השאלה שאנשי עסקים צעירים ומתחילים שואלים הכי הרבה היא: מי הם הספקים והסיטונאים הטובים ביותר לחנות האינטרנט שלי?

מדריכי ספקים הם דרך נוחה לחפש במהירות או לעיין במספר גדול של חברות דרופשיפינג במקום אחד, והם מצויינים לחשיבה מחוץ לקופסה על רעיונות למוצרים או לנישות שאליהן אפשר להכנס.

כאן, הדגשנו כמה ממדריכי הספקים המוכרים ביותר ברשת. שימו לב, אנחנו לא מאשרים אף אחד מהמדריכים האלו, אנחנו פשוט מספקים לכם כמה אפשרויות.

אם אתם כבר יודעים איזה מוצר או נישת דרופשיפינג אתם רוצים למכור, עם קצת חקירה והשיטות שדנו בהן מעלה, אתם צפויים למצוא את הסיטונאים המרכזיים שמציעים דרופשיפינג בשוק שלכם.

בנוסף, ברגע שאתם מתחילים עסק דרופשיפינג, סביר להניח שלא תצטרכו לחזור למדריך אלא אם תצטרכו למצוא ספקים למוצרים אחרים.

1. אלי אקספרס Ali Express

דרופשיפינג אלי אקספרס שופיפיי

AliExpress היא פלטפורמה בינלאומית לסיטונאות ודרופשיפינג שמחברת בין פלטפורמות מסחר אלקטרוני לספקי דרופשיפינג ומוצרים. רוב הסוחרים שמוכרים באמצעות AliExpress ממוקמים בסין ומייבאים את המוצרים שלהם מהאזור. הפלטפורמה פתוחה לאנשים מכל העולם בחינם.

מיקומים ומידע שילוח: AliExpress שולחת ל-254 מדינות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית. חבילות שנשלחות בשילוח רגיל יכולות להגיע בין 15 ל-45 ימי עסקים. אם אתה משלם עבור שילוח מהיר, הזמן המשוער להגעה הוא בין שבעה ל-15 ימי עסקים.

סוגי מוצרים: יש למעלה מ-100 מיליון מוצרים ב-AliExpress, בקטגוריות כמו אופנה, צעצועים, אלקטרוניקה לצרכן, מוצרי טיפוח לעור, תכשיטים, ריהוט, ואפילו מכוניות ואופנועים.

מומלץ ל: גם מתחילים וגם דרופשיפרים מנוסים יכולים להשתמש ב-AliExpress כדי למצוא מוצרים מגמתיים, לערוך מחקר שוק, לבנות יחסים עם ספקים, ולהזמין בסיטונאות.

2. אליבבא ALI BABA

דרופשיפינג אליבאבא שופיפיי

Alibaba היא שוק B2B שמחברת בין קונים למוכרים. הפלטפורמה מיועדת יותר לסיטונאים מאשר למוכרים פרטיים, ומקלה על עסקאות ישירות עם יצרנים. הספקים מספקים פריטים בכמויות גדולות ויכולים למלא הזמנות עבור חנות הדרופשיפינג שלך.

מיקומים ומידע שילוח: שילוח באמצעות Alibaba יכול לקחת זמן, בהתאם למקום בו אתה חי. תצטרך לחכות עד ששה שבועות למשלוחים. כדי לחסוך בעלויות, אתה יכול לבחור לשלוח במשלוח ימי או אווירי. מאידך, עליך לערוך מחקר ולתכנן בהתאם.

סוגי מוצרים: ל-Alibaba יש למעלה מ-2.8 מיליון ספקים ולמעלה מ-5,900 קט״ג.

מומלץ ל: דרופשיפרים מתקדמים שמעדיפים ייצור בתווית פרטית ורוצים לקנות סחורות בכמויות גדולות ברמת החלוקה כדי למכור כמוצרים לצרכן.

3. Worldwide Brands

דרופשיפינג Worldwide Brands שופיפיי

Worldwide Brands, שנוסדה בשנת 1999, היא אחת ממדריכי הספקים הוותיקים והמוכרים ביותר. החברה מפרסמת שהיא כוללת רק ספקים שעומדים במערך של הנחיות, ובכך מבטיחה סיטונאים איכותיים ולגיטימיים. בעבר השתמשנו במדריך הספקים שלה למציאת סיטונאים לגיטימיים ולחשיבה על רעיונות לנישות, ומצאנו אותו שימושי.

מיקום ואפשרויות שילוח: Worldwide Brands משרתת קמעונאים ברחבי העולם. החברה היא מדריך לספקים, ולכן עלויות המשלוח והמיקומים תלויים בספק הסיטונאי שאתה מוצא באמצעות הפלטפורמה.

