מהו סקירת מילות מפתח?

תוכן ממדריכים נוספים

ממשק של דו

מהו סקירת מילות מפתח?

עמוד זה הוא חלק 6 מתוך 20 במדריך מדריך קידום אתרים עם SEMRush

סקירת מילות המפתח היא הדו”ח הבסיסי שלנו לחיפוש כל מילה במאגר הנתונים של Semrush. לאחר הזנת המילה או הביטוי בתיבת החיפוש, תוכלו לראות את נפח החיפוש של המילה (לאומי, עולמי ומקומי), כוונה, מספר תוצאות, CPC, רמת התחרות, מגמת הנפח ועוד.

  • בדיקה ברמה גבוהה של כל מילה במאגר Semrush
  • הערכה מיידית של הערך המשוער והתחרות של מילה
  • גישה לדוחות מחקר מילות מפתח מעמיקים יותר בתוכנה
  • אפשרות לשלוח מילות מפתח מהלשונית אנליזת מסה ישירות לבונה אסטרטגיית מילות מפתח (Keyword Strategy Builder)
  • תובנות מותאמות אישית מונחות בינה מלאכותית למחקר מילות מפתח

בשיווק דיגיטלי, מילות מפתח נפגשות איתכם ועם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. תוכלו למקד מילות מפתח על ידי כתיבת תוכן באתר שלכם או באמצעות תקציב פרסום ב-Google Ads.

אך לפני שמביאים כל תנועה מהחיפוש, עליכם להחליט אילו מונחים שיחפשו שווים את המיקוד. כאן נכנס לתמונה מחקר מילות המפתח.

דו”ח סקירת מילות המפתח הוא המקום הקל ביותר להתחיל בו את מחקר מילות המפתח שלכם ולהכיר את הדוחות והמדדים של Semrush.

ניתוח ערכה של מילה

כאשר תבצעו דו”ח סקירת מילות מפתח, Semrush תספק לכם הערכה ראשונית של ערכה של מילה.
ממשק של דו

  • נפח: מספר הפעמים הממוצע בחודש שמילה נשאלה ב-Google (ברמה לאומית/מקומית).
  • נפח עולמי: הסכום הכולל של נפחי החיפוש החודשיים של המילה בכל מאגרי המדינה שלנו.
  • קושי מילות מפתח אישי (PKD): מחושב בעזרת אלגוריתמים של בינה מלאכותית לניתוח הרלוונטיות של כל דומיין למילת מפתח מסוימת. גלו כיצד זה מחושב כאן.
  • סמכות נושא: רלוונטיות התוכן של הדומיין למילת המפתח המנותחת. גלו כיצד זה מחושב כאן.
  • מיקום פוטנציאלי ב-SERP: המיקום הנוכחי והפוטנציאלי שלכם למילת מפתח המנותחת.
  • כוונה: מטרת השאילתא של המשתמש במנוע חיפוש. כוונות יכולות להיות מפוענחות על ידי אלגוריתמים של מנועי חיפוש כדי להציג את התוצאות המתאימות. סוגי הכוונה הישירים הם: אינפורמטיבי, ניווטי, מסחרי וטרנזקציוני.
  • CPC: העלות למפרסם עבור קליק על הפרסומת שלו ב-SERP של המילה הזו.
  • רמת תחרות: הצפיפות של מפרסמים שמציעים על מילה זו ברמה הלאומית. ציון של 1.00 מעיד על רמת תחרות גבוהה ביותר, וציון של 0.00 מעיד על חוסר תחרות. אם כי מדד זה מתייחס למתחרים בחיפוש בתשלום, הוא יכול להיות ייצוגי גם לערך האורגני של מילה.
  • מגמה: עד כמה המשתמשים בגוגל הראו עניין במילת מפתח נתונה ב-12 החודשים האחרונים.

ידיעת נפח החיפוש מאפשרת לכם להעריך עד כמה מילה פופולרית. אך פופולריות איננה הדבר החשוב ביותר כאשר בוחרים את היעדים שלכם.

בדיקת כוונה של מילה

ניתן להעמיק את מחקר מילות המפתח שלכם עוד יותר בעזרת ניתוח כוונה אוטומטי ב-Semrush. זיהינו את הכוונה לחיפוש עבור כל מילה במאגרי המידע שלנו, כך שתוכלו לגלות במהירות מה המשתמשים מחפשים ומה בכוונתם לעשות. הלשונית אנליזת מסה מאפשרת לכם לנתח את כוונת המשתמש ומספר מדדים חשובים אחרים עבור עד 100 מילות מפתח ממוקדות בבת אחת.

