תכונות SERP הן רכיבים נוספים שנמצאים בדף תוצאות החיפוש במנועי חיפוש, שמביאות תוכן חדש מעבר לטקסט הרגיל שמתאר קישור לאתר. במקום להציג רק נתוני מטא הקשורים ל-URL, רכיבים אלו מעשירים את חווית המשתמש. Google מכנה אותן “תכונות תוצאות חיפוש” או בקיצור “תכונות חיפוש”.
תכונות SERP יכולות להיות גורם חשוב בקביעת כיצד Google רואה את האתר שלך. היכולת לנצל את יתרון תכונות SERP יכולה לעזור לך לעקוף מתחרים.
למזלנו, Semrush מציעה מספר דוחות וכלים שיכולים לעזור לך לחקור את תכונות SERP שלך.
תוכל למצוא נתונים על נוכחות של דומיינים בתכונות SERP שונות (כולל פאנלים של ידע, ביקורות, מתכונים ועוד). תמצא קישורים בתחתית העמוד הזה לקרוא עוד על כל תכונת SERP וכיצד אנו אוספים את הנתונים.
כל אחד מהכלים הללו מציע דרכים ספציפיות לחקור את השוק והנישה שלך לגבי תכונות SERP. עקוב אחרי המדריכים הקצרצרים למטה כדי למצות את הפוטנציאל של כל כלי ודוח:
מחקר אורגני
כרטיסיית הסקירה (Overview) מספקת סיכום על דירוגי האתר בתכונות SERP – אילו תכונות יש לו ואילו תכונות תפוסות על ידי דומיינים אחרים.
לחץ על כל אייקון כדי לפתוח את דוח המיקומים (Positions report) עם מסנן שמיושם אוטומטית.
תוכל לדלג על שלב זה ולהתחיל לעבוד עם דוח המיקומים מיד.
מתחת לעמודת SF (תכונות SERP) תוכל לראות את כל תכונות SERP שהאתר ממוקם בהן, כמו גם את התכונות האחרות שמעוררות על ידי מילה מסוימת. או תוכל למיין לפי תכונת SERP במקום.
תוכל גם לראות כמה תנועה תוכל לקבל על ידי דירוג לתכונת SERP שמעוררת הן במובייל והן בשולחן העבודה.
סקירה על מילות מפתח
השתמש בסקירת מילות מפתח כדי לקבל נתונים מעמיקים על מועמדים פוטנציאליים למילות מפתח. הסתכל על דוח ניתוח SERP כדי לראות את תכונות SERP שמעוררות על ידי מילה מסוימת ואת ה-URLs הקשורים להן.
כלי קסם מילות המפתח (Keyword Magic Tool) מאפשר לך לחקור תכונות SERP. כדי למצוא את הזדמנויות תכונות SERP, כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש במסנן תכונות SERP.
מעקב מיקומים
כאן תוכל לראות את תכונות SERP שיש לך על תוצאות החיפוש (SERPs) במערכת המילים הממוקדות שלך. דוח זה מאפשר לך לזהות כל תכונת SERP שהאתר שלך תופס ורוכש ומאבד עם הזמן. פשוט ריחף מעל האייקון בעמודה כדי לראות בדיוק אילו תכונות SERP יש למילה מסוימת.
דוח הנוף (Landscape) במעקב מיקומים מציג את ביצועי הדומיין שלך לגבי כל תכונות SERP הזמינות. תוכל ללחוץ על אייקונים כדי לקבל את דוח סקירה כללית של הדירוגים עם מסנן לתכונת SERP הזו:
שים לב שחלק מתכונות SERP ניתן לעקוב רק בקמפיינים של מעקב מיקומים ב-Bing, כמו:
- סיכום AI
- סיפורי AI
- שאל AI
- שיחה עם AI
בודק SEO בממשק
בודק SEO בממשק מספק הצעות לשיפור כל עמוד שיכול לזכות באזכור ב-Featured Snippet. תקבל הצעות להוסיף קוד סימון לעמוד שלך כדי שהעמוד שלך יוכל לזכות במערכת דירוג כוכבים או לכלול מילות מפתח כדי להפוך את התוכן שלך לרלוונטי יותר לכוונת החיפוש של המשתמשים.
חיישן
בדוח חיישן, תוכל לגלות אילו תכונות SERP נפוצות ביותר בתעשיות שונות של חיפוש. על ידי החלפת תעשיות, תוכל לראות אילו תכונות SERP ממלאות תפקיד משמעותי יותר מאחרות.
על ידי חיבור קמפיין מעקב מיקומים עם חיישן, תוכל לבדוק את התנודתיות של מערכת המילים שלך ולשוות שינויים בדירוגי תכונות SERP שלך עם התנודתיות של אותן תכונות ברשת.
כדי לגלות עוד על תכונות SERP והיתרונות שלהן, תוכל לבדוק את מאמר הבלוג המועיל הזה.
- איך עובד לוח הבקרה של הפרויקט?
- מהי סקירת דומיין?
- מהו מחקר אורגני?
- איזה כלים של Semrush אני יכול להשתמש בהם כדי לחקור תכונות SERP?
- עריכת מחקר מילות מפתח
- מהו סקירת מילות מפתח?
- איך עובד כלי הקסם למילות מפתח?
- בונה אסטרטגיית מילות מפתח
- איך פועלים תובנות על תנועה אורגנית?
- מהם ניתוחים של קישורים נכנסים?
- איך עובד כלי בדיקת קישורים חוזרים?
- מהו כלי לבניית קישורים?
- ייעול קישורים נכנסים
- מהו ניתוח קישורים חוזרים המוני?
- איך להשתמש בכלי פער מילות המפתח?
- כיצד פער הקישורים יכול לעזור לך
- מהו מעקב מיקומים?
- איך פועל מבחן / אודיט של אתר?
- איך Checker SEO לעמוד יכול לעזור לך
- מהו אנליזר קובצי לוג?