למה למכור כיסויים לפלאפון באינטרנט

מדי עונה, מכשירי הסלולרי נהיים חזקים יותר וטכנולוגיות חדשות מציעות יכולות משופרות. עם זאת, יחד עם זה מגיע צורך להגן על המכשירים היקרים האלו. כל זאת יוצר שוק עצום למכסי טלפון נייד, אשר באינטרנט יכול להיות מוצר נהדר לכל יזם חדש. יש בקשה רבה ומתמדת למכסי טלפון, זהו סוג מוצר עם עניין עולמי ויש פוטנציאל להרחיב לכיווני פיתוח מוצרים נוספים (מגני מסך, מצלמות חיצוניות, ועוד). המחיר היחסי נמוך כך שיכול להיות מוצר מתאים לקניה רגעית או כמתנה לכל אירוע. עם מרווחי רווח טובים, מספר ספקים רב ואפשרויות רבות להרחבה, זהו עסק מושלם ליזם חדש.

המוצר

בקטגוריית מכשירי סלולר, יש לך את האפשרות להחליט האם ליצור מוצרים מותאמים אישית או למכור מוצרים קיימים מספק גדל צף. בכדי ליצור מוצרים מותאמים אישית עליך לקנות תיקיות שקופות או מגוון צבעים מחנויות אמנות או ממקורות מקוונים כמו אמזון. אפשר להתאים אישית את המוצרים באמצעות גליטר, לק, צבע, מסמרות ואפילו חימר. אפשר למצוא השראה לעיצובים בפינטרסט, בבלוגים ל- DIY או ביוטיוב. דגדוג ביצוע מוצרים משלך הוא נחמד אם אתה אדם אמנותי שאוהב ליצור אומנות, ואתה רוצה לנהל את המלאי שלך ישירות. עם זאת, הקצבה מורכבת יותר מכיוון שעליך לייצר ידנית כל פריט ולשלוח אותו.

האלטרנטיבה היא לשתף פעולה עם ספק טיפול להובלה כמו אליבאבה (לקנות בכמויות גדולות) או אלי אקספרס (לקנות מוצרים יחידים). אם כי המחירים יכולים להיות מעט גבוהים יותר עבור מוצר בלתי מותאם, נקודת המשיכה היא שאין צורך לקנות כלום עד שיש תקבלו הזמנה. ישנם גם אפליקציות של טיפול להובלה העוזרות לאוטומציה של התהליך כך שכל פעם שמישהו מזמין בחנות ה-Shopify שלכם, ההזמנה תישלח ישירות לספק או ליצרן. זהו דגם עסקי בעל יכולת גדילה גבוהה, אבל עליכם להיות מסוגלים לבחור ספק טיפול להובלה אמין ולהזמין דגמי מוצרים לבדיקה מראש.

המודל העסקי

בדרך כלל, יצירת קשר עם ספק עולמי כמו Alibaba לקניית כמויות גדולות או עם AliExpress לקניית פריטים בודדים יכול להיות הדרך לעשות עסק בנושא תיקיות טלפון סלולרי. עם זאת, למרות שהמחיר לפריט עשוי להיות גבוה יותר ב-AliExpress, זה עדיין משתלם כי אין צורך לקנות כלום עד שיש הזמנה. יישום לניהול כזה יכול לעזור לך לאפס את התהליך עם הזמנת לקוחות, מילוי פרטי הלקוחות וגם עיבוד התשלום.

המחיר הולך וזורם בתחום הזה. עלות הייצור או הספקה של תיק סלולרי יכולה להיות בין 1 ל-5 דולר ליחידה. זה יכול להיות מספיק כדי למכור כל תיק סלולרי בסכום של כ- 10 ל-35 דולר, בהתאם למיקומך בשוק ולמפרט המוצר שלך. הרווח הגבוה זה יכול לסייע לך לבנות את העסק ולהשקיע בפיתוח מותג והרחבה שלו.

תמונות ומדיה

כל התמונות שאתם רואים למטה ועוד איזה 60 תמונות נוספות זמינות באיכות גבוהה, כחלק מקיט שלם לשימוש באתר שלכם, בחינם ללקוחות שופיפיי.

טיפים לדרופשיפינג

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.