דו

טיפ: השתמשו בכלי Keyword Gap כדי למצוא פערים באסטרטגיות מילות המפתח של מתחרים מרובים.

שינויים במילות מפתח, שאלות וקבוצות מילות מפתח

הווידג'ט רעיון למילות מפתח מציג תמצוגה של קבוצות דומות של מילות מפתח שניתן להשתמש בהן כדי למצוא את מילות המפתח הממוקדות שלכם.

דו

  • שינויים במילות מפתח: ביטויי חיפוש הכוללים את מילת המפתח המקורית שלכם כמו גם מילים נוספות המוסיפות מידע. שינויים במילות מפתח עוזרים לכם למצוא את החיפושים הפופולריים ביותר הקשורים לשאילתא שלכם.
  • שאלות: מונחי חיפוש שבהם Semrush רואה “מי, מה, איפה, מתי, למה, איך, האם, יכול” ועוד. שאלות מצוינות ליצירת רעיונות לתוכן עבור פוסטים בבלוג, שאלות נפוצות ודפי תוכן באתר שלכם. מענה על שאלות שמחפשים רבות יכול לשפר את ה-SEO שלכם, כולל אופטימיזציה לחיפוש קולי.
  • אסטרטגיית מילות מפתח: קבוצות מילות מפתח שעבורן דף כלשהו יכול לדרג היטב. סקירת מילות המפתח מציגה רשימה של דוגמאות לקבוצות ומקשרת לדו”ח המלא ב-Build Keyword Strategy. קבוצות מילות מפתח זמינות רק לדו”ח ברמת מדינה.
  • קושי מילות מפתח אישי (PKD %): PKD מותאם אישית כדי להתאים את ציוני הקושי למילת מפתח כך שיתאימו לדומיין שלכם, מה שמבטיח שהם יהיו רלוונטיים לנסיבות הייחודיות שלכם. זה מאפשר לכם לזהות הזדמנויות ייחודיות וקשות לגישה שמתאימות לדומיין שלכם.

נתונים אלו נמשכים ישירות מכלי Magic keyword שלנו, כך שגם תקבלו את סך הנפח ואת הקושי הממוצע של המילים. תועברו ישירות לכלי Keyword Magic אם תלחצו על מספר ההצעות למילות מפתח.

בדיקת המגמה

מגמת מילת מפתח מגמה עוזרת לכם להבין את עונתיות הקהל שלכם ולהניח מתי תנועת החיפוש עם מונח חיפוש מסוים תגרום לשיאים עונתיים.

גרף המגמה בדו”ח זה מראה אם נפח החיפוש של מילה משתנה במהלך השנה או נשאר קבוע יחסית. העמודות מייצגות את 12 החודשים האחרונים, כאשר האחרונה תמיד מתאימה לחודש הקודם.

למשל, אם ניתוח מילה מתבצע בינואר 2021, העמודה הראשונה (יהיה על השמאל) תייצג את ינואר 2020, והאחרונה – דצמבר 2020.

דוגמא כיצד גרף מגמת המילים עובד. הנתונים של דו

אם אתם רואים שהמגמה של מילת מפתח מסוימת אינה משיאה והיא נשארת באותו רמה, אז תצטרכו לדאוג שאתם ממקדים את שאילתת החיפוש הזו לאורך השנה.

עם זאת, אתם יכולים לתכנן בהתאם אם למילת מפתח יש שיא עונתי. לדוגמה, מילה כמו “בגד ים” עשויה לגדול באביב ובקיץ.
על אתר אינטרנט, תוכלו לתכנן תוכן עונתי או קמפיין פרסומי למיקוד במילה הזו.

ניתוח ערכה האורגנית של מילה

אם תגלגלו למטה, תראו שהדו”ח של סקירת מילות המפתח מציע את הדומיינים המובילים שדפי הנחיתה שלהם מופיעים באופן אורגני עבור מונח החיפוש שאתם מנתחים.

תוכלו לצפות ב-SERP עם הקישור הכחול “View SERP” וליצור נתונים בזמן אמת על האתרים המצליחים ביותר הללו בעזרת כפתור עדכון מדדים בראש הדו”ח.
דו

האפשרויות הפוטנציאליות שלכם מראות את כוח התחרותי של הדומיין שלכם לדרג עבור מילה זו. זה מודד את היכולת של הדומיין שלכם לדרג עבור מילות מפתח מסוימות ביחס לתחרות. זהו מדד המסייע בתכנון אסטרטגי על ידי הצגת היכן אתם עומדים מול המתחרים וזיהוי תחומים שבהם אתם יכולים לשלוט.

