איך עובד לוח הבקרה של הפרויקט?

Project Dashboard with a red rectangle in the top-left corner showing where the projects are, and an arrow pointing to the Create project button in top right corner.

איך עובד לוח הבקרה של הפרויקט?

לוח הבקרה של הפרויקט הוא דוח אנליטי בקנה מידה קטן, המספק תובנות מהירות על מה שקורה כעת בפרויקט שלך. הלוח כולל مجموعه של ווידג'טים (widgets) המציגים קטעי דוח מהכלים החשובים והנפוצים ביותר של Semrush בתחום ה-SEO.

כלים אלה כוללים Organic Research, Position Tracking, Traffic Analytics, Site Audit, Backlink Analytics, Backlink Audit, Link Building Tool, On Page SEO Checker, Advertising Research, Organic Traffic Insights, Social Poster, Social Tracker, ו-Integrations.

איך זה עובד?

ניטור האתר שלך באופן מתמשך הוא עבודה קשה. שימוש בלוח הבקרה של הפרויקט הוא דרך קלה לשנות את השגרה.

לוח בקרה של פרויקט ניתן ליצור תוך שניות ספורות—כל מה שעליך לעשות הוא ליצור פרויקט. תוכל למצוא את לוח הבקרה של הפרויקט בראש תפריט הניווט בצד השמאלי. בחר אחד מהפרויקטים הפעילים שלך מהרשימה או הקם חדש.

Project Dashboard with a red rectangle in the top-left corner showing where the projects are, and an arrow pointing to the Create project button in top right corner.

שים לב ששימוש בלוח הבקרה של הפרויקט דורש שיהיה לך לפחות פרויקט אחד ברשימה שלך. תוכל לעבור בין פרויקטים באמצעות הרשימה הנפתחת בראש העמוד.

כשתבחר פרויקט, תראה את כל הנתונים הזמינים עבורו בעמוד הלוח. זה כולל נתונים ממדדים בסיסיים כמו Bounce Rate ו-Backlinks ועד להמלצות על SEO בדף. המדדים המרכזיים והמגמות של האתר יימצאו בעמוד אחד זה.

הנתונים בכל ווידג'ט来源ים על כלי או דוח מאד ה-Semrush SEO toolkit. אם תרצה פרטים נוספים, לחץ על כפתור ‘View Full Report’ בתחתית הכרטיסייה. תועבר אז לכלי או לדוח המתאים.

זכור שהנתונים בכל כרטיסייה בלוח הבקרה של הפרויקט מתעדכנים בתדירות שונה. זה תלוי כמה פעמים הנתונים מתעדכנים בכלי המקורי.

ווידג'טים של הפרויקט

קמפיינים שנוצרו ב-Position Tracking, Site Audit, On Page SEO Checker, Backlink Audit, Organic Traffic Insights, Link Building Tool, Social Poster, ו-Social Tracker מוצגים גם בלוח הבקרה של הפרויקט.

הווידג'טים מציגים את המדדים המרכזיים מכל כלי המסייעים לך לנטר את השינויים בפרויקט שלך.

An example of the Position Tracking, Site Audit, and On Page SEO Checker widgets in Project Dashboard.

An example of the project widgets in Project Dashboard.

על ידי לחיצה על כפתור ‘View Full Report’ או על המספרים הכחולים, תועבר לכלי המתאים:

An example of redirecting to the Organic Traffic Insight tool after clicking the blue number in the corresponding widget.

תוכל ליצור קמפיין ישירות מלוח הבקרה של הפרויקט על ידי לחיצה על כפתור ‘Set Up’ בווידג'ט המתאים.

A blue Set up button is highlighted with a red rectangle in the PPC Keyword Tool widget.

נתוני תנועה

Traffic Analytics מעריך את תעבורת הדומיינים של המתחרים ואת התנהגות המבקרים. הנתונים הללו מועילים להשוואה, זיהוי יתרונות וחסרונות אצל המתחרים, ושיפור האסטרטגיות השיווקיות שלך.

