החליטו אילו מוצרים אתם רוצים למכור

הצעד הראשון בהקמת חנות מקוונת הוא להחליט אילו מוצרים אתה רוצה למכור. ישנן מגוון חברות הדפסה (Print On Demand או POD) לפי דרישה המציעות מגוון רחב של מוצרים, החל מחולצות וספלים ועד לכיסויי טלפון וכריות. אתה יכול לבחור למכור סוג מסוים של מוצר או מגוון מוצרים.

בחרו חברת הדפסה לפי דרישה (דוגמאות למטה)

לאחר שהחלטתם אילו מוצרים אתם רוצים למכור, עליכם לבחור בחברת הדפסה לפי דרישה. ישנן הרבה חברות שונות להדפסה לפי דרישה לבחירה, לכן חשוב לעשות קצת מחקר כדי למצוא את האחת המתאימה ביותר לצרכים שלך. כמה דברים שאולי כדאי לשקול כוללים את איכות המוצרים, מחיר המוצרים וזמן המשלוח.

צור את העיצובים שלך

לאחר שבחרתם חברת הדפסה לפי דרישה, עליכם ליצור את העיצובים שלכם. אם כבר יצרת עיצובים, אתה יכול פשוט להעלות אותם לאתר האינטרנט של חברת ההדפסה על פי דרישה. אם אין לכם עיצובים כלשהם, רוב חברות ההדפסה לפי דרישה מציעות שירותי עיצוב או שיש להן ספריית עיצובים שתוכלו להשתמש בה.

הגדר את החנות המקוונת שלך

לאחר שיצרת את העיצובים שלך, עליך להגדיר את החנות המקוונת שלך. אתה יכול ליצור אתר משלך או להשתמש בפלטפורמה כמו Shopify או Etsy. אם אתה יוצר אתר משלך, תצטרך לבחור שם דומיין וספק אירוח. לאחר יצירת האתר שלך, תצטרך להוסיף את המוצרים שלך ולהתחיל לקדם את החנות שלך.

קדם את החנות שלך

ישנן מגוון דרכים בהן תוכל לקדם את החנות המקוונת שלך. אתה יכול להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך. אתה יכול גם להשתמש בשיטות פרסום בתשלום כגון Google AdWords או Facebook Ads. בנוסף, אתה יכול להשתתף בפורומים מקוונים ובספריות הקשורות לשוק הנישה שלך

1. Printful

התוסף Printful עבור Shopify מציע פתרון אמין וגמיש להדפסה לפי דרישה. המשלוח מתבצע בדרך כלל תוך שניים עד חמישה ימי עסקים מארה”ב, מקסיקו או אירופה, כאשר מחצית מההזמנות מעובדות תוך פחות משלושה ימים. משלוח סטנדרטי בארה”ב מתחיל ב-$3.99 ולוקח שלושה עד ארבעה ימי עסקים, ולישראל משהו כמו 4-5 ימי עסקים, עם עלויות המשלוח משתנות לפי מוצר ותעריפים מוזלים עבור פריטים נוספים באותה הזמנה. Printful משתמשת ישירות לבגד, רקמה, גזירה ותפירה והדפסת סובלימציה, בהתאם למוצר, ומציעה אפשרויות התאמה אישית נוספות כגון תגיות, תוספות ומדבקות. מחולל הדוגמיות המובנה מאפשר התאמה מהירה וקלה של מוצר, ו-Printful מציעה את מירב האינטגרציות עם מקומות שוק ופלטפורמות מסחר, כולל Shopify. הם גם מספקים הנחה של 20% על הזמנות לדוגמה. Printful מומלץ למתחילים וליזמים מנוסים כאחד, המעוניינים בפתרון גמיש וניתן להרחבה למוצרי הדפסה לפי דרישה, במיוחד עבור כיסויי טלפון וחולצות טי. קטלוג המוצרים שלהם כולל למעלה מ-220 פריטים, כגון חולצות טריקו, מכנסי טרנינג, חותלות, תיקים, ספלים, כיסויי טלפון, פוסטרים ממוסגרים ועוד. בנוסף, Printful מציעה אפשרויות מיתוג, הנחות בכמות גדולה ושירותים מעיצוב גרפי ועד סרטוני שיווק.

2. Printify

Printify הוא שירות POD עם יכולת להתאים אישית את המוצרים לצרכים של הלקוחות שלך. עם קטלוג מוצרים רחב ותמיכה ביישומות המסחר האלקטרוני הפופולריות, Printify הופך לפתרון נוח ויעיל לחנויות המקוונות. הם גם מציעים יכולת להתחבר למספר ספקי מוצרים ולהתאים את המוצרים למדיניות המשלוחים המועדפת על הלקוחות שלך.

3. Gooten

Gooten הוא שירות POD עם מוצרים מותאמים אישית לחנויות המקוונות. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים ומצביעים על איכות הדפסה ושירות לקוחות מצוין. Gooten מציעה גם יכולת להתחבר למספר פלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ומספקת מגוון רחב של אפשרויות משלוח.

4. Teelaunch

Teelaunch הוא שירות POD המתמקד במוצרים קידום מכירות לקהל הנייד. עם זמני ייצור מהירים ותמיכה מעולה בלקוחות, Teelaunch מציעה את האפשרות להתאים את המוצרים לצרכי הלקוחות שלך. הם פעילים גם עם פלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ומציעים יכולת להתחבר למספר ספקי מוצרים.

5. Scalable Press

Scalable Press הוא שירות POD עם מגוון רחב של מוצרים, כולל בגדים, מוצרי חשמל ומוצרי קידום מכירות. עם טכנולוגיות הדפסה מתקדמות וזמני ייצור מהירים, Scalable Press מציעה לחנויות המקוונות אפשרויות נרחבות להתאמה אישית של מוצרים ולמשלוחים לרחבי העולם.

6. Society6

Society6 הוא שירות POD המתמחה במוצרי אמנות, כולל פוסטרים, מסגרות תמונות ומוצרי בית מותאמים אישית לבית. אמנים יכולים להעלות את העיצובים שלהם ולהרוויח עמלות מהמכירות, בעוד לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של מוצרים ייחודיים. Society6 הוא אפשרות מעולה עבור אמנים המחפשים להרחיב את ההישגים שלהם ולבעלי חנויות מקוונות המעוניינים להציע פריטים מיוחדים מרכזי אמנות.

סיכום

שותף הדפסה על פי דרישה המתאים יכול לשפר משמעותית את עסקי המסחר האלקטרוני שלך ולהפוך את התהליך לפשוט ויעיל. עם החברות המובילות ברשימה זו, אתה יכול להיות בטוח שתקבל את האיכות הגבוהה ביותר, תמיכה מצוינת ללקוחות ומגוון רחב של מוצרים מותאמים אישית ללקוחות שלך.