אסטרטגיות שיווק מונחות טכנולוגיה לסטארטאפים. רכוש כישורים לפיתוח אסטרטגיות שיווק אפקטיביות לסטארטאפים טכנולוגיים, גשר בין פיתוח המוצר למכירות, והשג הצלחה כלכלית בשווקים דינמיים.
אסטרטגיות שיווק מונחות טכנולוגיה לסטארטאפים. רכוש כישורים לפיתוח אסטרטגיות שיווק אפקטיביות לסטארטאפים טכנולוגיים, גשר בין פיתוח המוצר למכירות, והשג הצלחה כלכלית בשווקים דינמיים.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 3 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
נשמע לא ייאמן, אך 94% מהמנכ"לים הבכירים בחברות מודים שהחברות שלהם לא מצליחות להבין את הצרכים של הלקוחות. יותר מ-80% מהסטארטאפים הטכנולוגיים קורסים בשלב מוקדם, לא בגלל הנדסה חלשה או חוסר במזומנים, אלא בגלל שהם משקיעים זמן במוצרים שהשוק לא רוצה או צריך.
ההתמחות הזו משתמשת בתהליך מונחה טכנולוגיה כדי ללמד אתכם את הכישורים הנדרשים לפיתוח אסטרטגיות מצליחות להשקת קמפיינים ולניהול תוכניות, במטרה להשיג הצלחה פיננסית בשוק הטכנולוגי הדינמי. גשרו על הפער בין פיתוח מוצרים מופשט למכירות רווחיות כאשר אתם מפתחים אסטרטגיית שיווק לסטארטאפ טכנולוגי אמיתי לפי בחירתכם. רבים מהסטארטאפים נופלים לתוך מה שנקרא "תהום", בהזניחם את רצונות הלקוחות, מה שמוביל לנפילתם. אימתו רעיונות ודחפו את הסטארטאפ שלכם לפריחה בשוק התחרותי של היום!
התמחות זו יכולה להתקבל כאשראי אקדמי כחלק מתוכנית התואר השני להנדסה בניהול הנדסה (ME-EM) של CU Boulder, המוצעת בפלטפורמת קורסרה. התוכנית ME-EM מיועדת לסייע למהנדסים, מדענים ואנשי מקצוע טכניים לעבור לתפקידי ניהול ומנהיגות במגזר ההנדסה והטכנולוגיה.
למידע נוסף על תוכנית ה-ME-EM בקרו באתר https://www.coursera.org/degrees/me-engineering-management-boulder.
בכל אחד משלושת הקורסים, הלומדים יחקרו חברה ספציפית ויפתחו תוכנית שיווק מותאמת שמתאימה למוקד הייחודי של הקורס. כדי לחזק את ההבנה שלהם, הסטודנטים ישתתפו בחידונים שבועיים ויבצעו סקירות מקרה מעמיקות.
גישה זו מבטיחה הבנה מקיפה של החומר ויישום מעשי של אסטרטגיות שיווק.