למה למכור מוצרי יוגה באינטרנט

מדי שנה, אמריקנים מוציאים 16.8 מיליארד דולר על שיעורי יוגה ואביזרים לתרגול יוגה. זה 6.1 מיליארד דולר יותר ממה שהוצאו ב-2012! ככל שהשוק ממשיך לגדול, כך יש כל שנה גם מגוון חדש של מתאמני יוגה המחפשים מוצרים שיעזרו להם לפתח את התחביב שלהם. הזדמנות מרתקת זו מספקת הזדמנות נהדרת ליזם מקוון. גם אם לא עשית לעולם יוגה, אפשר לשלוח מוצרים כגון בגדי תרגול, בלוקים, חגורות, מזרנים ואביזרים אחרים לשוק הגלובלי. להתחיל עסק מסחר אלקטרוני בקלות ניתן בעזרת דרופשיפינג. אם רוצים למכור בגדי תרגול, אפשר לעצב בגדים ייחודיים בעזרת שירותי פרינט על-דרך הפעלה כמו Printful. לאחר שבחרת את המוצרים, זמן לבנות חנות מקוונת ולמשוך קהל נאמן.

איך למצוא מוצרי יוגה שניתן למכור?

השלב הראשון הוא למצוא מוצרי יוגה למכירה. ב-AliExpress יש מבחר רחב של אביזרי יוגה שמוכנים לשילוח מיידי ויישומי דרופשיפינג יכולים לקלוט מוצרים לחנות שופיפי שלכם בקלות. אפשר לקורטג' מגוון מוצרים, לייבא את הפריטים מהיישום ולהתחיל למכור את הכל באותו היום.

מומלץ להתמקד במכירת מוצרי יוגה עם מספר הזמנות גבוה וכמות ביקורות גדולה כדי להבטיח שהמוצרים שלכם יהיו מצליחים. כדאי גם לבחור מוצרים המציעים משלוח ePacket כדי להבטיח משלוח מהיר וזול ללקוחות.

כיצד ליצור קהילה

היוגים מתנפלים על התרבות המשותפת ומחוברות לקהילה, לכן חשוב שמותגי היוגה ישתמשו בכוח הקהילה הזו. רבים מהמותגים הגדילו את העוקבים ברשתות החברתיות דרך עריכת תוכן, שהוא דרך נמוכה לעלות עם תוכן איכותי. עריכת תוכן היא כשאתם מוצאים תוכן של מישהו אחר (פוסט בלוג, ממ, ציטוט מעורר השראה וכו ‘), ומשתפים אותו בחשבון החברתי שלך, עם קרדיט ליוצר המקורי.

אם יש לכם זמן, תוכלו גם ליצור תוכן משלכם. כתיבת פוסטים שבועיים ושיתוף עם העוקבים שלכם יכול לספק פינוק וידע לקוראים ובנוסף לגרום לתעבורת לחזור לאתר שלכם. דרך לשתף פוסטים אלה היא בפורומים יוגה פעילים או בקבוצות פייסבוק, כך שתוכלו להגדיל את הטווח ולמשוך קהל חדש. ניתן גם ליצור גרפיקות ייחודיות שיעוררו השראה (ציטוטים), יספקו בידור (ממים) או יחנכו (אינפוגרפיקה) לחשבונות החברתיים שלכם. השילוב של תוכן ייחודי ועריכת תוכן יכול להיות אחלה מנוע למכירות.

מודל עסקי

הדרך המומלצת להתחיל בתחום הפרסום של מוצרי יוגה היא באמצעות השתמשות בשירות דרופשיפינג כמו AliExpress, כך שאין צורך להזמין מוצר עד שהלקוח הזמין אותו מהחנות שלך. כשזימן לקוח פריט מהחנות שלך, הספק שלך ב-AliExpress יבצע את ההזמנה עבורך, כך שאין צורך לטפל במלאי. הרבה אפליקציות דרופשיפינג מאפשרות אוטומציה רבה עבורך, עושות את כל הצעדים הללו במקום שלך ומאפשרות לך להתרכז בפרסום והקמת החנות שלך.

איך למצוא לקוחות?

ככל שתבנה קהל נאמן, כדאי לפעיל לפעמים פרסום של מוצרים בחשבונות המדיה החברתית והפוסטים שלך בבלוג. חשוב להוסיף קישורים לעמודי המוצרים כדי למקסם את הסיכויים של הקוראים שלך להפוך לקונים. רבות מחנויות היוגה המקוונות גדלו את מכירותיהן באמצעות מודעות בפייסבוק וריטרגטינג לקהל שלהן עם פיקסל של פייסבוק. זה יאפשר לך לשייך מחדש לאנשים שקראו את הבלוג שלך או דפדפו בחנות שלך, אך לא רכשו. כדאי גם לחשוב על שיתוף פעולה עם משפיעי אינסטגרם, מאחר שערוץ השיווק הזה הוכיח להיות מוצלח עבור מספר רב של מותגי יוגה חדשים.

טיפים לדרופשיפינג

משלוח עם ePackets

משלוח חינם יכול להיות איטי במיוחד ב- AliExpress, ואפשרויות האקספרס לרוב יקרות בצורה בלתי רגילה. נסה למצוא מוכרים המציעים משלוח epacket; זוהי אלטרנטיבה במחיר סביר המאפשרת משלוח מהיר ומהיר מסין לרוב המדינות המפותחות כולל ארה”ב, קנדה וחלק מבריטניה.

מצא מוצרים מובילים

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

למד מהתחרות

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

קבע את המחיר הנכון

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

הרחב את ההצעות שלך

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

השתמש במודעות ממוקדות יתר

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.