בהרצאתו המרתקת ב-TEDxSonomaCounty, מדבר פיטר גרף על העתיד של AI, ועל כך שעוד הרבה מאוד פוטנציאל מחכה לטכנולוגיות האלו בעולם המשתנה והמתפתח. פיטר גרף הוא מנכ”ל חברת הטכנולוגיות “קספרייס” ומשותף מייסד ואומץ בעולם ה-AI וה-IT. הוא מספק מבט מעמיק ומקיף על ההיסטוריה של AI, המצב הנוכחי של הטכנולוגיה, והאפשרויות המפתיעות שהעתיד מביא עמו.

ההרצאה הזאת מתארת את העתיד של הבינה מלאכותית, הדרכים בהן היא כבר נמצאת בשימוש וכיצד היא תשפיע על חיינו כאנשים ועל העסקים. הוא מציג את הרצונות והאפשרויות העתידיות של הבינה המלאכותית וכיצד היא יכולה לשפר את החיים שלנו בצורה שלא ניתן לדמיין כיום.

תחומי יישום מרכזיים של הטכנלוגיה

תחום הבריאות:

AI יכולה להיות עזר חשוב בתחום הבריאות, כאשר מכונות למידה יכולות לעזור לנתח תמונות רפואיות ולזהות אי-תקינויות בצורה מהירה ומדוייקת. בנוסף, יישומי AI יכולים לסייע בהתאמת טיפול וטיפול אישי לפי סוג המחלה, על מנת לפזר את המשאבים בצורה יעילה יותר.

תחום התחבורה:

AI משפיעה על תחום התחבורה על ידי שיפור האבטחה במסלולי טיסה והגנה על הסביבה. בנוסף, מכונות למידה יכולות לעזור לנתח נתוני תנועה וליצור דגמי ניבוי, כך שיהיה ניתן לתכנן את רשת התחבורה בצורה מתאימה לצרכי התושבים והמבקרים.

תחום הכלכלה:

AI יכולה להיות עזר חשוב למנהלי כספים ובתי השקעות, כאשר מכונות למידה יכולות לעזור לנתח נתוני שוק ולייצר דגמי ניבוי כדי לזהות מגמות והזדמנויות עסקיות. בנוסף, יישומי AI יכולים לסייע בהגדלת יעילות וביצועיות