למה למכור חולצות מעוצבות באינטרנט

השוק לעיצובים מקוריים של חולצות באינטרנט גדל באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות. מאז 2011, ההכנסה עלתה בקצב של כ-9% – דבר שהופך את התעשייה לשווה כ-3.7 מיליון דולר היום. Teespring לבדה שולחת בערך שבעה-עשר מיליון חולצות בשנה – מה שמדגיש את הביקוש הגובר לעיצובים חדשים ומעניינים בתעשייה.

עסק חולצות יכול גם לשמש כשער לשוק המסחר האלקטרוני הגדול יותר לאופנה ואביזרים. רובם בוחרים לשווק את העיצובים שלהם באמצעות חברות הדפסה על פי דרישה פופולריות כמו Printful (https://apps.shopify.com/printful), Merchify (https://apps.shopify.com/merchify) ו-Teelaunch (https://apps.shopify.com/teelaunch-1). יש בכך היתרון הנוסף של הפיכת מכירת החולצות למיזם עסקי בסיכון נמוך. לרבים ממשווקי החולצות בשיטת המשלוח הישיר יש גם מוצרים נוספים כמו טייץ, כוסות, תיקי קניות ועוד – מה שמאפשר לך להתרחב לקטגוריות מוצרים נוספות בתוך הנישה שלך.

איך ליצור עיצובים מותאמים אישית לבגדים

כשאתם בוחרים למכור חולצות באמצעות הדפסה על פי דרישה, יהיה עליכם ליצור עיצובים משלכם או לרכוש אותם ממעצב. אם יש לכם כישורי עיצוב גרפי, תוכלו ליצור את המוצרים שלכם באמצעות כלים כמו Photoshop או Affinity.

יש שבוחרים לרכוש ולשנות גרפיקות מ-Creative Market או Graphic River. שימו לב שאם בחרתם ללכת בדרך זו, תידרשו לשלם על רישיון מסחרי למכירת העיצובים האלה, גם אם הם שונו.

עם זאת, שילוב של עיצובים שנרכשו עם כיתובים משעשעים יכול להיות דרך קלה למכור באינטרנט עבור אלו שיש להם כישורי עיצוב גרפי מוגבלים. כנראה שתצטרכו לדעת רק איך לחתוך גרפיקות, לשנות צבעים ולמקם טקסט. תוכלו להגביל את ההוצאות בכך על ידי שימוש בכלים לעיצוב חינמיים כמו Canva.

חברות הדפסה לפי דרישה לאופנה ואביזרים

יש מספר חברות שנוצרו כדי לקבל, לעבד ולשלוח מוצרי אופנה מעוצבים בהתאמה אישית ישירות מתוך חנות ה-Shopify שלך. תוכלו לבחור להשתמש באחת מחברות אלו – או במספר מהן למוצרים שונים:

Printful מאפשר לך למכור מעל 80 סוגים של חולצות טי, קפוצ'ונים, גופיות ועוד. יש להם גם מוצרים כמו תמונות קיר, כוסות, כריות, תיקי קניות, כובעים, טייץ, כיסויי טלפון, שמלות, חצאית ועוד. ל-Printul גם יש יישום ליצירת תמונות למוצרים.

Merchify מציעה מגוון סוגים של חולצות, כיסויים ל-iPhone, ל-iPad, משטחי עכבר, סטיקרים למחשבים ניידים, כוסות ועוד.

Print Aura מאפשרת למשווקים להוסיף את העיצובים שלהם לחולצות טי, תיקי קניות, כיסויי טלפון, כוסות, פוסטרים, מפות ועוד.

Printify מציעה מספר סוגים של חולצות טי, קפוצ'ונים, כיסויים לטלפונים מבית iPhone ו-Samsung, כוסות, מדבקות קיר וכרכים.

Teelaunch כוללת מגוון סוגים של חולצות, תיקים, תיקי קניות, כיסויים לטלפונים מבית Android, מגבות חוף, כדים לבירה, לוחות חיתוך, קערות כלבים, וילונות מקלחת ועוד.

