כתיבת תיאורי מוצרים אפקטיביים שממירים גולשים ללקוחות

כתיבת תיאורי מוצרים אפקטיביים שממירים גולשים ללקוחות

שתפו, חבל שתישארו עם כל הידע הזה לבד

Facebook
WhatsApp
Email

למה בכלל לטרוח?

בעולם שבו הזמן הוא מצרך נדיר, אי אפשר לזלזל בחשיבות של תיאור מוצר איכותי. אתם יכולים למכור את ההמצאה
הגדולה ביותר מאז הגלגל, אבל אם תיאור המוצר שלכם נראה כמו סיכום שיעור משעמם, אף אחד לא יטרח להוסיף אותו
לעגלת הקניות.

מילים שיוצקות זהב

אומרים שמילים יכולות להזיז הרים. אז תחשבו מה הן יכולות לעשות לעגלת הקניות באינטרנט! אבל איך בונים תיאור מוצר
שמעלה פלאים את אחוזי ההמרה? הנה כמה טיפים שנראים פשוטים, אבל יש להם כוח של מכושף.

1. הכירו את קהל היעד שלכם

זה נשמע ברור מאליו, אבל מדהים כמה פעמים עסקנים מזניחים את הנקודה הקריטית הזו. אל תכתבו תיאורים שמצפים שיתאימו
לכולם. לזה יש פרסומות בטלוויזיה. הכל מתחיל בלהכיר את הגולשים שפוקדים את האתר ואת מה שהם באמת רוצים.

2. היו מגניבים, אבל גם אינפורמטיביים

אף אחד לא אוהב לקרוא טקסטים יבשים כמו חוק ירושלמי. השתדלו להוסיף אישיות, תבלו בהומור ואל תפחדו להשתמש
בשפת יום-יום. אבל זכרו, צריכים גם לספק את כל המידע שהלקוח יחפש: ממדים, חומר, אופי השימוש ועוד.

3. הדגישו את היתרונות

יצירת בידול למוצר שלכם מתחילה מהדגשת היתרונות הייחודיים שלו, ואיך הוא ישפר את חיי הלקוחות. אל תהססו להבליט את
הפתרונות שיביא המוצר לבעיה מסוימת או אפילו תחושות שהם יחוו בזמן השימוש.

4. השתמשו בוויזואליה

כמה פעמים עשיתם קניות באינטרנט לפי תמונה וחצי משפט ולא ציפיתם לכלום? תיאורים זה לא מספיק. הוסיפו תמונות
איכותיות מכל זווית אפשרית, סרטוני הדגמה או אפילו אנימציות משעשעות שמסבירים על המוצר. הוויזואליות לרוב
עושה את החצי השני של העבודה.

5. זריקת פרטים קטנים

לפעמים מה שעושה את ההבדל בין תיאור מכור לחנות מטעמי נוסטלגיה זה בדוגמאות קטנטנות, סיפורים פיקנטיים או
פרטי פרטים שמחברים את הלקוח למוצר באופן אישי. תגידו איזה פריט דומה השתמשתם בילדות ואיך זה הפך אתכם
למה שאתם היום!

6. בדקו וערכו

עד שסיימתם לכתוב את התיאור המושלם, מגיע הזמן לקרוא שוב ולוודא שאין שגיאות. כן, גם תיאור מקסים יכול להפסיד
לקוח בגלל טעות הקלדה מביכה. ואל תשכחו – אפשר תמיד לתשאל חבר מהעבודה או את סבתא!

סיכום דבר

כתיבת תיאורי מוצרים אפקטיביים דורשת הבנה, יצירתיות ותשומת לב לפרטים הקטנים. הם יכולים להוות את
ההבדל בין לקוח פוטנציאלי לקונה מאושר. אז אל תלכו על הקיצורי דרך, השקיעו במילים ותראו איך עגלת הקניות שלכם
מתמלאת כהרף עין!

שתפו

preloader