חידושים המופעלים על ידי AI פותחים אפשרויות חסרות תקדים לעסקים מכל הגדלים ברחבי העולם. על ידי אספקת תובנות שאין שני לה וייעול תהליכים שונים, AI מחולל מהפכה באופן שבו ארגונים פועלים. לא משנה אם אתה קבלן עצמאי או מנהל צוות עובדים, כלים רבים של AI יכולים לשפר את הפעילות היומיומית שלך.

נשמח מאוד אם תכתבו לנו בתגובו מה אתם חושבים, האם יש כלים נוספים שתרצו לדעת עליהם, או הבהרות לדבי אלו שבסקירה.

אז הנה 13 פתרונות בינה מלאכותית מומלצים לקידום העסק שלך:

כלי בינה מלאכותית AI לשיפור ויצירת טקסטים

  1. צור טקסטים וקופירייטינג עם Anyword
    Anyword הוא כלי קופירייטינג מבוסס נתונים המיועד למשווקים. זה מאפשר ליצור עותק יעיל עבור מודעות, מיילים, דפי נחיתה ותוכן עבור פלטפורמות שונות.כשמדובר ביצירת פרסומות, קל לעשות זאת עבור מודעות פייסבוק, גוגל, לינקדאין וטוויטר.
    כמובן שלתוכן ארוך יותר, הם גם מקלים על יצירת פוסטים בבלוג, תיאורי מוצרים, תיאורי יוטיוב ועוד הרבה יותר.אחד היתרונות המרכזיים של Anyword שהיא נותנת כלים על ידי מדדים ותובנות לגבי איזה חלקים מהטסט מתאימים ועבור מי
    תכונות מרכזיות של Anyword כוללות:

    • דגם שפה: דגם השפה המתוחכם של Anyword מבין את הטווחים של השפה האנושית, ומאפשר לו ליצור תוכן מהודק ורלוונטי להקשר.
    • ציוני ביצועים נבאים: פלטפורמת Anyword מחזית את ביצועי התוכן שנוצר על ידי הענקת ציונים המבוססים על נתוני מעורבות היסטוריים, מה שמאפשר למשתמשים לקבל החלטות מבוססות על נתונים אודות התוכן שיש להשתמש בו.
    • אופטימיזציה של טקסט: Anyword יכול לייעל תוכן קיים על ידי הצעת שיפורים או ייצור ביטויים חלופיים שיתקבלו בקבלה רחבה יותר מהקהל היעד.
    • תמיכה
  2. Neuraltext
    Neuraltext שואפת לכסות את כל תהליך התוכן, מרעיונות ועד ביצוע, באמצעות AI.
    זהו קופירייטר בינה מלאכותית, כלי תוכן SEO וכלי מחקר מילות מפתח.כלי קופירייטינג בינה מלאכותית יאפשרו לך ליצור עותק יעיל עבור מסעות הפרסום שלך, ויצרו עשרות וריאציות. יש לו יותר מ-50 תבניות מוכנות לשימוש (מודעות פייסבוק, רעיונות לסיסמאות, כתיבת מדור בלוג וכדומה).כלי תוכן SEO יסייעו ביצירת תוכן נחקר היטב באמצעות הנתונים מדפים שכבר מדורגים בגוגל. כך זה עובד: הכנס מילת מפתח, והכלי יוציא אוטומטית את 20 התוצאות המובילות בחיפוש Google, ויציג נתונים על מילות מפתח מוצעות לשימוש, אילו נושאים לעסוק, אילו שאלות לענות וסטטיסטיקות.באמצעות הנתונים הללו, אתה יכול בקלות ליצור מתאר בכמה לחיצות ולהרכיב תקציר תוכן עבור הכותבים שלך תוך מספר דקות, ולחסוך שעות של לחיצה חסרת מחשבה על תוצאות החיפוש של Google.יתר על כן, אתה יכול להשתמש בנתונים אלה בעורך כדי לקבל ציון, ולמטב את התוכן שלך ל-SEO בזמן שאתה כותב.לבסוף, כלי מחקר מילות המפתח יעזור לך למצוא מילות מפתח עם זנב ארוך עם כוונה מסחרית חזקה (אנשים שמוכנים להמרה).
  3. Jasper
    רבים מזהים את Jasper כעוזר הכתיבה הכולל הטוב ביותר של AI, המוביל את השוק עם התכונות והאיכות המרשימות שלו. תחילה אתה מספק לו מילות ראש, שאותן Jasper מנתח לפני יצירת ביטויים, פסקאות או מסמכים על סמך הנושא וטון הדיבור. הוא מסוגל להפיק מאמר של 1,500 מילים בפחות מ-15 דקות.לפלטפורמה יש יותר מ-50 תבניות ליצירת תוכן בינה מלאכותית, כולל פוסטים בבלוג, מיילים, עותק שיווקי, מחולל מודעות בפייסבוק, מחולל מודעות בגוגל, מטא כותרת ותיאור, הודעה לעיתונות ועוד הרבה יותר.להלן מבט על כמה מהתכונות הטובות ביותר של Jasper:

    • יותר מ-11,000 גופנים בחינם ו-2,500 קטגוריות של סגנונות כתיבה
    • תומך ב-25+ שפות
    • ממשק אינטואיטיבי
    • עוזר כתיבה ארוך (1,000+ מילים)
    • זיהוי מרכיבי מפתח בטקסט (כינויים, פעלים, שמות וכו')

כלי בינה מלאכותית AI לעיבוד טקסט לקול ווידאו

  1. Murf
    Murf הוא כלי טקסט-לדיבור המופעל על ידי בינה מלאכותית, המועיל לעסקים על ידי ייעול יצירת התוכן, שיפור התקשורת ושיפור מעורבות הקהל. על ידי המרת טקסט כתוב לדיבור שנשמע טבעי, Murf מקל על יצירת תוכן אודיו, מצגות, או אפילו הדרכות למוצרים.התכונות העיקריות של Murf כוללות:

    • קולות איכותיים וטבעיים: Murf מציע מגוון רחב של קולות ריאליסטיים וביטויים בשפות רבות, מה שמבטיח חווית שמע דומה לאנושית עבור המאזינים.
    • סגנונות קול מותאמים אישית: התאמה אישית של מהירות, גובה קול וטון של הקולות המיוצרים כך שיתאימו באופן מושלם לסיפור או דיאלוג של התוכן שלכם.
    • אינטגרציה קלה: Murf ניתן לשילוב בקלות במגוון יישומים ופלטפורמות, ומהווה פתרון גמיש לצרכים שונים של עסקים.
    • חיסכון בזמן: על ידי אוטומציה של תהליך הדיבור, Murf חוסך זמן ומשאבים שיהיו מושקעים אחרת בהקלטה ועריכה של דיבורים אנושיים.
    • יעילות עלות: לעומת שכירת שחקני קול מקצועיים, Murf מספק אלטרנטיבה זולה יותר ויעילה ליצירת תוכן אודיו איכותי.
    • נגישות: שיפור נגישות התוכן על ידי הצעת גרסאות אודיו של חומרים כתובים, כך שיהיו זמינים גם לאנשים עם לקות ראיה או קשיי קריאה.
  2. צור וידאו עם Pictory
    Pictory הוא מחולל וידאו בינה מלאכותית המאפשר לך ליצור ולערוך בקלות סרטונים באיכות גבוהה. אחד ההיבטים הטובים ביותר של הכלי הוא שאתה לא צריך שום ניסיון בעריכת וידאו או עיצוב.אתה מתחיל במתן תסריט או מאמר שישמש כבסיס לתוכן הווידאו שלך. לדוגמה, Pictory יכולה להפוך את הפוסט בבלוג שלך לסרטון מרתק שישמש עבור מדיה חברתית או אתר האינטרנט שלך. זוהי תכונה נהדרת עבור בלוגרים אישיים וחברות המעוניינות להגביר את המעורבות והאיכות. מכיוון שהוא מבוסס בענן, הוא עובד על כל מחשב.Pictory גם מאפשר לך לערוך בקלות סרטונים באמצעות טקסט, המושלם לעריכת סמינרים מקוונים, פודקאסטים, הקלטות זום ועוד. זה פשוט לשימוש ולוקח דקות ספורות לפני שהוא מספק תוצאות מקצועיות שעוזרות לך להגדיל את הקהל שלך ולבנות את המותג שלך.תכונה נהדרת נוספת של Pictory היא שאתה יכול ליצור סלילי הדגשת וידאו שניתנים לשיתוף, מה שמוכיח שימושי עבור אלה שמחפשים ליצור טריילרים או לשתף קליפים קצרים במדיה חברתית. מלבד התכונות הנהדרות האלה, אתה יכול גם לכתוב כתוביות אוטומטית לסרטונים שלך ולסכם אוטומטית סרטונים ארוכים.להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של Pictory:

    • סרטון המבוסס על מאמרים או תסריטים
    • ערוך סרטונים באמצעות טקסט
    • כתוב כתוביות וסיכום אוטומטי של סרטונים

  3. הפוך טקסטים בכל פורמט לקול עם Speechify
    Speechify יכולה להפוך טקסט בכל פורמט לדיבור בעל צליל טבעי. בהתבסס על האינטרנט, הפלטפורמה יכולה לקחת קובצי PDF, מיילים, מסמכים או מאמרים ולהפוך אותם לאודיו שניתן להאזין לו במקום לקרוא. הכלי גם מאפשר לך להתאים את מהירות הקריאה, ויש לו למעלה מ-30 קולות בעלי צלילים טבעיים לבחירה.התוכנה חכמה ויכולה לזהות יותר מ-15 שפות שונות בעת עיבוד טקסט, והיא יכולה להמיר בצורה חלקה טקסט מודפס סרוק לאודיו הנשמע בבירור.להלן כמה מהתכונות המובילות של Speechify:

