התמחות במורים וירטואליים. פתחו את הכישורים הדרושים ללמידה מקוונת מוצלחת.
התמחות במורים וירטואליים. פתחו את הכישורים הדרושים ללמידה מקוונת מוצלחת.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
ברוכים הבאים לקורס יסודות ההוראה הווירטואלית! קורס זה יעזור לכם לשדרג את הכישורים שלכם ולפתח מיומנויות וטכניקות מתקדמות שחלק מהן נמלטות גם מהמורים הווירטואליים המנוסים ביותר במערכת K-12. נבחן בעיות אפשריות ולמד כיצד להתגבר עליהן על ידי התמקדות בעקרונות שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על למידת התלמידים בסביבה משולבת או מקוונת.
ברוכים הבאים לקורס מגמות וסוגיות טכנולוגיות ב-K-12! קורס זה יעזור לכם להעריך וליישם טכנולוגיה בצורה היעילה ביותר בסביבת הכיתה הווירטואלית שלכם. נדון באפשרויות ובאתגרים הנוגעים לשימוש בטכנולוגיה בסביבות מקוונות לחלוטין, אם כי רבות מהרעיון אפשר ליישם גם בסביבות משולבות ומסורתיות.
קורס זה מתמקד במגמות ובטכנולוגיות חדשות, במיוחד עבור מדריכים ב-K-12. רוב התוכן יהיה מיועד לתלמידים בגיל תיכון בארה"ב, או גיל 13-18 במדינות אחרות. בשל מספר טכנולוגיות מבוססות אינטרנט, תלמידים צעירים נדרשים להיות בני 13 ומעלה כדי להשתתף. עם זאת, רבות מהדוגמאות שנדון בהן עשויות לחול גם על גילאים צעירים יותר.
ברוכים הבאים לקורס אסטרטגיות הוראה מתקדמות בכיתה הווירטואלית! קורס זה יעזור לכם ליישם אסטרטגיות על האזורים הקריטיים של הוראה וירטואלית ב-K-12 כדי להשפיע באופן משמעותי על החינוך הווירטואלי. נבחן את הבעיות שמורים חדשים נתקלים בהן ונלמד כיצד להתגבר עליהן על ידי התמקדות בעקרונות שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על למידת התלמידים בסביבה משולבת או מקוונת.
ברוכים הבאים לקורס הערכה של ביצועים בכיתה הווירטואלית! קורס זה יעזור לכם להעריך בצורה אפקטיבית את ביצועי התלמידים באופן וירטואלי, כולל נושאי ציות, מודלים למשוב, פונקציות ספר ציון מקוון וניתוח נתונים.
נדון מדוע מדדים אפקטיביים של ביצועים והערכה הם מרכיב קרדינלי בכל תוכנית וירטואלית, והחשיבות של המורים והמנהלים להבנה גם של המיתוסים והאתגרים של הערכת ביצועים באופן וירטואלי, ניהול מבחנים סטנדרטיים עם אתגרים גיאוגרפיים, ועמידה בדרישות מדינתיות ואזוריות כדי לוודא שהתלמידים עומדים בדרישות.
פרויקט הגמר יהיה פרויקט מעשי ושכלתי שניתן ליישם בעבודת המורים בחינוך הווירטואלי. בפרויקט הגמר הזה, הלומדים יגבשו תכנית עיצוב למודול למידה מקוון תוך שימוש בחומרים שלמדו מסדרת המורים הווירטואליים.
הלומדים יבחרו את הנושא, שיטת ההגשה, כלים, אסטרטגיות הוראה והערכות, במטרה ליצור מודול הוראה מקוון או משולב שעונה על הצרכים של התלמידים שלהם. לא נדרש מהלומדים ליצור, לפתח או ללמד את המודול למידה המקוון שהם מעצבים.