מתי בפעם האחרונה פיתחתם תמונות, הגעתם למשרד נסיעות כדי לקבל כרטיס טיסה או השתמשתם במפת כבישים? העולם עבר לפתרונות דיגיטליים והרבה מוצרים שהודפסו על נייר הוחלפו במוצרים דיגיטליים ויחד אתם גם החשבוניות. חשבונית ירוקה, או בשמה הנוסף חשבונית דיגיטלית ו/או חשבונית און ליין, היא מסמך חשבונאי ממוחשב אשר חתום דיגיטלית, בחתימה היוצרת העתק ייחודי שאי אפשר לזייף או להעתיק אותו.
החשבונית אשר מופקת באמצעות תוכנה או שירות מקוון מוכרת באופן מלא על ידי רשויות המיסים.

חשבונית ירוקה – כל היתרונות בחשבונית אחת

הפקת חשבוניות / שליחת מסמכים – חשבונית ירוקה חוסכת זמן וכסף

במקום להדפיס פנקסי חשבוניות, למלא באופן ידני את החשבונית, להכניס למעטפה, להדביק בול ולגשת לתיבת הדואר ולשלוח אותה, במספר הקלקות על העכבר אפשר לשלוח את החשבונית הדיגיטלית אל תיבת המייל של הלקוח, כך גם לא תצטרכו לצבור ניירת שתופסת מקום רב.

שליחת חשבונית בדואר דורשת סבלנות רבה

זמני המשלוח בדואר התארכו מאוד בשנים האחרונות והגעת החשבונית ליעד יכולה לקחת גם מספר שבועות. חשבוניות רבות עלולות ללכת לאיבוד בדואר וליפול בין הכיסאות אצל הלקוח. חשבונית דיגיטלית, לעומת זאת, מגיעה ליעד בתוך מספר דקות, ומאפשרת מעקב אחרי קבלת החשבונית. בלחיצה על כמה כפתורים יוכל בעל העסק להיות בטוח שהחשבונית ששלח הגיעה ליעדה.

את החשבונית אפשר להוציא מכל מקום ולכל מקום

מאחר והמערכת להפקת החשבוניות נמצאת ברשת האינטרנט, את החשבונית אפשר להנפיק באמצעות מחשב נייד או טלפון חכם בכל מקום ולשלוח אותה לכל לקוח לכל מקום שבו נמצא הלקוח, בארץ או בכל מקום בעולם.

הלקוחות שלכם יהיו מרוצים

הם ישמחו לקבל מסמך דיגיטלי פשוט, קריא וברור. הם יוכלו לקבל את החשבונית במהירות ולהזדכות מהר על ההוצאות שלהם בלי לחכות זמן רב עד אשר החשבונית תגיע באמצעות שירותי הדואר.

חשבונית ירוקה מוכרת על ידי רשות המיסים

היא נחשבת ל”מסמך ממוחשב” הנושא חתימה אלקטרונית. חוק החתימה האלקטרונית שנחקק בשנת 2001 קבע כי החתימה האלקטרונית מאפשרת לקשר בין בעל העסק לבין נותן המסמך הממוחשב, לזהות זיופים או שינויים, ועל כן היא נחשבת לחשבונית קבילה לפי החוק.

שימוש בתוכנה ממוחשבת להנפקת חשבוניות מאפשרת לבעל העסק לעשות סדר ולעקוב אחרי העסקאות שלו

אם בעבר נדרש בעל העסק למלא טבלאות אקסל ולהזין באופן ידני את כל הנתונים כדי לעקוב אחרי ההכנסות של העסק בכל תקופה, כעת בלחיצת כפתור אפשר לעקוב כמה חשבוניות הוצאתם ומה היו ההכנסות של בית העסק בכל פרק זמן.

חשבונית דיגיטלית מאובטחת באבטחה מקסימאלית

מאחר וזהו מסמך דיגיטלי עם חתימה אלקטרונית, קשה לערוך בו שינויים או לזייף את המסמך.

חשבונית ירוקה תורמת לאיכות הסביבה

השימוש במסמכים דיגיטליים מצמצם את הצורך בשימוש בנייר וחוסך במשאבים טבעיים בעלי ערך רב.

סקירה קצרה על התנאים שמציעות החברות השונות

יש שתי אופציות לצפייה בחשבונית הדיגיטלית. האחת באמצעות שליחת קובץ לדואר האלקטרוני והשנייה באמצעות צפייה בחשבונית באתר של החברה. חלק מהחברות מציעות את שתי האפשרויות וחלק מהן מציעות רק אפשרות אחת.

בטבלה זו ליקטנו נתונים שונים המשווים בין ארבע חברות מובילות המספקות שירותי הפקה של מסמכים דיגיטליים.

EZCOUNT ICount OfficeGuy
עד 50 מסמכים בחודש 17 ₪ בהתחייבות לשנה 8.25 ₪ בהתחייבות לשנה 15 ₪ לחודש
עד 200 מסמכים בחודש 47 ₪ לחודש 59 ₪ לחודש 30 ₪ לחודש
עד 500 מסמכים בחודש 87 ₪ לחודש 95 ₪ לחודש 60 ₪ לחודש
חבילה חינמית אין אין יש
תקופת ניסיון 30 ימי ניסיון 45 ימי ניסיון אין
תמיכה טלפונית יש אין תמיכה מלאה בדוא”ל ותמיכה חלקית בטלפון
קישור <a href=”https://msl.org.il/ext/ezcount”>קישור לאתר</a [mks_button size=”large” title=”קישור לאתר” style=”rounded” url=”https://msl.org.il/ext/icount” target=”_blank” bg_color=”#dd9933″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″] [mks_button size=”large” title=”קישור לאתר” style=”rounded” url=”https://msl.org.il/ext/myofficeguy” target=”_blank” bg_color=”#dd9933″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

הערה: כל הנתונים נלקחו מאתרי האינטרנט והם נכונים לאפריל 2018. אנו לא מתחייבים למחירים הנ”ל.

[טיפ שלנו: המחיר אומנם חשוב, אך נוחות ההפעלה של התוכנה חשובה יותר. לפני שאתם בוחרים חברה להנפקת חשבונית דיגיטלית עם חתימה דיגיטלית, חשוב לנסות את הממשק של כל חברה ולוודא שאתם יכולים להפעיל את הממשק בקלות

קישורים שימושיים:

חשבונאות למתחילים – ספר לקריאה חינם

EZCount

iCount

My Office Guy