האפשרויות הפוטנציאליות שלכם בניתוח SERP.

אם מצאתם את האתר שלכם ברשימה הזו, מזל טוב! גוגל considers הדף שלכם כאחד הטובים והרלוונטיים ביותר למילת המפתח הנתונה. אך אל תחמיצו את ההזדמנות לחזק ולשפר את הדירוג שלכם.

טיפ: אתם יכולים לייצא כל חלק מהדו”ח בפורמטים XLS או CSV.

ניתוח ערכה של מילה בפרסום

אם האתר שלכם לא מדרג באופן טבעי עבור מילות מפתח, עדיין תוכלו לקבל תנועה מהחיפוש על ידי הצעת הצעות על מילות מפתח דרך Google Ads.

מתחת לרשימות האורגניות, תוכלו גם למצוא את הפרסומות המובילות עבור PLAs (פרסומות רשימה שמוצרי) ו-Ad Copies (פרסומות Google) שמופיעות למילת מפתח תוצאות החיפוש בתשלום. קחו את אלה כהשראה לכתיבת העתק הפרסומות שלכם ונתחו את דפי הנחיתה שאליהם הם מצביעים.

ווידג'ט העתקי PLA, ווידג'ט העתקי פרסומות, ווידג'ט היסטוריית הפרסומות למילות מפתח.

אם אתם אתר מסחר אלקטרוני, הקפידו לשים לב לפרסומות המוצר המובילות. המפרסמים האלו הם המתחרים הנעלים שלכם ב-Google Shopping.

הווידג'ט של היסטוריית הפרסומות של מילות מפתח יוצג עד כמה אתרים נמצאים במודעות למילה הזו ב-12 החודשים האחרונים ברמה הלאומית. לחצו עליו ואתם תועברו לדו”ח היסטוריית פרסומות למילות מפתח, שבו יהיו נתונים נוספים.

בעזרת ניתוח המילים של Semrush אתם יכולים לקבוע אילו פרסומות ביצעו הכי טוב בשנה האחרונה. עם המידע הזה, תוכלו לגלות אילו אסטרטגיות מביאות את ה-ROI הגבוה ביותר ולנצל את זה להמשך הצלחה בפרסום החיפוש העתידי שלכם.

אם כבר השתמשתם במילת המפתח שנדונה בקמפיינים שלכם, תוכלו להשתמש בנתונים הללו כדי לשפר את הנראות של הפרסומות שלכם בחיפוש.

עכשיו כשאתם מרגישים נוח לבצע דו”ח סקירה למילות מפתח, הקפידו לבדוק את כלי Keyword Magic כדי להיכנס יותר עמוק לתוך מחקר מילות מפתח.

טיפ: כדי לראות נתונים היסטוריים עבור מילת מפתח, השתמשו בבחירה בראש.

מדדי מילות מפתח מקומיות

אפשר לקבל מדדי מילות מפתח לא רק ברמה הלאומית אלא גם ברמה המקומית.

אנא שימו לב: מדדי מילות מפתח מבוססי דומיין אינם זמינים עבור מחקר מילות מפתח מקומי.

מסנן זה מאפשר לכם להעריך את הפוטנציאל של תנועה אורגנית עבור מילת מפתח במיקום הספציפי שלכם, ליצור רשימת מילות מפתח ממוקדת במיקומים ספציפיים, לבנות תכניות מילות מפתח טובות יותר עבור קמפיין SEO מקומי, ועוד.

בעמוד הנחיתה של סקירת מילות המפתח, ציינו מילת מפתח, בחרו כל תת-מיקום מקומי, עיר או אזור כהמיקום ולחצו על חיפוש כדי לקבל נתונים מקומיים.

עמודת הנחיתה של סקירת מילות מפתח. מלבן אדום מדגיש את המיקומים המקומיים הזמינים.

זה זמין רק עבור חיפושים של מילת מפתח אחת, ולא בעבודהם בבת אחת.

נתונים מקומיים ניתן גם לבקש בתוך כלי סקירת מילות מפתח. כאן תוכלו בקלות להבדיל מה נתונים הם מקומיים ואילו מצביעים על התמונה הלאומית.