סוגי מוצרים: אמנם המדריך חסר כמה ספקים לדרופשיפינג שעבדנו איתם, אך הוא כולל רשימה גדולה של אפשרויות לגיטימיות של ספקי דרופשיפינג סיטונאיים. ישנן למעלה מ-16 מיליון מוצרים סיטונאיים מאושרים לבחירה בנישות כמו לווייתן, תכשיטים ושעונים, אלקטרוניקה לצרכן, עיצוב בית, לבוש, ועוד.

מומלץ ל: אם אתה רוצה גישה לכל החיים למדריך ספקים סיטונאי איכותי ונוח לך על בטוח.

4. Doba

דרופשיפינג Doba שופיפיי

במקום לרשום פשוט את ספקי הדרופשיפינג, Doba משתלבת עם הספקים (זו הסיבה שיש לה רק 165 ספקים), מאפשרת לך לבצע הזמנות ממספר מחסנים באמצעות ממשקה המרוכז. חברות מכילה גם כלי “דחיפה-לשוק” שמאוטמת את התהליך של רישום פריטים ב-eBay.

מערכת המרוכזת של Doba מציעה נוחות רבה יותר מאתרי הדרופשיפינג האחרים, שאנו מניחים שזו הסיבה שתשלום החודשי של $60 הוא גבוה באופן משמעותי מאשר מדריכים אחרים. אם אתה מעריך נוחות באופן מוחלט ואתה יכול למצוא את המוצרים שאתה רוצה בין הספקים שלהם, הממשק של Doba יכול להיות שווה את העלות.

מיקומים ומידע שילוח: משלחת לכל העולם; התעריפים תלויים בספקי הדרופשיפינג המסוימים ובמחירים שאתה מקבע.

סוגי מוצרים: למעלה משני מיליון מוצרים עם שולי רווח נאה.

מומלץ ל: אם אתה יכול לזהות ספקי מוצרים איכותיים לדרופשיפינג לבד ואין לך בעיה לעבוד עם הם ישירות, תוכל לחסוך כ-700 דולר לשנה. אם יש רק מספר ספקים מרכזיים ב

נישה שלך – מפחיתים את מספר הצדדים שעליך לתאם איתם – Doba יכולה להיות הדרך שלך.

5. Megagoods

דרופשיפינג Megagoods שופיפיי

Megagoods היא ספקית סיטונאית של מגוון רחב של מוצרים, אך עם דגש על אלקטרוניקה לצרכן. למרות שהיא ספקית סיטונאית, Megagoods מציעה שירותי דרופשיפינג ללא דרישות רכישה מינימליות, מה שאומר שאתה יכול לשלוח מוצרים ישירות ללקוחות שלך ללא סיכון של מלאי יתר.

מיקומים ומידע שילוח: Megagoods ממוקמת בסנטה קלריטה, קליפורניה, ומשלחת בינלאומית.

סוגי מוצרים: ל-Megagoods יש מגוון רחב של אלקטרוניקה לצרכן, כולל אביזרי Bluetooth, ציוד אודיו, טלוויזיות, מכונות מטבח, כלים למשרד, ועוד.

מומלץ ל: עסקים שמתמקדים בציוד אלקטרוני ורוצים לשלוח באופן בינלאומי.

6. Modalyst

דרופשיפינג Modalyst שופיפיי

Modalyst היא אפליקציית דרופשיפינג אוטומטית לחנויות מקוונות. היא מוכרת על ספקת מוצרים של שמות מותגים מוכרים כמו Calvin Klein, Dolce & Gabbana, ועוד מותגים מוכרים שהקונים אוהבים. Modalyst מציעה גם רשימה מובחרת של מותגים תלויים ומגניבים לכל קהל-יעד.

לפלטפורמה יש שותפות API רשמית עם AliExpress Dropshipping, שנותנת לך גישה למיליוני מוצרים חדשים שאתה יכול להוסיף לחנות שלך בלחיצה אחת דרך הרחבת Google Chrome.

מיקום ואפשרויות משלוח: Modalyst היא מקום מעולה למצוא את הספק הנכון לעסק שלך, מאחר שיש לה את שוק הספקים והמותגים האמריקאיים שלה שיכולים לשלוח הזמנות מקומיות בין שש לשמונה ימים תחת התכנית החינמית שלה. ספקי דרופשיפינג מהממלכה המאוחדת ומאוסטרליה זמינים גם הם. עסקים יכולים לשלוח למעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, למעט מדינות בדרום אמריקה ואפריקה.

