איך להשתמש בדרופשיפינג למכירת אופנת ילדים

דרופ-שיפינג הוא מונח שמתאר שיטה בניהול שרשרת האספקה, שבה הקמעונאי (אתה) אינו שומר מלאי אלא מעביר את הניהול והמשלוח של המוצרים לחברות צד שלישי. אם זו ההרפתקה הראשונה שלך בעולם העסקים, דרופ-שיפינג הוא פתרון בעל עלויות נמוכות וסיכון נמוך שמתאים למתחילים.

כשאתה מבצע דרופ-שיפינג של המוצרים שלך, אין צורך לדאוג לעיצוב, ייצור או משלוח מלאי. חברות הדרופ-שיפינג עושות את כל העבודה הזו בשבילך. כשרכישה מתבצעת בחנות האינטרנט שלך, נתונים אודות הזמנת הלקוח ופרטי המשלוח נשלחים ישירות ליצרן ששולח את המוצר ללקוח.

דרופ-שיפינג מאפשר לך להעביר חלק מהעומס של ניהול עסק ליצרן צד שלישי בעלויות נמוכות. כאשר ההזמנות משולחות ישירות ללקוח, אין צורך לדאוג לאחסון מלאי, למשלוח פריטים בזמן או להישאר עם יתר מלאי יקר. דרופ-שיפינג מאפשר לך להשקיע יותר זמן בבניית נוכחות באינטרנט ובמיתוג האתר והפרופילים שלך ברשתות החברתיות.

רכישה בתפזורת מסיטונאי כמו Alibaba עשויה להיות זולה יותר בטווח הקצר, אך בטווח הארוך, הסיכון הנמוך של דרופ-שיפינג ככל הנראה יהיה פחות עלותי. אם אתה מחפש לרכוש מוצרים מ-Alibaba בשיטת דרופ-שיפינג, אפשר לעשות זאת דרך AliExpress.

יש מבחר רחב של מוצרי אופנת ילדים ב-AliExpress. עליך להיות עם רעיון לגבי המיתוג שלך לפני שאתה קונה פריטים, כדי שתדע למה אתה מחפש. AliExpress מציע בגדים לתינוקות זכרים ונקבות, כמו גם בגדים לילדים גדולים יותר ולנוער. המגוון הרחב של אפשרויות הוא מושלם לעסקים קטנים, שכן עם כל כך הרבה סוגים ועיצובים שונים, זה הופך את חיפוש השוק לקל יותר. אם אתה יודע לאיזה תת-שוק אתה רוצה לכוון את המותג שלך, זה יהפוך את הבחירה במוצרים המתאימים לסגנון זה ובניית קהל לתת-שוק ברשתות החברתיות לקלה יותר.

שיווק עסק הבגדים לילדים שלך

לאחר שבחרת את המוצרים עבור התת-שוק שלך והקימת את הקהל שאליו אתה מוכר, תרצה להתחיל לחשוב על מציאת הקהל הזה באינטרנט. הדרך הקלה ביותר להתחיל למצוא קהל היא באמצעות רשתות חברתיות. מדיות ויזואליות כמו אינסטגרם ופינטרסט בדרך כלל עובדות הכי טוב לקידום מותגי אופנה – אך זכור שבבגדי ילדים, אסטרטגית השיווק ברשתות החברתיות תלויה בגדול בקבוצת הגיל שאליה אתה מוכר.

אם אתה מוכר לילדים גדולים יותר ולנוער, האופציה הטובה ביותר עבורך היא לקדם את המותג שלך באמצעות אינסטגרם, שם הדמוגרפיה מטה לקבוצות גיל צעירות יותר. קידום באינסטגרם יאפשר לך לקדם ישירות לילדים הגדולים שירכשו את בגדי הילדים שלך.

ניתן למצוא קהל למותג שלך ברשתות החברתיות על ידי חקירת פרופילים והאשתגים הרלוונטיים לקהל שלך. תחשוב על הדברים שייתכן שיעניינו אותם, כמו היכולות והמותגים שיהיו מעוקבים אחריהם. הבנת הקהל שלך תאפשר לך להבין טוב יותר איזה סוג של תוכן יכול לזכות להד הקהל שלך ולאפשר לך לבנות קהל באופן איטי, במהלך הזמן. וודא שאתה לייק ומגיב לפוסטים של הקהל הפוטנציאלי שלך באופן קבוע – כדי להגדיל את החשיפה לפרופיל החברתי שלך.