Pillow Profits היא כלי מעולה למכירת נעליים מודפסות בהתאמה אישית ומוצרי קישוט ביתיים.

למרות שרבים מהיזמים מתחילים כחברת חולצות, היכולת להרחיב לקטגוריות מוצרים אחרות מאפשרת לך להציע מבחר גדול יותר ללקוחות שלך. אם אתה מוכר חולצות עם כלבים וחתולים – תוכל לבחור ב-Teelaunch שמאפשרת לך גם למכור קערות בעלי חיים ומיטות לחיות מחמד. אם אתה מוכר חולצות בישול תוכל להשתמש ב-Print Aura שמציעה גם סימוכין בהדפסה לפי דרישה. אם אתה יוצר מותג אופנה תוכל להשתמש ב-Printful כדי למכור חולצות מעוצבות, טייץ ובגדים אחרים. בחר את חברת ההדפסה לפי דרישה שהכי מתאימה לעיסוק המיוחד שלך.

איך לשווק חולצות גרפיות

רוב העסקים שמשתמשים בדגם ההדפסה-על-פי-ביקוש משווקים את חנויות החולצות שלהם בעזרת מודעות פייסבוק או שיווק באינסטגרם. בעסקי חולצות ההדפסה-על-פי-ביקוש, הרווחים לעיתים קרובות נמוכים, מה שאומר שיש לוודא שמודעות פייסבוק ממוקדות באופן מדויק.

ליעד “אוהבי [תחום]” זה לא מספיק מדויק. עשוי לעזור לך ליעד “אוהבי [תחום] ב[עיר/מדינה]” כמו “שותים בירה בדבלין”. המטרה היא ליצור מודעה המיועדת לתת-תחום בתוך התחום שלך. זה ישמור על נמוכים המודעות שלך כך שלא תגיע לנקודת שווי. שיווק משפיעים באינסטגרם עובד היטב עם עסקי הדפסה-על-פי-ביקוש. תצטרך למצוא משפיעים זולים, באידיאלית כאלה שמתחילים, עם קהל גדול שממיר. תרצה ליצור קשר עם אנשים באמצעות כתובת הדוא”ל שבביוגרפיה שלהם.

תוכל גם להשתמש בכלי כמו FB-search.com כדי למצוא פוסטים של אלה המשתמשים בחברות הדפסה-על-פי-ביקוש כמו Teespring לבצע את המחקר התחרותי שלך. על ידי הקלדת “teespring + (התחום שלך)”, תוכל לראות איזה סוגים של חולצות מקבלים את ההשפעה הגדולה ביותר ואילו לא. אמנם תוכל להשתמש בכלי זה כדי לבצע מחקר, אך כדאי להימנע מלהעתיק בצורה בוטה את העיצובים של מותג אחר. הצלחה בהדפסת חולצות על פי ביקוש תלויה ביכולתך לפגוש שוק פנוי וייחודי.

במהלך קידום העסק שלך, עשוי לעזור לך לשתף תמונות של לקוחות מרוצים עם חולצותיך בחשבונות הרשמיים של החנות שלך באינסטגרם ובפייסבוק. זה יעודד אנשים אחרים לרכוש את המוצרים שלך ולשתף אותם במדיה החברתית. בנוסף, אל תשכח להשתמש בכלים כמו פוסטים מתוזמנים ומבצעים מיוחדים כדי לשמור על התעניינותם של הלקוחות הקיימים והחדשים.

מודל עסקי

המודל עסקי של ההדפסה-על-פי-ביקוש מאפשר ליזמים ליצור ולמכור מוצרים ייחודיים מבלי לקנות מלאי בכמויות גדולות. אמנם חלק מהספקים יספקו הנחיות לגבי מחיר המוצרים שלך, אך לעיתים קרובות הם אינם קיימים עבור פרסום מודעות. כשאתה מנהל עסק חולצות הדפסה-על-פי-ביקוש, תרצה לקחת בחשבון את הערך הקמעונאי וכן את הוצאות השיווק שלך כדי לקבוע את המחיר של כל מוצר בהתאמה.

טיפים לדרופשיפינג

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.