סוגי מוצרים: כללי, עם דגש על מותגים יוקרתיים ובז'ניים. Modalyst היא גם חלק מתוכנית AliExpress Booster, שנותנת לדרופשיפרים גישה לקטלוג אינסופי של מוצרים.

מומלץ ל: משתמשי Shopify שרוצים להוסיף מוצרים ייחודיים או יקרים לחנויות שלהם. אתה יכול גם למכור מוצרים עם המיתוג שלך באמצעות תוכנית המיתוג הפרטי של Modalyst. אם אתה בוחר בתוכנית ה-Pro, אתה יכול לנצל את כל המותגים והספקים הפרימיום ש-Modalyst מציעה.

7. Spocket

דרופשיפינג Spocket שופיפיי

Spocket היא אפליקציה לדרופשיפינג של Shopify שמאפשרת למשתמשים לייבא מוצרים במהירות ובקלות ממספר ספקי דרופשיפינג (כולל AliExpress) לחנות ה-Shopify שלהם. האפליקציה של Spocket משוך אוטומטית הזמנות מחנות ה-Shopify שלך לעיבוד הזמנות חלק. היא אף מתאימה את רמות המלאי שלך ב-Shopify באופן אוטומטי, כך שאתה יכול להיות בטוח שהמוצרים נמצאים במלאי כאשר הלקוחות שלך מבצעים רכישה.

מיקומים ומידע שילוח: Spocket ממוקמת בוונקובר, קנדה, ועובדת עם ספקים ברחבי העולם, כולל בארצות הברית, אירופה, אוסטרליה וברזיל.

סוגי מוצרים: Spocket מציעה מגוון רחב של קטגוריות מוצרים, כמו ביגוד, תכשיטים, מוצרי יופי, אביזרים לטכנולוגיה, ומוצרים לחיות מחמד.

מומלץ ל: ל-Spocket ממשק משתמש נוח וחוויית רכישה ללא עכבות שמתאימה לדרופשיפרים לראשונה שמעוניינים להציע מגוון של מוצרי אופנה ויופי.

8. CJDropshipping

דרופשיפינג CJDropshipping שופיפיי

CJDropshipping היא שוק ורשימה של ספקי דרופשיפינג בתפזורת שמאפשרת לקמעונאים להרחיב את עסק הדרופשיפינג שלהם בדרך שמשתלמת. אתה יכול לייבא מוצרים לחנות ה-Shopify שלך בקלות, בדרך כלל במחיר נמוך מאשר ב-AliExpress, המקוריים ישירות משווקים 1688 ו-Taobao. זו גם אפליקציה של Shopify חינם שאתה יכול להוסיף לחנות שלך לצד אפליקציות דרופשיפינג אחרות.

מיקום ואפשרויות שילוח: CJDropshipping משתמשת במחסנים בארצות הברית לביצוע עיבוד באותו היום עבור החנות שלך. היא עובדת עם USPS, UPS, DHL, ו-FedEx. אם אתה שולח מסין, יש לה קו שילוח משלה בשם CJPacket, שיכול למסור מוצרים לארצות הברית ב-7 עד 12 ימים.

סוגי מוצרים: שווקים 1668 ו-Taobao הם בית למעצבים עצמאיים ובעלי עסקים קטנים בסין. יש מאות מיליוני רשימות שאתה יכול לגשת אליהן באמצעות CJDropshipping, והמוצרים משתרעים ממוצרים מרכזיים למוצרים קשים למציאה ואפילו מוצרים וירטואליים.

8. CROV

דרופשיפינג CROV שופיפיי

CROV מחברת קמעונאים למגוון רחב של מוצרים מרשימה מאומתת של ספקים של דרופשיפינג בארצות הברית שמכסים מגוון רחב של תעשיות. תכונה ייחודית של CROV היא התכונה של בקשת מוצר, שבה מסחראים יכולים להתקשר לצוות המקורות המקצועי של CROV, שיכול לעזור להציג המלצות ספקים בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק שלך.

מיקום ואפשרויות משלוח: משלוח זמין ב-42 מדינות. העלויות תלויות בספקי המוצרים לדרופשיפינג ובשיטות המשלוח שלהם, שאתה יכול למצוא בכל דף פרטי מוצר במדריך. ל-CROV יש מחסן בארצות הברית למשלוח הזמנות מקומיות במהירות גבוהה.

סוגי מוצרים: CROV מציעה למעלה מ-35,000 מוצרים במעל ל-20 קטגוריות שונות שמהן מספקים נבחרים.

מומלץ ל: מוכרים במסחר האלקטרוני שרוצים למכור מוצרים ייחודיים ב-Shopify, Amazon, ו-eBay.

