איזה כלים של Semrush אני יכול להשתמש בהם כדי לחקור תכונות SERP?

תוכן ממדריכים נוספים

איזה כלים של Semrush אני יכול להשתמש בהם כדי לחקור תכונות SERP?

איזה כלים של Semrush אני יכול להשתמש בהם כדי לחקור תכונות SERP?

עמוד זה הוא חלק 4 מתוך 20 במדריך מדריך קידום אתרים עם SEMRush

תכונות SERP הן רכיבים נוספים שנמצאים בדף תוצאות החיפוש במנועי חיפוש, שמביאות תוכן חדש מעבר לטקסט הרגיל שמתאר קישור לאתר. במקום להציג רק נתוני מטא הקשורים ל-URL, רכיבים אלו מעשירים את חווית המשתמש. Google מכנה אותן “תכונות תוצאות חיפוש” או בקיצור “תכונות חיפוש”.

תכונות SERP יכולות להיות גורם חשוב בקביעת כיצד Google רואה את האתר שלך. היכולת לנצל את יתרון תכונות SERP יכולה לעזור לך לעקוף מתחרים.

למזלנו, Semrush מציעה מספר דוחות וכלים שיכולים לעזור לך לחקור את תכונות SERP שלך.

תוכל למצוא נתונים על נוכחות של דומיינים בתכונות SERP שונות (כולל פאנלים של ידע, ביקורות, מתכונים ועוד). תמצא קישורים בתחתית העמוד הזה לקרוא עוד על כל תכונת SERP וכיצד אנו אוספים את הנתונים.

כל אחד מהכלים הללו מציע דרכים ספציפיות לחקור את השוק והנישה שלך לגבי תכונות SERP. עקוב אחרי המדריכים הקצרצרים למטה כדי למצות את הפוטנציאל של כל כלי ודוח:

מחקר אורגני

כרטיסיית הסקירה (Overview) מספקת סיכום על דירוגי האתר בתכונות SERP – אילו תכונות יש לו ואילו תכונות תפוסות על ידי דומיינים אחרים.

לחץ על כל אייקון כדי לפתוח את דוח המיקומים (Positions report) עם מסנן שמיושם אוטומטית.

ווידג'ט תכונות SERP בכרטיסיית הסקירה המראה תכונות SERP המקשרות לדומיין ותכונות SERP שאינן מקשרות לדומיין. ישנו הודעה מודגשת למעלה: 'התחלנו לעקוב אחרי תכונות SERP חדשות'.

תוכל לדלג על שלב זה ולהתחיל לעבוד עם דוח המיקומים מיד.

מתחת לעמודת SF (תכונות SERP) תוכל לראות את כל תכונות SERP שהאתר ממוקם בהן, כמו גם את התכונות האחרות שמעוררות על ידי מילה מסוימת. או תוכל למיין לפי תכונת SERP במקום.

טבלת המיקומים של חיפוש אורגני בדוח המיקומים. מסנן התכונות SERP מודגש עם חץ אדום שכותרתו 'סנן לפי תכונת SERP'. עמודת המיקום בטבלה מודגשת עם חץ אדום שכותרתו 'על מה אתה מדורג'. המספר 7 בעמודת SF מודגש גם עם חץ אדום המראה את תכונות SERP השונות ב-SERP.

תוכל גם לראות כמה תנועה תוכל לקבל על ידי דירוג לתכונת SERP שמעוררת הן במובייל והן בשולחן העבודה.

טבלת המיקומים של חיפוש אורגני בדוח המיקומים. מסנן המכשירים מודגש המראה אפשרויות נייד ושולחן עבודה. עמודת התנועה בטבלה מודגשת גם עם תיבה אדומה.

סקירה על מילות מפתח

השתמש בסקירת מילות מפתח כדי לקבל נתונים מעמיקים על מועמדים פוטנציאליים למילות מפתח. הסתכל על דוח ניתוח SERP כדי לראות את תכונות SERP שמעוררות על ידי מילה מסוימת ואת ה-URLs הקשורים להן.