כלי נהדר לשיווק לצעירים באינסטגרם הוא דרך שימוש באינפלואנסרים של אינסטגרם. אינפלואנסרים הם חשבונות עם קהלים גדולים יותר ומוכרים. בדרך כלל – הם מועסקים על ידי מותגים כדי לקדם מוצרים בפרופילים האינסטגרם שלהם. האמיתות המוכרת של האינפלואנסרים תתרגם לאמיתות מוכרת עבור המותג שלך. חלק מהאינפלואנסרים דורשים תשלום עבור קידום המוצרים שלך, אך יש גם אינפלואנסרים קטנים יותר לתת-שווקים שהם בעלות נמוכה יותר וברוב המקרים – יעילים יותר.

בדרך כלל מומלץ לפרסם תמונות של ילדים לובשים את המוצרים שלך לצד תמונות אחרות למטרות מיתוג. אתה חופשי לצלם את התמונות בעצמך או להשתמש בתמונות הניתנות להורדה בקיט ההתחלה שלנו. בנוסף, בהמשך תוכל לשתף תמונות של לקוחות שלך לובשים את המוצרים שלך כדי לקדם הכרת המותג דרך מילה טובה מפה לאוזן.

אם אתה רואה את אינסטגרם כרשת חברתית עיקרית לקידום המותג שלך – ייתכן שזו רעיון טוב לשקול להוסיף גלריות אינסטגרם קנייתיות כדי לתת לעוקבים שלך את האפשרות לרכוש ישירות מהחנות שלך דרך אינסטגרם.

בקיצור, כשאתה משווק את עסק הבגדים לילדים שלך, חשוב להבין את הקהל שאליו אתה מכוון ולהשתמש ברשתות חברתיות המתאימות בהתאם. אמצעים כמו אינפלואנסרים, תוכן ויזואלי משכנע והתחברות לקהל היעד שלך יכולים לעזור לך לקדם את המותג שלך ולהגדיל את ההכרות והמכירות.

מודל עסקי

היתרון הגדול ביותר של משלוח טיפולי במוצרי אופנת ילדים הוא שהוא גם בעלות נמוכה וגם בסיכון נמוך. מכיוון שאתה רק קונה מלאי למכירות שכבר בוצעו – עלות הסחורה שנמכרה תהיה תמיד נמוכה מהרווחים שלך. מחירי בגדי ילדים עשויים להשתנות – בהתאם לסוג הבגד שברצונך למכור. חולצות ילדים לפנאי, לדוגמה, מוכרות בין 6 עד 12 דולר באתר AliExpress. זה אומר שתוכל למכור את הפריטים בנקודת מחיר של בין 15 ו-20 דולר ועדיין להשאיר מרווח במחיר למבצעים והנחות.

התחל בבניית מותג בגדי ילדים

בנוגע לבניית מותג בגדי ילדים, עליך לחשוב על זהות המותג, איזה פריטים אתה רוצה למכור ולאיזה קבוצת גילאים אתה מתכנן למכור. חשוב להבין את הקהל היעד שלך מוקדם ככל האפשר. בבגדי ילדים, המיתוג עשוי להשתנות באופן מהותי בהתאם לקבוצת הגילאים שאליה אתה מכוון. בגדים לילדים צעירים נוטים להיות יותר משחקיים, עם יותר דפוסים וצבעים עזים, בעוד שבגדים לילדים גדולים יותר דומים קצת יותר לאופנה למבוגרים. לכן, כדאי להיות עם דגם מיתוג ברור לפני שאתה מתחיל לבחור את המוצרים שאתה רוצה למכור. זכור גם שקבוצת הגילאים שתבחר למכור אליה תקבע את סוג הפרסומת שלך. אם אתה מכוון לילדים צעירים יותר, בדרך כלל תפרסם להוריהם. עם זאת, אם אתה מכוון לילדים גדולים יותר ולנוער, עדיף לפרסם להם ישירות. בסקרים שנערכו על ידי הארגון הלא-ממשלתי הקנדי MediaSmarts, ילדים גדולים יותר דיווחו על השפעתם על החלטות קנייה של הוריהם ב-95% מהפעמים בנושא קניית בגדים. זה אומר שהצלחה באופנת ילדים תלויה במידה רבה ביכולתך להתחבר לקבוצת הגילאים שאליה ברצונך למכור.

תמונות ומדיה

כל התמונות שאתם רואים למטה ועוד איזה 60 תמונות נוספות זמינות באיכות גבוהה, כחלק מקיט שלם לשימוש באתר שלכם, בחינם ללקוחות שופיפיי.

טיפים לדרופשיפינג

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.