תיאור החברה:
הוקמה ב-1971. החברה הגדולה בעולם לשילוח מטענים. ברשותה כ-700 מטוסים.
נתונים ואינדיקטורים חשובים :
במילארדי $ (מעוגל). רווח למניה ב-$. שנת המאזן מתחילה ביוני.
2022 Q1-Q3 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
מכירות | 69 | 84 | 69 | 70 | 65 | 60 | 50 |
רווח נקי | 3.0 | 5.2 | 1.3 | 0.5 | 4.6 | 3.0 | 1.8 |
רווח למניה | 12 | 20 | 5 | 2 | 17 | 11 | 7 |
מכפיל (p/e) | |||||||
הון למאזן ב% | 29 | 32 | 27 | 32 | |||
תשואת דיוידנד ב% | |||||||
הון עצמי | 24 | 24 | 13 | 18 | 19 | ||
שווי שוק | |||||||
סה״כ נכסים | 84 | 74 | |||||
מניות אוצר | 10 | 9 | 9 | 9 | 8 |
גרף המניה: 5 שנים
– גרף המניה – ממוצע 30 ימים – ממוצע 200 ימים
בעלי עניין
המחזיקים העיקריים הם: ונגארד, בלאקרוק וסטייט סטריט קורפ.
יו”ר ומנכ”ל:
נתונים מ- Q3:
המכירות הסתכמו ב-24 מיליארדי $, הרווח ב-1 מיליארדי $ והרווח למניה ב-4 $. דהיינו גידול של 9% במכירות, גידול של 24% ברווח וגידול של 27% ברווח למניה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
המלצות אנליסטים:
מחיר יעד (ממוצע) $170
המלצת העורך :
לאור הטלת מכסים בסין והפסקת הקשר עם אמאזון נרשמה ירידה ברווחיות. החברה מתארגנת למציאות חדשה.
אין באמור להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רשיון עפ״י דין שמתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. כותבי סקירה זאת עשויים להחזיק או למכור נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, ועשוי להיות לכותבים עניין בחברות המוזכרות.
