנו שמחים מאוד על נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המקסימום מהקונספטים המוצגים כאן.
למידה מהנה!
במהלך הקורס, תלמדו שבראשית המאה ה-21, הנתונים הפכו לנכס המרכזי של העסקים. עם הגידול של נתוני המאות הגדולים (Big Data) ופיתוח טכנולוגיות חדשות, ארגונים ברחבי העולם מחדשים ומגלים דרכים חדשות לנתח את הפוטנציאל של הנתונים הזמינים להם, מה שתורם לצמיחה, רווחיות, כיוונון הפעולות הכלליות והגברת שביעות הרצון של הלקוחות. אך כדי שכל זה יתנהל כראוי וניתן יהיה להפיק מהנתונים את מלוא הפוטנציאל בצורה מדויקת וכזו שמועילה לעסק, הוקמה תחום מדעי הנתונים.
בסוף הקורס, תוכלו להבין את כל התהליך של מדעי הנתונים והשימוש בטכנולוגיה בעולם המקושר, להכיר את כל תחומי המדע והנדסה של הנתונים ולדעת את המתודולוגיות המרכזיות בפרויקטים של מדעי הנתונים.
הקורס כולל ארבעה מודולים, זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ומבחני הערכה. בסוף כל מודול, ישנה הערכה לחיזוק הידע.
אנו שמחים מאוד על נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המקסימום מהקונספטים המוצגים כאן.
למידה מהנה!
ברוכים הבאים לקורס כלים למדעי נתונים: מבוא ל-R. במהלך הקורס, תלמדו כיצד העולם השתנה רבות בכל מה שקשור לקבלת החלטות מבוססות נתונים, ואי אפשר להשוות את כמות המידע הזמינה לנו כיום לזו שהייתה לפני כמה עשורים.
מדעי הנתונים מתמקדים במציאת דרכים חדשניות לנתח ולהניע את צמיחת העסקים, ולכן הרבה כלים אנליטיים אומצו בשוק ומשמשים לעיבוד נתונים, ביצוע ניתוחים מתקדמים והקלה על תהליך קבלת ההחלטות.
בסוף הקורס, תוכלו להכיר את הכלים המרכזיים בשוק וללמוד את יסודות שפת R וכיצד להשתמש בהם ביומיום שלכם. הקורס כולל את הנושאים המרכזיים:
ברוכים הבאים לקורס יסודות אינטליגנציה מלאכותית מיושמים ב-CRM. במהלך הקורס, תלמדו כי ככל שהכלכלה החדשה מתקדמת, השוק נעשה תלוי יותר ויותר באיסוף, ארגון וניתוח נתונים. לכן, החלטות מבוססות נתונים הפכו למידע קרדינלי עבור חברות המעוניינות להיות רווחיות, עם פעולות יותר ממוקדות ולהגביר את ההחזר הכספי בטווח הקצר והארוך.
חברות שיש להן CRM מונחה נתונים עולות על סתם ניתוח מספרים והפקת דוחות רגילים. הן משתמשות בנתונים כדי לקבל החלטות מדויקות ולהסיר הטיות והשערות, מה שמניב תוצאות באמצעות ניתוחים חיזויים ומודלים של למידת מכונה כדי לנצל הזדמנויות עם לקוחות ולהפחית סיכונים.
בסוף הקורס, תוכלו להבין נושאים כמו למידת מכונה, למידה עמוקה (Deep Learning) ואינטליגנציה מלאכותית.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ומבחני הערכה. בסוף כל מודול, ישנה הערכה לחיזוק הידע.
אנו שמחים מאוד על נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המקסימום מהקונספטים המוצגים כאן.
למידה מהנה!