סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
תוכנית זו מיועדת למורים שמעוניינים ללמוד באופן תיאורטי-מעשי על הערכה וללמוד כיצד לבצע זאת. במהלך הקורס תפתח את הכישורים הנדרשים לשיפור שיטות ההערכה שלך במגוון מרחבי למידה.
הפרויקטים שתבצע יתמקדו בתכנון תהליך הערכה לצורך למידה. הפרויקטים יכללו שני שלבים שיאפשרו לך, בעזרת הידע שצברת, לבנות ולבצע תהליך הערכה שלם ומבוסס, מהתכנון ועד להשגת ושימוש בתוצאות.
המטרה של הפרויקטים היא לבחון את ההבנה של הלמידות המצופות ברמה התיאורטית והמעשית, ולספק תוצאה שניתן ליישם אותה בצורה מוחשית בתחום שבו אתה עובד. לכן, מתחילת התכנון והעיצוב, יש לוודא שהבקשה נובעת מאחד או כמה מהתחומים שבהם אתה עוסק כמורה.
משך: 8 שעות
דירוג: 4.8 (611 דירוגים)
מה תLearn: החזון המודרני של למידה כהליך פעיל, בונה וגמיש, מחייב את הצוות הפדגוגי לעצב כלי הערכה המותאמים לצרכים אלו. הקורס מתמקד בזיהוי הידע שהסטודנטים רוכשים ובשיטות הערכה טובות יותר.
משך: 9 שעות
דירוג: 4.8 (138 דירוגים)
מה תLearn: הקורס עוסק בהכשרה להערכה עבור הלמידה, כולל הכרת כלי הערכה כמותיים ואיכותיים. המשתתפים ילמדו לעצב כלי הערכה כמותיים כמו מבחנים אובייקטיביים ורשימות בדיקה.
משך: 7 שעות
דירוג: 4.8 (125 דירוגים)
מה תLearn: הקורס מתמקד בשימוש בכלים איכותיים להערכה, במיוחד בתחומים חברתיים ובריאותיים. המורים יכירו כלים שיכולים לעזור להם להעריך את התקדמות התלמידים.
משך: 4 שעות
דירוג: 4.9 (51 דירוגים)
מה תLearn: במהלך שלוש שבועות, המשתתפים ייצרו פורטפוליו דיגיטלי חצי-מבנה כדי לבדוק את הידע והכישורים שנרכשו. הפרויקט מחולק לשלושה שלבים: הקשר הנושא, פיתוח כלים כמותיים וכלים איכותיים.