יצרת בהצלחה את חשבון Paxful שלך, מה הלאה? לפני שתתחיל במסחר, הקפד לאמת את חשבונך. אימות חשבון Paxful שלך מאפשר לך ליהנות מהטבות פלטפורמה בלעדיות ומקל על הצוות שלנו לעזור לך אם אתה מוצא את עצמך במצב מסובך.

ל-Paxful יש ארבע רמות אימות חשבון וככל שאתה עולה ברמה, גם מגבלות המסחר והשליחה שלך בארנק גדלות. כדי לעזור לך לאמת באופן מלא את חשבון Paxful שלך, פשוט בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

אימות תעודת זהות

אנא ודא שאימתת את מספר הטלפון וכתובת האימייל שלך כדי להמשיך. אימות המזהה שלך מגדיל את מגבלות הסחר והשליחה של הארנק שלך ל-10,000 דולר כל אחד.

שלב 1. היכנס לחשבון שלך

היכנס לחשבון Paxful שלך ולחץ על החץ בצד ימין של תמונת הפרופיל שלך. הקש על אמת אותי ותופנה לדף האימות.

שלב 2. מלא את המידע הנדרש

אם עדיין לא עשית זאת, אמת את מספר הטלפון וכתובת האימייל שלך כדי שתוכל לעבור לרמת האימות הבאה. כדי להשלים את אימות הזהות, הכינו את תעודת הזהות, הדרכון או רישיון הנהיגה שהונפקו על ידי הממשלה.

בחר את ארץ המגורים וסוג תעודת הזהות שלך. קרא בעיון את בקשת ההודעה מתחת לשדה סוג מזהה ולחץ על אני מבין כדי לאשר. לאחר שתסיים, לחץ על התחל תהליך אימות כדי להתחיל.

שלב 3. העלה את המסמך שלך

לאחר מכן, תתבקש להעלות את המסמך שלך. אתה יכול לעשות זאת באמצעות הטלפון הנייד, מצלמת האינטרנט או המכשיר המקומי שלך.

אם תלחץ על המשך בנייד, תוכל לשלוח קישור בדוא”ל או לסרוק את קוד ה-QR.

אם אתה רוצה לצלם תמונה באמצעות מצלמת אינטרנט, תתבקש לכלול גם את החלק הקדמי וגם האחורי של תעודת הזהות או רישיון הנהיגה שלך. אם אתה מעלה דרכון, פשוט המשך לשלב הבא.

ודא שהתמונה ברורה וקריאה, כדי שהצוות שלנו יוכל לבדוק במהירות את המידע שלך. לאחר שתסיים, לחץ על אשר.

שלב 4. צלם סלפי

לאחר העלאת המסמך שלך, המשך לצלם סלפי. לחץ על התחל ובצע את ההוראות שעל המסך בזהירות רבה. לאחר מכן, השלם את הסריקה והמתן עד שתמונתך תאומת.

אימות כתובת

לאחר אימות תעודת הזהות שלך בהצלחה, תוכל להמשיך עם הוכחת הכתובת (PoA). אימות הכתובת שלך מאפשר לך ליהנות ממגבלת סחר של 50,000 דולר. להלן השלבים שיעזרו לך להתחיל:

שלב 1. עבור לפרופיל Paxful שלך

עבור אל פרופיל Paxful שלך ולחץ על הגדל את מגבלת המסחר בקטע האימות.

שלב 2. מלא את המידע הנדרש

שלב זה מחייב חשבון בית או שירות, חשבון טלפון או דף חשבון בנק או כרטיס אשראי הממוען אליך. זכור להשתמש במסמך המציג את שמך המלא וכתובת התואמת למידע שהזנת.

לאחר שתסיים למלא את השדות הנדרשים, לחץ על התחל תהליך אימות ותועבר לדף ההעלאה.

שלב 3. העלה את המסמך שלך

לפני בחירת קובץ, יש לוודא שהמסמך חייב להיות כתוב באותיות לטיניות או קיריליות. אחרת, תרגם אותו וצרף את ההצהרה הכתובה בהוראות אימות הכתובת. Paxful אינה מקבלת מסמכים בני יותר משלושה (3) חודשים, בשחור-לבן, חתוכים, צילום מסך או של ת.ד. כתובת התיבה.

בחר קובץ ועיין במסמך שלך. לאחר שתסיים, לחץ על Continue והודעת אישור תופיע.

אם אתה בטוח שהמסמך שלך מדויק, לחץ על אשר והמתן לאימותו.

קבל אימות של חשבון Paxful שלך עוד היום

המידע שאתה שולח נבדק באופן ידני או אוטומטי. אימות אוטומטי יכול להימשך 24 שעות, בעוד שאימות ידני יכול להימשך עד שבעה (7) ימים. תוכל ללמוד עוד על אימות חשבון ב-Paxful כאן.
מוכן לעלות רמה במשחק המסחר שלך? היכנס לחשבון שלך ואמת אותו עכשיו. מסחר שמח!