    • מבוסס אינטרנט עם הרחבות Chrome ו-Safari
    • יותר מ-15 שפות
    • למעלה מ-30 קולות לבחירה
    • סרוק והמר טקסט מודפס לדיבור

כלי בינה מלאכותית AI לשיפור חווית לקוח, תמיכה ומכירות

  1. שיפור חווית הלקוח עם Kuki:
    Kuki, צ'אטבוט רב עוצמה המופעל על ידי AI, מעלה את האינטראקציות עם הלקוחות על ידי טיפול בשאילתות, מתן תמיכה והצעת המלצות מותאמות אישית. עם Kuki, עסקים יכולים להציע סיוע ללקוחות 24/7 תוך צמצום זמני התגובה ושיפור שביעות רצון הלקוחות הכוללת.
  2. Tidio
    Tidio מציעה פתרון פשוט לעסקים להוסיף צ'אט בוט לאתר שלהם. באופן מיידי, אתה יכול לשוחח עם לקוחות ולפתור את הבעיות שלהם בזמן אמת. זה גם מקל להציע הטבות כגון הנחות מותאמות אישית על סמך היסטוריית הגלישה. ה-AI יכול גם להמליץ על מוצרים על סמך ההתנהגות שלהם.הצ'אט החי של Tidio עובד נהדר עם מספר פלטפורמות CRM, מסחר אלקטרוני ושיווק בדוא”ל. אתה יכול לשלב בקלות את הכלים והווידג'ט עם Shopify, Messenger, WordPress ורבים נוספים.חלק מהפתרונות העיקריים כוללים:

    • עקוב אחר המבקרים שלך. ראה באילו דפים באתר שלך הם גולשים והתאימו אישית את התקשורת שלך.
    • קבל סקירה בזמן אמת של כל המבקרים באתר או בחנות שלך. תראה במה הם מתעניינים.
    • ראה מה הלקוחות שלך מקלידים בזמן אמת והכן את התשובות שלך מוכנות לשליחה.
    • תשובות מוכנות לשאלות השכיחות ביותר מראש ותומכות בלקוחות שלך כמעט באופן מיידי.
    • אינטגרציה אינטואיטיבית, חבר בקלות את Tidio לכל הפלטפורמות והכלים המובילים בתעשייה ללא כל קידוד.
  3. מכירות התומכות בינה מלאכותית עם Conversica:
    Conversica היא עוזרת מכירות מונעת בינה מלאכותית שממכנת אוטומציה של מעורבות לידים ומעקבים. על ידי שימוש בעיבוד שפה טבעית (NLP) ולמידת מכונה, Conversica מזהה לקוחות פוטנציאליים, מטפחת לידים ומסייעת לעסקים לייעל את משפך המכירות שלהם.
  4. אופטימיזציה של נוכחות במדיה חברתית עם Lately:
    לאחרונה היא פלטפורמת שיווק מונעת בינה מלאכותית המסייעת לעסקים ליצור, לתכנן ולבצע אופטימיזציה של תוכן המדיה החברתית שלהם. באמצעות ניתוח תוכן, Lately מייצרת מגוון פוסטים מרתקים, המאפשרים לחברות לשמור על נוכחות מקוונת עקבית ולעודד מודעות למותג.

כלי בינה מלאכותית AI לניהול עסק, עובדים והדרכה

  1. תובנות מבוססות נתונים עם DataRobot
    DataRobot היא פלטפורמת למידת מכונה אוטומטית המאפשרת לעסקים לקבל החלטות מונחות נתונים. על ידי מינוף אלגוריתמים מתקדמים, DataRobot מנתח כמויות עצומות של נתונים, ומספק תובנות ותחזיות חשובות כדי לעזור לחברות לשפר את התפעול, להפחית עלויות ולהניע צמיחה בהכנסות.
  2. ייעול משאבי אנוש עם Mya Systems:
    Mya Systems מציעה עוזרת גיוס מונעת בינה מלאכותית, אשר מבצעת אוטומציה של חיפוש, מעורבות ומיון מועמדים. על ידי שימוש ב-NLP ולמידת מכונה, Mya מייעלת את תהליך הגיוס, עוזרת לעסקים לחסוך זמן, להפחית עלויות ולזהות כישרונות מובילים.
  3. הדרכה ופיתוח עובדים עם Docebo:
    Docebo, מערכת ניהול למידה המופעלת על ידי בינה מלאכותית (LMS), מספקת חוויות למידה מותאמות אישית ומרתקות לעובדים. על ידי ניתוח התנהגות המשתמשים, אלגוריתמי הבינה המלאכותית של Docebo מתאימים תוכן ומסלולי למידה, מה שמביא לשיפור בביצועי העובדים ושימור הידע.

סיכום:

כלי הבינה המלאכותית הללו מחוללים מהפכה באופן שבו עסקים פועלים, ומציעים יעילות מוגברת ושיפור קבלת ההחלטות. על ידי אימוץ הפתרונות הללו, ארגונים יכולים להישאר תחרותיים בשוק המתפתח ללא הרף ולהניע הצלחה ארוכת טווח.

[ratemypost]