בתוך כלי סקירת מילות מפתח. מלבנים אדומים מדגישים אילו מדדים מוצגים ברמה מקומית ואילו ברמה הלאומית.

צפייה בכל מקום חדש תיחשב כהגבלה על מנת ‘עדכוני מדדים מילות מפתח' נוספת.

כאשר אתם משתמשים במסנן המדדים המקומיים, תמצאו נתונים מקומיים עבור מילת מפתח:

  • נפח
  • מגמת נפח
  • קושי מילות מפתח (KD%)
  • רמת תחרות
  • עלות לקליק (CPC)
  • כוונה
  • ניתוח SERP
  • תכונות SERP
  • תוצאות

ניתוח מילות מפתח במסה

באמצעות הלשונית אנליזת מסה, תוכלו לנתח מדדים עבור עד 100 מילות מפתח. עבור כל מילה, תקבלו את הכוונה, נפח, מגמה, קושי מילות מפתח, CPC, רמת תחרות, תכונות SERP ותוצאות.
לאחר השוואת המילים, שלחו את אלו שמתאימים ביותר לאסטרטגיית ה-SEO שלכם ל-Build Keyword Strategy, מאגר עבור כל מילות המפתח שאספתם באמצעות כלים שונים של Semrush.

דו

הערה: מדדי מילות מפתח מקומיות אינם זמינים בדו”ח אנליזת מסה.
דו”ח אנליזת מסה כולל גם אפשרות לניהול עמודות. על ידי לחיצה על כפתור ההג Gear , תוכלו לבחור אילו נתונים תרצו לראות בדו”ח שלכם.
דו

כרגע, כלי סקירת מילות המפתח מאפשר לכם לקבל נתונים היסטוריים רק עבור מילת מפתח ספציפית אחת בכל פעם. אנליזת המסה מאפשרת לכם לנתח קבוצות של מילות מפתח, אך המדדים תמיד מעודכנים.

טיפ: ניתן לקבל נתונים היסטוריים עבור מילות מפתח במסה באמצעות קריאת ה-API של סקירה קבוצתית של מילות מפתח של Semrush. חבילת ה-API סטנדרטית זמין מהמנוי עסקי.

אפשרויות ייצוא

ייצא נתונים מדו”ח סקירת מילות מפתח (דו”ח סקירה) ל-PDF או צור דו”ח מותאם אישית באמצעות כלי הדו”ח שלי. שלבו נתונים מניתוח תנועה, כלים אחרים של Semrush, Google Analytics 4, Google Search Console ומקורות נוספים כדי ליצור דו”ח PDF מותאם אישית. התאימו את הדוחות למותג שלכם ותכננו עדכונים אוטומטיים עבור אוטומציה חלקה של הדו”ח.

הכפתור 'ייצוא ל-PDF' מודגש בפינה הימנית העליונה.

ניתן לייצא את רשימת המילים שלכם מסקירת מילות המפתח לפורמטים CSV, XLSX ו-CSV מופרד במקפים.

הוראות היכן למצוא את אפשרות הייצוא באנליזת מסה. בחלק הימני למעלה, כפתור יצוא, מעל לדו

ניתן גם לייצא את הנתונים על ידי העתקת הנתונים ללוח הגזרים ולהדביק אותם לקובץ שלכם. כאשר אתם בוחרים אחת או יותר ממילות המפתח, יופיע כפתור “העתק” בראש הטבלה. לחצו על העתק ולאחר מכן הדביקו את מילות המפתח הנבחרות לקובץ שלכם.

דוגמה של מילה הנבחרת להעתקה. מילות המפתח בדו

ניתן לבחור מילות מפתח אחת אחת על ידי לחיצה על תיבת הבחירה הנפרדת או בכמויות. כדי לבחור קבוצה רציפה של מילות מפתח מהרשימה, לחצו על המילה הראשונה בקבוצה. לאחר מכן, החזיקו את מקש Shift לחוץ ובחרו את המילה האחרונה בקבוצה. זה יאפשר לבחור את כל מה שבין שתי המילים.

דוגמה להעתקת מספר מילות מפתח דרך כפתור Shift. לאחר שמילה הראשונה נבחרה, החזיקו את מקש Shift ובחרו מילה שלישית כדי להקיף גם את השנייה.

Source link

Series Navigation<< עריכת מחקר מילות מפתחאיך עובד כלי הקסם למילות מפתח? >>

תוכן נוסף שיכול לעניין אתכם

שתפו