איך לזהות ספקי דרופשיפינג מזויפים

תלוי איפה אתה מחפש, יש סיכוי טוב שתיתקל במספר גדול של ספקי מוצרים “מזויפים” לדרופשיפינג. הנה כמה טיפים לדרופשיפינג שיכולים לעזור לך להבחין אם ספק סיטונאי הוא לגיטימי.

הם רוצים תשלומים מתמשכים

ספקים סיטונאיים אמיתיים לא גובים מלקוחותיהם דמי חודשיים על מנת לעשות עסקאות ולהזמין מהם. אם ספק מבקש דמי חברות או שירות חודשיים, יש סיכוי טוב שהוא לא לגיטימי.

חשוב להבחין כאן בין ספקים למדריכי ספקים. מדריכי ספקים הם מדריכים של ספקים סיטונאיים מאורגנים לפי סוגי מוצרים או שוק, ומנותבים כדי להבטיח שהספקים הם לגיטימיים. רוב המדריכים יחייבו תשלום, או אחת לתקופה או מתמשך, כך שאתה לא צריך להקח את זה כסימן שהמדריך עצמו אינו לגיטימי.

הם מוכרים לקהל הרחב

כדי לקבל מחיר סיטונאי אמיתי, תצטרך להגיש בקשה לחשבון סיטונאי, להוכיח שאתה עסק לגיטימי, ולהימשך ל

פני שאתה מקיים את ההזמנה הראשונה שלך. ספקים לדרופשיפינג שמציעים מוצרים לקהל הרחב ב”מחיר סיטונאי” הם סתם קמעונאים שמציעים פריטים במחירים מופקעים.

אבל הנה כמה דמי דרופשיפינג לגיטימיים שכנראה תיתקל בהם:

דמי הזמנה לכל הזמנה

רבים מהספקים הסיטונאיים שמציעים דרופשיפינג יחייבו דמי דרופשיפינג לכל הזמנה מראש שיכולים להגיע מ-2$ ל-5$ או יותר, בהתאם לגודל ולמורכבות של הפריטים שמשלחים. זו תקנה סטנדרטית בתעשייה, כיוון שהעלויות של אריזה ומשלוח של הזמנות יחידות הן הרבה גבוהות ממשלוח של הזמנה בתפזורת.

גודל הזמנה מינימאלי

חלק מספקי הדרופשיפינג יהיו להם גודל הזמנה ראשוני מינימאלי, שהוא הסכום הנמוך ביותר שאתה צריך לרכוש בהזמנה הראשונה שלך. הם עושים זאת כדי למנוע מסחראים שמתעניינים במוצרים שלהם לבזבז את זמנם עם שאלות והזמנות קטנות שלא יתרגמו לעסק משמעותי.

אם אתה מתעסק בדרופשיפינג, זה יכול לגרום לכמה מסיבות סבל. לדוגמה, מה אתה עושה אם לספק יש מינימום הזמנה של 500$ אבל ההזמנה הממוצעת שלך היא סביב ה-100$? אתה לא רוצה להזמין מראש מוצרים בשווי 500$ רק כדי לקבל את הפריבילגיה לפתוח חשבון דרופשיפינג.

במצב כזה, הכי טוב להציע לשלם מראש לספק 500$ כדי לבנות איתו אשראי שישמש אותך להזמנות הדרופשיפינג שלך. זה מאפשר לך לעמוד בדרישה של הספק להזמנה מינימאלית (כיוון שאתה מתחייב לקנות לפחות 500$ של מוצרים) מבלי להצטרך להזמין הזמנה גדולה במיוחד כאשר אין לך את ההזמנות של הלקוחות התואמות.

למד עוד: איך להפוך את הדרופשיפינג להצלחה: טיפים וסיפורים שיכולים להשרות את מסע הדרופשיפינג שלך.

טיפים לעבודה עם ספקי דרופשיפינג סיטונאיים

כעת, כאשר אתה יודע להבחין בין מתערבב לבין דבר אמיתי, הגיע הזמן להתחיל לחפש ספקי דרופשיפינג! אתה יכול להשתמש במספר אסטרטגיות שונות, חלקן יותר יעילות מאחרות. השיטות שלהלן מסודרות לפי יעילות והעדפה, עם השיטות המועדפות עלינו מסומנות ראשונות.

פנה ליצרן

זו הדרך המועדפת עלינו לאתר בקלות ספקי דרופשיפינג סיטונאיים לגיטימיים. אם אתה יודע איזה מוצר(ים) אתה רוצה למכור בדרופשיפינג, התקשר ליצרן ובקש את רשימת ספקי הדרופשיפינג הסיטונאיים שלו. אז תוכל ליצור קשר עם הספקים האלה כדי לראות אם הם מציעים דרופשיפינג ולברר איך לפתוח חשבון.

מאחר ורוב הספקים הסיטונאיים שמציעים דרופשיפינג מניחים מוצרים ממגוון יצרנים, האסטרטגיה הזו תאפשר לך למקור במהירות מבחר מוצרים בתוך הנישה שאתה חוקר. לאחר שתעשה כמה שיחות ליצרנים המובילים בנישה, אתה תוכל לזהות ב

מהירות את ספקי הדרופשיפינג המובילים בשוק הזה.

חפש באמצעות Google

השימוש ב-Google כדי למצוא ספקי דרופשיפינג סיטונאיים איכותיים נראה מובן מאליו, אך ישנם מספר כללים שחשוב לשמור עליהם:

  1. עליך לחפש באופן מרובה. ספקים סיטונאיים גרועים בשיווק וקידום, והם בהחלט לא יהיו בראש תוצאות החיפוש של “ספקים סיטונאיים למוצר X”. זה אומר שיהיה לך כנראה לחפש בתוך הרבה תוצאות חיפוש – אולי מאות – כדי למצוא את אתר האינטרנט של הספק הרחוק למטה ברשימה.
  2. אל תשפוט לפי האתר שלהם. ספקים סיטונאיים מפורסמים גם בעלי אתרים מעוצבים גרועים בסגנון שנות ה-90. אז בעוד שאתר איכותי יכול להצביע על ספק טוב במקרים מסוימים, הרבה ספקים לגיטימיים יש דפים ראשיים שמעלים קמצוץ. אל תתנהג לתכנון הגרוע להפחיד אותך.
  3. השתמש בהרבה שינויי מילים מפתח. ספקים סיטונאיים אינם מבצעים SEO מרובה כדי לוודא שאתה מוצא את אתרי האינטרנט שלהם, כך שייתכן שתצטרך לנסות שאילתות חיפוש שונות. אל תפסיק ב-“[מוצר] ספק סיטונאי”. נסה להשתמש בשינויים כמו “מפיץ”, “משווק מחדש”, “כמות גדולה”, “מחסן”, ו-“ספק”.

תעשה הזמנה מהמתחרים

אם אתה מתקשה לאתר ספקים של מוצרים לדרופשיפינג, תמיד יש את הטריק הישן של הזמנה-מהתחרות. הנה איך זה עובד: מצא תחרה שאתה חושב שהוא מבצע דרופשיפינג ובצע הזמנה קטנה מאותו החבר. כאשר אתה מקבל את החבילה, Google את כתובת המחזור כדי לגלות מי היה השולח המקורי. במקרים מסוימים, זה יהיה ספק שאתה יכול ליצור עימו קשר.

זו טקטיקה ששמענו אחרים מדברים עליה אך לא השתמשנו בה עצמנו. ואם לא הצלחת למצוא ספק באמצעות הטכניקות האחרות שנדונו למעלה, ייתכן שיש סיבה טובה לכך (לדוגמה, השוק קטן מדי, אין מספיק ביקוש להצדיק ספק, וכו'). אז שמור על טכניקה זו בחשבון, אך אל תסמוך עליה מדי.

השתתף בתערוכת מסחר

תערוכת מסחר מאפשרת לך להתחבר עם כל היצרנים המרכזיים והספקים הסיטונאיים ב

נישה. זו דרך מעולה ליצור קשרים ולחקור את המוצרים והספקים שלך במקום אחד. זה עובד רק אם כבר בחרת את הנישה ו/או המוצר שלך, וזה לא מתאים לכולם. אך אם יש לך את הזמן והכסף להשתתף, זו דרך מעולה להכיר את היצרנים והספקים בשוק.

התחל למכור בדרופשיפינג היום

בין אם אתה בעל עסק מסחר אלקטרוני חדש או מכיר בדרופשיפינג, לדעת את אפשרויות הספק שלך בדרופשיפינג יכול לעזור לך למקור מוצרים איכותיים בעלות נמוכה ולהגביר את הרווחיות.

עם עליית המכירות האינטרנטיות העולמיות והיעילות במשלוח, כבר לא מאתגר למכור בדרופשיפינג באינטרנט ולהגיע עם המוצרים אל הלקוחות שלך במהירות.

על ידי שימוש במדריך הדרופשיפינג הזה כדי לשפר עוד יותר את העסק האינטרנטי שלך וליצור מסלול לחירות כלכלית, אתה יכול לחיות את החיים שתמיד רצית ולהרוויח כסף באינטרנט בעת עשייה זאת.