An example of the Traffic Analytics widget in Project Dashboard.

Traffic Analytics אוסף מידע על עשרות מיליוני ביקורים מדי יום, אך עדיין אינו מצליח לכסות את כל האינטרנט. אם אתה אתר קטן יותר, ישנן הזדמנויות שהנתונים לא יהיו מספיקים כדי להציג סטטיסטיקות מדויקות.

Google Analytics

לטובת הנוחות שלך, הוספנו אפשרות לעבור בין דוחות Traffic Analytics ודוחות Google Analytics. אם אתה מעוניין לאסוף את הנתונים המדויקים והעדכניים ביותר, תוכל לחבר את חשבון Google Analytics שלך ללוח הבקרה של הפרויקט.

כדי לחבר את חשבון Google Analytics שלך, נווט אל האייקון של הגיר בצד ימין העליון של הלוח. שם, תוכל לבחור איזו חשבון Google תרצה לחבר (פועל עם GA4 properties).

Project Dashboard with a red arrow pointing to the Google account setup button in the top right corner.

בנוסף, תוכל לעקוב גם אחרי נתונים נוספים, כולל גרפים עבור:

  • מדדי Google Analytics (משתמשים, סשנים, שיעור מעורבות וכו')  
  • צפיות בעמודים הגבוהים ביותר

ראה למטה כיצד הגרפים של המדדים (1) מספקים לך תצוגה ויזואלית של מדדי ה-GA שלך. ווידג'ט הצפיות בעמודים הגבוהים ביותר (2) מציג את העמודים שמביאים את האחוז הגבוה ביותר של צפיות.

An example of a Google Analytics widget in the Traffic Analytics section in Project Dashboard.

אם הגדרת קבוצת ערוצים מותאמת אישית ב-GA, נציג אותה בגרף בדו”ח Google Analytics.

The custom field in the trend in the Google Analytics report is highlighted with a red rectangle at the bottom of the widget.

Google Search Console

לוח הבקרה של הפרויקט מאפשר גם אינטגרציה עם חשבון Google Search Console שלך. זה יעניק לך נתונים נוספים לגבי שאילתת חיפוש. זה כולל קליקים כלליים, חשיפות כלליות, CTR ממוצע ומיקום ממוצע.

לאחר חיבור ל-GSC, לוח הבקרה יפיק график אינטראקטיבי המאפשר לך לצפות בכל אחד מהסטים הנתונים המוזכרים לעיל.

An example of a Google Search Console widget in Project Dashboard.

Organic Research

הווידג'ט של Organic Research מציג תנועה אורגנית לחודש האחרון ואת מגמת השינויים במיקומי מילות המפתח עם מילות מפתח ששיפרו או פחתו את התנועה לדומיין הנלמד.

An example of the Organic Research widget in Project Dashboard.

על ידי לחיצה על כפתור “View full report” תועבר לדו”ח שינויי המיקום בכלי Organic Research.

הווידג'ט של Backlink Analytics מציג את מגמת הדומיינים המפנים לקישור לדומיין הנלמד ואת חלוקת הדומיינים המפנים לפי Authority Score לתאריך הנוכחי.

An example of the Backlink Analytics widget in Project Dashboard.

עזור לנו לשפר

אנחנו עושים כמיטב יכולתנו להתאים את הכלים והדוחות שלנו לצרכים של המשתמשים שלנו. אם לא מצאת את הנתונים שאתה זקוק להם או אם תרצה שיהיו יותר ווידג'טים, אל תהסס ללחוץ על כפתור ‘Suggest new widget’. הכפתור ממוקם בתחתית העמוד, מתחת לדוחות שלך.

Project Dashboard with a red arrow pointing to the Suggest new widget button in the bottom left corner

נח promise שלך את המשוב שלך ונמשיך להוסיף טאב נוספים בתמיכה בצרכים שלך.

Source link

שתפו