דוח ניתוח SERP עם חץ אדום מכוון לתכונות SERP שנמצאות בראש הדוח. ארבעה חיצים אדומים נוספים מכוונים לתכונות SERP שנמצאות ב-URLs בדירוג: קישורי אתר, אנשים גם שואלים, שאלות נפוצות.

כלי קסם מילות המפתח (Keyword Magic Tool) מאפשר לך לחקור תכונות SERP. כדי למצוא את הזדמנויות תכונות SERP, כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש במסנן תכונות SERP.

כלי קסם מילות המפתח עם המסנן המתקדם מודגש בעזרה מלבן אדום והמספר 1. אפשרות הבחירה בתכונות SERP מודגשת גם בתיבה אדומה עם המספר 2. תפריט הבחירה בתכונות SERP פתוח ומראה תיבות סימון לצד תכונות SERP שונות לבחירה.

מעקב מיקומים

כאן תוכל לראות את תכונות SERP שיש לך על תוצאות החיפוש (SERPs) במערכת המילים הממוקדות שלך. דוח זה מאפשר לך לזהות כל תכונת SERP שהאתר שלך תופס ורוכש ומאבד עם הזמן. פשוט ריחף מעל האייקון בעמודה כדי לראות בדיוק אילו תכונות SERP יש למילה מסוימת.

טבלת סקירה כללית של הדירוגים עם עמודת תכונות SERP מודגשת בעזרה מלבן אדום וחץ אדום מכוון לאייקון ביקורות ב-SERP.

דוח הנוף (Landscape) במעקב מיקומים מציג את ביצועי הדומיין שלך לגבי כל תכונות SERP הזמינות. תוכל ללחוץ על אייקונים כדי לקבל את דוח סקירה כללית של הדירוגים עם מסנן לתכונת SERP הזו:

התרשים של תכונות SERP מראה תכונות SERP שונות לאורך ציר ה-X ומספר המילים שמדורגות לאותן תכונות SERP בציר ה-Y.

שים לב שחלק מתכונות SERP ניתן לעקוב רק בקמפיינים של מעקב מיקומים ב-Bing, כמו:

  • סיכום AI
  • סיפורי AI
  • שאל AI
  • שיחה עם AI

תפריט נפתח מסקירה כללית של מעקב מיקומים, עם כל תכונות SERP של AI מודגשות.

בודק SEO בממשק

בודק SEO בממשק מספק הצעות לשיפור כל עמוד שיכול לזכות באזכור ב-Featured Snippet. תקבל הצעות להוסיף קוד סימון לעמוד שלך כדי שהעמוד שלך יוכל לזכות במערכת דירוג כוכבים או לכלול מילות מפתח כדי להפוך את התוכן שלך לרלוונטי יותר לכוונת החיפוש של המשתמשים.

ווידג'ט רעיונות כולל עם רעיונות לתכונות SERP המראה ארבע רעיונות והדגשה בעזרה מלבן אדום.

חיישן

בדוח חיישן, תוכל לגלות אילו תכונות SERP נפוצות ביותר בתעשיות שונות של חיפוש. על ידי החלפת תעשיות, תוכל לראות אילו תכונות SERP ממלאות תפקיד משמעותי יותר מאחרות.

על ידי חיבור קמפיין מעקב מיקומים עם חיישן, תוכל לבדוק את התנודתיות של מערכת המילים שלך ולשוות שינויים בדירוגי תכונות SERP שלך עם התנודתיות של אותן תכונות ברשת.

הווידג'ט של התרחשות תכונות SERP עם רשימה של תכונות SERP עם אחוז לימין ומספר חיובי בירוק או מספר שלילי באדום.

כדי לגלות עוד על תכונות SERP והיתרונות שלהן, תוכל לבדוק את מאמר הבלוג המועיל הזה.

Source link

Series Navigation<< מהו מחקר אורגני?עריכת מחקר מילות מפתח >>

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו