גלה כיצד לשפר את חוויית הלקוח שלך עם ניהול הצלחת הלקוח. למד על הנושאים המרכזיים והטכנולוגיות שיכולות לקדם מודלים עסקיים חדשים. הפוך את הלקוחות שלך למרוצים יותר והצע להם חוויות מותאמות אישית שיביאו להצלחה עסקית.
גלה כיצד לשפר את חוויית הלקוח שלך עם ניהול הצלחת הלקוח. למד על הנושאים המרכזיים והטכנולוגיות שיכולות לקדם מודלים עסקיים חדשים. הפוך את הלקוחות שלך למרוצים יותר והצע להם חוויות מותאמות אישית שיביאו להצלחה עסקית.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
תוכנית הקורסים המיוחדים הזו מטרתה להעניק הבנה מעמיקה באשר ליסודות ניהול הצלחת הלקוח. ארגונים משקיעים יותר ויותר בטכנולוגיה, אך לעיתים קרובות זה לא מתבטא בהשגת أهداف עסקיים. זו האחריות המרכזית של המומחה להצלחת הלקוח: להבטיח את השימוש היעיל בטכנולוגיה, לשפר את חווית המשתמש ולעזור להשיג את המטרות.
בסוף הקורס תוכל:
תוכנית הקורסים המיוחדים הזו אינה דורשת פיתוח פרויקט מעשי. המשימות ההערכה מתקיימות לאורך כל קורס. כל קורס כולל ארבע הערכות בסוף כל מודול, בסך הכול 16 הערכות במהלך כל סדרת הקורסים הזו.
ברוכים הבאים לקורס "עולם העסקים של מנויים". בקורס הזה תגלו שאנו חיים בתקופה מכרעת בהיסטוריה של העסקים, שבה העולם מתמודד עם מעבר ממוצרים לשירותים. במודל העסקי המסורתי, החברה מוכרת ללקוח את מוצריה, ובמודל החדש, הפתרון נמסר ללקוחות דרך מנוי.
בסיום הקורס, תוכלו לזהות מודלים עסקיים זמינים בשוק על מנת למקסם את הערך לחברה שלכם.
הקורס כולל ארבעה מודולים, המוצגים במהלך שבועות הלמידה, עם סרטונים, קריאות ובדיקות למידת ידע.
ברוכים הבאים לקורס "הארגון ממוקד הלקוח". בקורס הזה תלמדו שיישום מטרות עסקיות אפשרי רק כאשר ישנה יצירת ערך משותפת בין העובדים לספקים. הלקוחות חייבים לעמוד במרכז ההגדרות והפעילויות שלכם.
בסיום הקורס, תוכלו:
ברוכים הבאים לקורס "הכישורים של המומחה בהצלחה עם הלקוחות". בקורס הזה תלמדו שהמומחה בהצלחה עם הלקוחות מחויב במספר תחומים, כולל ניהול מטרות העסק וניתוחי שוק.
בסיום הקורס תדעו:
ברוכים הבאים לקורס "המרכיבים העיקריים להצלחה עם לקוחות". בקורס הזה תלמדו שהעשר חוקים להצלחה עם לקוחות מכוונים אותך להנחות מושגי יסוד של האסטרטגיה העסקית שלך.
בסיום הקורס תוכלו: