כיצד מדע הנתונים משתלב בשיווק. פתח את הכישורים שלך לניתוח צרכנים, שווקים ומתחרים על בסיס נתונים.
כיצד מדע הנתונים משתלב בשיווק. פתח את הכישורים שלך לניתוח צרכנים, שווקים ומתחרים על בסיס נתונים.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
ברוכים הבאים לקורס מדע השיווק ואסטרטגיית שיווק. בקורס הזה תקבלו סקירה כללית על שיווק אסטרטגי וכיצד השימוש במדע השיווק יכול לסייע בתהליך קבלת ההחלטות בארגון.
בסיום הקורס, תוכלו להבין את תפקיד הנתונים בבניית האסטרטגיה השיווקית.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, אשר זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאה ומבחני הבנת חומר. בסוף כל מודול יש הערכת ידע.
אנחנו מאוד שמחים שאתם איתנו בקורס הזה ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס שיווק והצרכן בסביבה הדיגיטלית. בקורס הזה תלמדו על תפקיד השיווק בהקשר הדיגיטלי. כמו כן, נדבר על היבטים מרכזיים שקשורים לצרכן בסביבה הדיגיטלית. חשוב להבין כיצד אנשים מארגנים את רכישותיהם ברשתות החברתיות ומה המשמעויות העתידיות לארגון בסביבה הולכת ומתרקמת דיגיטלית.
בסיום הקורס, תוכלו לתכנן אסטרטגיות שיווק דיגיטלי תוך התחשבות לא רק בהתנהגות הצרכן בסביבה הדיגיטלית, אלא גם כיצד להיעזר בנתונים כדי לשפר את השיווק בסביבה הזו.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, אשר זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאה ומבחני הבנת חומר. בסוף כל מודול יש הערכת ידע.
אנחנו מאוד שמחים שאתם איתנו בקורס הזה ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס מעורבות, המרה והצרכן. בקורס הזה תלמדו על טכניקות שונות לניתוח נתונים שמאפשרות לעקוב ולנטר את הצרכן במונחים של מעורבות ורמות המרה שלו.
בסיום הקורס, תוכלו להיעזר בטכניקות ניתוח נתונים באמצעות Python כדי להבין שלבים שונים במסע הלקוח ולקבל החלטות ניהוליות מתאימות.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, אשר זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאה ומבחני הבנת חומר. בסוף כל מודול יש הערכת ידע.
אנחנו מאוד שמחים שאתם איתנו בקורס הזה ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס החלטות שיווקיות מבוססות נתונים. בקורס הזה תלמדו טכניקות ניתוח נתונים שמשמשות לקבלת החלטות שיווקיות תפעוליות (תמהיל שיווק) כדי להגדיל את הסיכויים להצלחה.
בסיום הקורס, תוכלו לבצע מספר אנליזות בעזרת Python, שיסייעו לכם בקבלת החלטות לגבי תמהיל השיווק – מחיר, מקום, מוצרים וקידום.
הקורס מורכב מארבעה מודולים, אשר זמינים במשך שבועות הלמידה. כל מודול כולל סרטונים, קריאה ומבחני הבנת חומר. בסוף כל מודול יש הערכת ידע.
אנחנו מאוד שמחים שאתם איתנו בקורס הזה ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!