מבוא

Facebook Lead Ads הם דרך מצוינת לנצל את נתוני ה-CRM שלך. המודעות של FB Lead Ads יעזורו לך להביא את כתובת הדוא”ל שלך לעולם. באמצעות שימוש ב-Facebook Lead Ads עם מערכת ה-CRM שלך, תוכל לגרום לקהל היעד שלך להתמקד ולהתבטא באופן טוב יותר מאי פעם. השילוב בין Facebook Lead Ads ל-CRM שלך נמשך רק כמה דקות. באפשרותך לשלוח מודעות ממוקדות לאנשים שהביעו עניין בתוכן שלך ישירות ממערכת השיווק בדואר האלקטרוני שלך.

Facebook Lead Ads הם דרך מצוינת לנצל את נתוני ה-CRM שלך.

Facebook Lead Ads הם דרך מצוינת לנצל את נתוני ה-CRM שלך.

מודעות ה-Facebook Lead Ads יכולות לגרום לכתובת הדוא”ל שלך להגיע לכל העולם. ככל שיותר אנשים יודעים מה אתה עושה, זה טוב יותר – ואם הם התייחסו אליך דרך חבר בפייסבוק, זה טוב יותר!

שימוש ב-Facebook Lead Ads עם ה-CRM שלך מאפשר לך לגרום לקהל היעד שלך להתמקד ולהתבטא באופן טוב יותר מאי פעם: לפי גיל, מין או עניינים (או כל שילוב שלהם). תוכל גם להשתמש במידע זה עבור מבצעי שיווק ממומנים מאוחר יותר כדי שלקוחות פוטנציאליים יראו מודעות מחברות שיש להם עניין דומה.

זה הזמן להיות אמיתיים. אם ברצונך שכתובת הדוא”ל שלך תגיע לעולם, אז עליך להשתמש ב-Facebook Lead Ads. אך אם אין לך לידים עדיין, זה עשוי לא להיות מועיל מאוד כרגע. זה תלוי בסוג העסק שלך ובכמות המכירות שמתרחשות בחנות שלך. זה תלוי גם בכמות הכסף שמופרעת מכל מכירה (ובין אם זה מספיק או לא). אבל יש דבר אחד נוסף לשקול: אם מישהו נרשם למוצר או לשירות שלך דרך Facebook Lead Ads ולעומת זאת לעולם לא קנה מוצרים או שירותים מהם, אז אדם זה עדיין מופיע במערכת ה-CRM שלך כלקוח שרכש משהו אך לא שילם על כך. זה אומר שאפילו עם כך שהם לא קנו דבר באמת דרך FB Lead Ads, הם עדיין מופיעים כ”רכשו” ברשומות ה-CRM, וזה אומר שאפשר להשתמש בהם כחלק ממבצעים עתידיים בלי לעלות יותר מהוצאות המגורמות על ידי יצירת לידים רגילים כי הם כבר לא עולים כלום!

CRM אינטגרציה פייסבוק

FB Lead Ads יוציאו את כתובת האימייל שלך לעולם

שימוש ב-Facebook Lead Ads עם ה-CRM שלך מאפשר לך לגרומקטיבות הקהל שלך באמצעות מערכות יעדות וחלוקת קהלים באופן יותר טוב מתמיד.

  • מטרות: המידע המובנה בפלטפורמת Facebook Lead Ads מאפשר לך ליעד אנשים לפי ענייניהם, דמויות והתנהגויות שלהם. לדוגמה, אם משתמש צפה לאחרונה באתר מסוים או הוריד אפליקציה שמציעה עניין באופנה, אז המידע הזה יוצג באופן ברירת המחדל כשהם צופים במודעתך. בנוסף, תוכל להוסיף קריטריונים יעד נוספים כגון מיקום (קוד אזור), טווח גילאים או אפילו מין לתערובת! זה יעשה זאת קלה עבור עסקים המנסים להשיג קהלים ספציפיים בכל רגע נתון במהלך היום או השבוע – לא רק בשעות ספציפיות בהן האנשים הם כמעט בהם הם פעילים מקוונים, אלא גם בערב/בלילה!
  • סגמנטציה או פילוח: כשפילוח דינמי מופעל כברירת מחדל בכל מסע פרסום שנוצר במערכת זו (מה שאומר שאין צורך בעריכות ידניות), לעסקים יש גישה לא רק בתוך ערוץ אחד אלא גם בכל הערוצים – כלומר גם אם מישהו כבר נרשם דרך רשימות שיווק בדוא”ל הם עדיין יראו את ההודעות האלה מופיעות לצד סוגים אחרים של התאמות שנשלחו בערוצים אחרים כגון מודעות אינטרנט וכו'.”

השילוב בין Facebook Lead Ads לבין מערכת ה-CRM שלך לוקח רק כמה דקות

Facebook Lead Ads הם דרך מצוינת לנצל את נתוני ה-CRM שלך.

מודעות ה-Facebook Lead Ads יכולות להביא את כתובת הדוא”ל שלך לעולם ולספק לך מידע נוסף מאי פעם על מי מתעניין במה שיש לך למכור. באמצעות שימוש ב-Facebook Lead Ads עם מערכת ה-CRM שלך, תוכל להתמקד ולחלק את הקהלים באופן טוב יותר מתמיד.

תוכל לשלוח מודעות ממוקדות לאנשים שהביעו עניין בתוכן שלך ישירות ממערכת השיווק בדואר האלקטרוני שלך.

תוכל גם להשתמש ב-Facebook Lead Ads כדי להגביר את ההתמענות מלקוחות קיימים, על ידי שליחת הודעות אליהם על אירועים או הצעות עתידיים.

מסקנה

לשלב את Facebook Lead Ads עם מערכת ה-CRM שלך. זו הדרך המושלמת לנצל את נתוני השיווק בדואר האלקטרוני שלך ולהתקשר לאנשים שכבר מתעניינים בעסק שלך. זה לוקח רק כמה דקות, וכשתלחץ על הקישורים, תקבל גישה גם לפרופילים החברתיים שלהם!

כעת, תוכל להשתמש בכתובת הדוא”ל שלך ולהגיע לעולם רחב יותר עם מידע נוסף מתוך האנשים שמתעניינים במה שיש לך למכור. השתמש ב-Facebook Lead Ads עם ה-CRM שלך ותוכל להתמודד עם קהל היעד שלך בצורה יעילה ומותאמת אישית יותר מתמיד.